nog steeds geen grippers hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef frenkck het volgende:
Super, heb mijn grippers binnen gekregen. Zal gelijk geld overmaken en zijn perfecte dingetjes hoor, hier ben ik wel even zoet mee.
Jij was toch een Belg?quote:
ja, altijd goed oppassen met die gym's, ik ga binnen een paar dagen een nieuwe zoeken, maar als ze er geen squat- of powerrack hebben bol ik em gelijk weer afquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:03 schreef synthesix het volgende:
Hmm, ik doe nu 3x15 hammer curls en 3x15 barbell curls per week, dat valt nog wel mee toch, en die hammer curls zitten er ook in voor mn onderarmen.
En NATUURLIJK hebben ze geen optrekrekje in mijn gym![]()
![]()
Hoe langer ik dit topic volg, hoe meer ik ga balen van mijn 1 jaar abonnement, waarvan er pas 1 maand over is ofzo![]()
ja, ik hoop dat ze het niet hebben overgelaten aan de belgische post, anders kan het nog een tijdje durenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jij was toch een Belg?
Oh ja btw, envelop waar het spul inzat was half kapot gegaan tijdens het transport
nee, heb het idee dat ik juist intenser train als ik het afwissel. Ik zou mijn deadlifts nooit zo goed kunnen uitvoeren, net na een squat. Same for shoulder presses na een benchpress bijvoorbeeld. Ik probeer meestal echt de groepen af te wisselen zodat ik fris aan een nieuwe begin. Maar misschien dat ik jouw tactiek ook eens kan proberenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:24 schreef ivosnivo het volgende:
Zou je niet beter eerst 1 spiergroep afmatten en dan verder gaan met de volgende, in plaats van alles kris kras door elkaar te doen?
mm, ik krijg de CoC trainer niet eens dicht met mijn linkerhand (rechter wel), dus voorlopig kan ik nog even trainenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef McGilles het volgende:
Whee, net eindelijk thuis na werk en trainen, meteen met de CoC aan de slag gegaan!
Vol trots meteen de nr1 dicht![]()
Alleen jammer dat ik geen nr2 heb besteld, achja, 8 reps kan ik er nog niet mee dus dan maar dat als doel stellen
hoeveel dagen per week train je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef J-Will het volgende:
[..]
nee, heb het idee dat ik juist intenser train als ik het afwissel. Ik zou mijn deadlifts nooit zo goed kunnen uitvoeren, net na een squat. Same for shoulder presses na een benchpress bijvoorbeeld. Ik probeer meestal echt de groepen af te wisselen zodat ik fris aan een nieuwe begin. Maar misschien dat ik jouw tactiek ook eens kan proberen
sorry zep, ik kan het niet zo goed zien, dus niet echt beoordelen. maak eens foto van dichterbijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:44 schreef LedZep het volgende:
http://i5.tinypic.com/1538ot5.jpg
Voor mijn eerste pic. Lats lijken niet even groot door onvoldoende aanspannen vd ene kant en foto zelf, is wel het geval. Nu nog even pic van voorkant maken.
Ik heb dat regelmatig met mijn ellebogen...weet niet door welke oefening(en) dat komt. Tijdens het trainen heb ik er geen last van. De remedie is iig een dag of twee geen krachttraining te doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:05 schreef Life het volgende:
Volgens mij heb ik mn polsen zwaar overbelastGister kreeg ik al grandiose pijn in beide polsen terwijl ik maar 50kg drukte met bankdrukken. Volgens mij kan dit echt niet goed zijn
Ben alleen bang dat als ik naar de fysio ga, deze mij het advies zal geven om 6 maanden (of dergelijke) te stoppen met trainen, en dat zie ik niet zitten
![]()
Tyfuspolsen
Ik vind je wel heel intelligent voor iemand van jouw leeftijd. Waarschijnlijk heb je hele goede argumenten waarom je op jouw leeftijd al aan (zware) krachttraining mag doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:33 schreef LedZep het volgende:
Ik ben 16, ik heb tot nu toe een maand of 8 aan "fitness" gedaan en een maand of 4-5 aan "krachttraining".
WTF !!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:33 schreef LedZep het volgende:
Ik ben 16, ik heb tot nu toe een maand of 8 aan "fitness" gedaan en een maand of 4-5 aan "krachttraining".
Netjes hoor voor je leeftijd en bouw. Zie al goed de vormen erin zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:44 schreef LedZep het volgende:
Voor mijn eerste pic. Lats lijken niet even groot door onvoldoende aanspannen vd ene kant en foto zelf, is wel het geval. Nu nog even pic van voorkant maken.
Sommige mensen trainen bijvoorbeeld. Of hebben een studie cq. baan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:55 schreef LedZep het volgende:
Ben ik nou de enige die hier 24:7 in het topic aanwezig ?
hehehe ... go girl... eten zul je krengquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Vandaag uit eten geweest bij een all you can eat wok restaurant. Tegen 21.45 kwamen ze naar me toe of ik al klaar was met eten omdat ze zo gingen sluiten.
Van wie wil je ze hebben, van mij of m'n vriendinquote:
Ik train dan ook totaal anders, vaak 2 vrij grote spiergroepen en kuiten of buik op 1 dag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef J-Will het volgende:
[..]
nee, heb het idee dat ik juist intenser train als ik het afwissel. Ik zou mijn deadlifts nooit zo goed kunnen uitvoeren, net na een squat. Same for shoulder presses na een benchpress bijvoorbeeld. Ik probeer meestal echt de groepen af te wisselen zodat ik fris aan een nieuwe begin. Maar misschien dat ik jouw tactiek ook eens kan proberen
Je rug ziet er goed uit, maar je armen lijken in deze houding vrij dun.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:44 schreef LedZep het volgende:
Of een soort van leven(tje) naast fok.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:01 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Sommige mensen trainen bijvoorbeeld. Of hebben een studie cq. baan.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:00 schreef Jurrio het volgende:
Holy smoke...
LedZep ik heb vandaag voor het eerst een keer fullbody gedaan, voor de grap om te kijken hoe dat was. En ik heb het geweten...
5 setjes bench press
5x5 herhalingen dead lift
3 setjes chin-ups
3x5 squat (omdat ik laat was en de gym dicht ging, anders had ik er 5 gemaakt en de buikspieren ook nog ff getraind...)
Ik kon nog amper fietsen....alle energie weg!
Ben benieuwd hoe het morgen gaat!
Qua spierpijn dan...morgen is klimcursus
Dankje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:18 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel intelligent voor iemand van jouw leeftijd. Waarschijnlijk heb je hele goede argumenten waarom je op jouw leeftijd al aan (zware) krachttraining mag doen.![]()
Ik heb net 5 setjes van 12 reps gedaan met de trainer! Genoeg voor vandaagquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:10 schreef LedZep het volgende:
#1 gaat bij mij tot slechts een ruime centimeter dicht. Had ook niet meer verwacht; ik heb aardig zwakke handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |