Of de Koreanenquote:Op zondag 18 juni 2006 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
Zwitserland voor poulewinnaar lijkt me.
Waarom nie, je schopt er gewoon 2 in, daarna de tegenstander... Moeten ze die regel maar veranderen.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:07 schreef Dos37 het volgende:
Hmmmm maarja 2-2 gelijk spelen heb je zo nog niet voor elkaar natuurlijk
Je hebt er weer eens kijk op.quote:
Weet je het zeker? Eerst telt toch het totale doelsaldo? Als Frankrijk met één doelpunt verschil meer wint van Togo dan Zwitserland is Frankrijk door (bij 2-2 Zwi-ZKo).quote:Op zondag 18 juni 2006 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
BELANGRIJK:
Zit effe te kijken in het Excel-schema: en het is nog sterker!!!
Als Zwitserland morgen wint van Togo, en Zwitserland en Korea spelen 2-2 gelijk, is Frankrijk weg... dan telt het resultaat tegen Togo niet meer, en wordt er gekeken naar het onderlinge doelsaldo tussen Frankrijk, Zwitserland en Zuid-Korea![]()
Dus precies hetzelfde als 2 jaar terug met Italië, Denemarken en Zweden![]()
![]()
Zit nu ook te twijfelen, omdat er net iemand roept dat de UEFA en FIFA andere regels hebben... verwarrend allemaalquote:Op maandag 19 juni 2006 00:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Eerst telt toch het totale doelsaldo? Als Frankrijk met één doelpunt verschil meer wint van Togo dan Zwitserland is Frankrijk door (bij 2-2 Zwi-ZKo).
dat dachten de turken ook 2 keerquote:Op maandag 19 juni 2006 00:35 schreef Perico het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Zwitserland nooit en te nimmer in staat is om een doelpunt te scoren...
Ben nog steeds zeer blij dat die Streller de 3-2 in Turkije had gemaakt, toen was het wel gedaan, lekker een rustig WK zonder toeterende auto's!quote:
Bron: http://www.knvb.nl/fifa_wk_regelsquote:Op maandag 19 juni 2006 00:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zit nu ook te twijfelen, omdat er net iemand roept dat de UEFA en FIFA andere regels hebben... verwarrend allemaal
En dan zeggen ze dat de penalty-serie een loterij wasquote:Op maandag 19 juni 2006 14:18 schreef MarkA het volgende:
[..]
Bron: http://www.knvb.nl/fifa_wk_regels
Doelsaldo bepalend bij gelijke eindstand na groepsduels
De nummers één en twee van de acht groepen plaatsen zich voor de achtste finales. Bij het bepalen van de eindstand in de groep, zijn in eerste instantie de volgende criteria - bekeken over alle drie de groepswedstrijden - bepalend:
1. totaal aantal behaalde punten
2. doelsaldo
3. aantal gescoorde goals
Mochten meerdere teams op basis van bovenstaande zaken gelijk eindigen, dan wordt in eerste instantie naar het onderling resultaat gekeken. Daarna is het onderlinge doelsaldo bepalend. Geeft ook dit geen uitsluitsel, dan geeft het aantal gescoorde doelpunten in de onderlinge ontmoetingen van betrokken teams de doorslag. Wanneer ook deze cijfers gelijk zijn, dan wordt via loting bepaald wie doorgaat naar de volgende ronde.
Alsof die zo betrouwbaar is.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:34 schreef Simmertje het volgende:
Ik dacht dat ze als laatste middel kijken naar de Fifa-ranglijst, wie hoger staat gaat dan door.
Dat iemand nu de 3 punten paktquote:Op maandag 19 juni 2006 15:01 schreef VoreG het volgende:
Wat is het meest negatieve voor Frankrijk?
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:01 schreef VoreG het volgende:
Dan ben ik dus voor Zwitserlandquote:Op maandag 19 juni 2006 15:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Winst voor Zwitserland. Dan is de mogelijkheid groot dat Zwitserland en Zuid-Korea aan een gelijkspel genoeg hebben in hun laatste wedstrijd wanneer ze tegen elkaar gaan.
Behalve als Frankrijk dan wel opeens uithaalt tegen Togo.
Ik denk een overwinning voor Zwitserland, die zouden dan op 4 punten komen, en Korea staat daar al op. Als die twee dan in de laatste wedstrijd gelijk zouden spelen, zou frankrijk zelfs bij een overwinning wel eens naast de pot kunnen pissen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:01 schreef VoreG het volgende:
Dan gaan we daarvoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Winst voor Zwitserland. Dan is de mogelijkheid groot dat Zwitserland en Zuid-Korea aan een gelijkspel genoeg hebben in hun laatste wedstrijd wanneer ze tegen elkaar gaan.
Behalve als Frankrijk dan wel opeens uithaalt tegen Togo.
dan hoeft frankrijk nog maar met 2-0 te winnen hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 15:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk een overwinning voor Zwitserland, die zouden dan op 4 punten komen, en Korea staat daar al op. Als die twee dan in de laatste wedstrijd gelijk zouden spelen, zou frankrijk zelfs bij een overwinning wel eens naast de pot kunnen pissen.
Ik hoop dat Togo van Argentinië wint in de finale.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:10 schreef dvdfreak het volgende:
Goede kans voor Adebayor
ja, dat gezeik met die premies is eindelijk geregeld.. stelletje geldwolvenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:10 schreef Solidius het volgende:
Ziek, Togo speelt echt goed.
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:11 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik hoop dat Togo van Argentinië wint in de finale.![]()
inderdaad, argentinië wint natuurlijk gewoonquote:
Ik wou net zeggen...scoren is toch echt een probleem voor de froggies.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef Blupp het volgende:
[..]
dan hoeft frankrijk nog maar met 2-0 te winnen hoor
alhoewel scoren ze natuurlijk niet makkelijk afgaat
Waarom met 2-0? Hoe werkt dat systeem op het WK?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef Blupp het volgende:
[..]
dan hoeft frankrijk nog maar met 2-0 te winnen hoor
alhoewel scoren ze natuurlijk niet makkelijk afgaat
Freyquote:Op maandag 19 juni 2006 15:17 schreef Doekes het volgende:
Wie heeft gescoord?
Snap het al.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom met 2-0? Hoe werkt dat systeem op het WK?![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
"Deksels gevaarlijke spits"
Het moest weer voorbij komen....
Met doelsaldo?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom met 2-0? Hoe werkt dat systeem op het WK?![]()
Dat moet ook, want ik heb ze op winst staan in mijn pool.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef Solidius het volgende:
Oeioeioei wat komt Zwitserland goed weg steeds
Ja de ammusementswaarde is wel behoorlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 15:35 schreef Dynia het volgende:
Leek me geen leuke wedstrijd om te zien op voorhand, maar blijkbaar is het wel om aan te zien?
Togo had er een moeten krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:35 schreef Dynia het volgende:
vooor wwwiieee????
Is het heus waar 1-1 nu? Volg het van mijn werkquote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef ARKON het volgende:
bijan 1 -1
Nee, bijan.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is het heus waar 1-1 nu? Volg het van mijn werk
volgens mij bedoelt ie "bijna"quote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is het heus waar 1-1 nu? Volg het van mijn werk
Bijan kan ook een togonese(?) naam zijn toch?...ik dacht dat dat dan de doelpuntenmaker zou zijn...:dquote:
Ahhh, ik dacht dat een speler van Togo "Bijan" heettequote:Op maandag 19 juni 2006 15:38 schreef Type-R het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt ie "bijna"
wilde gok
Togolesequote:Op maandag 19 juni 2006 15:39 schreef Dynia het volgende:
[..]
Bijan kan ook een togonese(?) naam zijn toch?...ik dacht dat dat dan de doelpuntenmaker zou zijn...:d
Dat is hij meestalquote:Op maandag 19 juni 2006 15:36 schreef Hayek het volgende:
wat is die commentator bevooroordeeld zeg, dit was een schwalbe, en een slechte ook
Dat staat niet in het contract vd scheidsquote:Op maandag 19 juni 2006 15:41 schreef Ayaxola het volgende:
Zou het wel leuk vinden als Togo nou zou scoren.![]()
Hij zei 'misschien hebben ze wel gelijk' en liet daarna zien dat ie niet op de hoogte was van de details. Het is wel slecht dat ie daarvan niet op de hoogte is, maar hij handelt niet incorrect.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat kletst die Ter Napel onzin, de spelers eisten 100.000 euro voor ieder. Terwijl de voetbalbond maximaal 30.000 kon geven. Ze hadden gewoon niet meer. Ter Napel neemt het nog voor die geldwolfen op ook.![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:42 schreef Dynia het volgende:
34' Glasheldere strafschop
1-1 had de verhoudingen beter weergegeven vind ik.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:52 schreef the_hunter het volgende:
Leuke wedstrijd zo te lezen en een onverdiende voorsprong voor de Zwitsers?
Als je puur naar het aantal kansen kijkt had Togo natuurlijk gewoon voor moeten staan!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef kollie het volgende:
[..]
1-1 had de verhoudingen beter weergegeven vind ik.
Op de BBC dachten de commentatoren en analytici er ook zo over.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:47 schreef Dynia het volgende:
[..]
hehe, dat commentaar lees ik op de "live" website...is niet zo dus...![]()
Zal best. Maar ik zou het prachtig vinden als Frankrijk eruit zou vliegenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Omega het volgende:
Wat de uitkomst ook is, Frankrijk heeft altijd in eigen hand. Winnen van Togo met meer dan één doelpunt is genoeg. Frankrijk hoort gewoon verder te komen.
Als Henry geen ballen krijgt is Frankrijk een zaadelftal.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Omega het volgende:
Wat de uitkomst ook is, Frankrijk heeft altijd in eigen hand. Winnen van Togo met meer dan één doelpunt is genoeg. Frankrijk hoort gewoon verder te komen.
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:00 schreef Solidius het volgende:
[..]
Als Henry geen ballen krijgt is Frankrijk een zaadelftal.
Frankrijk speelt gewoon niet overtuigend genoeg om het te verdienen om verder te gaan. Op papier hoort frankrijk natuurlijk een ronde verder, maar ze laten het op het veld gewoon niet zienquote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Omega het volgende:
Heb jij wel naar die wanprestaties van die stokbroden gekeken?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Omega het volgende:
Frankrijk hoort gewoon verder te komen.
Een doelpunt.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:10 schreef borisz het volgende:
wat gemist in de eerste helft?
was best vermakelijk!quote:Op maandag 19 juni 2006 16:10 schreef borisz het volgende:
wat gemist in de eerste helft?
allebei eigenlijk welquote:
klopt, 1e helft was leuker. Zwitserland heeft wat meer grip op de wedstrijd gekregen.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Dynia het volgende:
volgens mij gebeurt er al een stuk minder...?
Ik zie ze nog wel scoren.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:13 schreef kollie het volgende:
Hup Togo! ik gun ze wel een goaltje.
Jaquote:Op maandag 19 juni 2006 16:22 schreef kollie het volgende:
peter Rufai, was dat niet die keeper met dat pokdalige gezicht?
het is een behoorlijke eigengeiler.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:27 schreef Christine het volgende:
Zou die verslaggever zich trouwens enorm stoer vinden dat hij er zoveel vanaf weet? Zo komt ie op mij altijd over namelijk..
1-0 voor Zwitserland (Frei)quote:Op maandag 19 juni 2006 16:26 schreef Skorpija het volgende:
Wat is de tussenstand?
Second that.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:26 schreef venomsnake het volgende:
Wat is FOK weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
die ging voor scheidsrechter spelen, liep zomaar het veld in om de muur goed te zetten..quote:Op maandag 19 juni 2006 16:37 schreef the_hunter het volgende:
Wat is er met die grensrechter?
hij liep het veld in om het muurtje bij zwitserland goed te zettenquote:Op maandag 19 juni 2006 16:37 schreef the_hunter het volgende:
Wat is er met die grensrechter?
Dat heb ik al vaker gezien dit WK.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die ging voor scheidsrechter spelen, liep zomaar het veld in om de muur goed te zetten..![]()
dat maakt niet uit, dan gaat t om t doelsaldo van zuid koreaquote:Op maandag 19 juni 2006 16:35 schreef BobbyHill het volgende:
Hopelijk schieten de Zwitsers er nog een paar in. Ik zie die stokbroden er anders op doelsaldo nog overheen gaan na de derde wedstrijd![]()
Hij heeft trouwens een aantal namen waar hij echt op lijkt te geilen... die zogenaamd stoer klinken ofzo.quote:
kan net dat verschil maken, een frisse speler voor 5 minuten..quote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Christine het volgende:
Wat is trouwens het nut van een wissel 5 minuten voor tijd.
tijdrekken.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Christine het volgende:
Wat is trouwens het nut van een wissel 5 minuten voor tijd.
't Geluid kan uit hequote:Op maandag 19 juni 2006 16:45 schreef golfer het volgende:
Kan Everteven 5 seconden zijn waffel houden?
Ja maar aan leuk heb je niksquote:Op maandag 19 juni 2006 16:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Leuk spel van Togo
Nee, Zwitserland wint van Zuid-Korea en Frankrijk wint van Togo.quote:
Nee toch? Als Frankrijk met 2 goals verschil van Togo wint, dan vliegt Zuid Korea er toch uit als die gelijkspelen tegen Zwitserland?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
afgelopen
zuid korea en zwitserland spelen gelijk tegen elkaar volgende week en dan zijn ze beide door ? en dus frankrijk naar huis"
doelsaldo lijkt me?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef RijstNatie het volgende:
wie gaat er door als swiss gelijk speelt tegen korea?
en france wint van togo...
is frankrijk - togoquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Denk dat Frankrijk wel van Zwitserland wint
Frankrijk moet tegen Togoquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Denk dat Frankrijk wel van Zwitserland wint
Al geeditquote:
denk dat ze al gelijk gespeeld hebben..quote:
Volgens mij niet altijd. Stel Frankrijk wint met 1-0 en Korea wint met 2-1. Dan zijn volgens mij de Zwitsers door.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:54 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Al geeditAls Zwitserland van Korea verliest en Frankrijk wint dat zijn de Fransen alsnog door
Ik ook,was een leuke wedstrijdquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef Type-R het volgende:
ik heb me vermaeckt
Niet waar, want dan hebben de Zwitsers vier puntjes en de Fransen vijf.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet altijd. Stel Frankrijk wint met 1-0 en Korea wint met 2-1. Dan zijn volgens mij de Zwitsers door.
Zelfde doelsaldo, maar de Zwitsers hebben er 3 gemaakt en de Fransen 2.
Dan heeft Frankrijk 5 punten en Zwitserland 4quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet altijd. Stel Frankrijk wint met 1-0 en Korea wint met 2-1. Dan zijn volgens mij de Zwitsers door.
Onee wacht, dan zijn de Fransen inderdaad door
Nee want dan heeft Frankrijk 5 punten en blijf Zwitserland op 4 punten staan.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet ,quote:
Klopt, ik had me even verrekendquote:Op maandag 19 juni 2006 16:58 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Niet waar, want dan hebben de Zwitsers vier puntjes en de Fransen vijf.
Als óf Zwitserland óf Zuid-Korea verliest en Frankrijk wint, dan is Frankrijk altijd door, want die komen op 5 punten (en dat is meer dan de 4 punten die de andere twee nu hebben)quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onee wacht, dan zijn de Fransen inderdaad door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |