't Geluid kan uit hequote:Op maandag 19 juni 2006 16:45 schreef golfer het volgende:
Kan Everteven 5 seconden zijn waffel houden?
Ja maar aan leuk heb je niksquote:Op maandag 19 juni 2006 16:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Leuk spel van Togo
Nee, Zwitserland wint van Zuid-Korea en Frankrijk wint van Togo.quote:
Nee toch? Als Frankrijk met 2 goals verschil van Togo wint, dan vliegt Zuid Korea er toch uit als die gelijkspelen tegen Zwitserland?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
afgelopen
zuid korea en zwitserland spelen gelijk tegen elkaar volgende week en dan zijn ze beide door ? en dus frankrijk naar huis"
doelsaldo lijkt me?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef RijstNatie het volgende:
wie gaat er door als swiss gelijk speelt tegen korea?
en france wint van togo...
is frankrijk - togoquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Denk dat Frankrijk wel van Zwitserland wint
Frankrijk moet tegen Togoquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Denk dat Frankrijk wel van Zwitserland wint
Al geeditquote:
denk dat ze al gelijk gespeeld hebben..quote:
Volgens mij niet altijd. Stel Frankrijk wint met 1-0 en Korea wint met 2-1. Dan zijn volgens mij de Zwitsers door.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:54 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Al geeditAls Zwitserland van Korea verliest en Frankrijk wint dat zijn de Fransen alsnog door
Ik ook,was een leuke wedstrijdquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef Type-R het volgende:
ik heb me vermaeckt
Niet waar, want dan hebben de Zwitsers vier puntjes en de Fransen vijf.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet altijd. Stel Frankrijk wint met 1-0 en Korea wint met 2-1. Dan zijn volgens mij de Zwitsers door.
Zelfde doelsaldo, maar de Zwitsers hebben er 3 gemaakt en de Fransen 2.
Dan heeft Frankrijk 5 punten en Zwitserland 4quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet altijd. Stel Frankrijk wint met 1-0 en Korea wint met 2-1. Dan zijn volgens mij de Zwitsers door.
Onee wacht, dan zijn de Fransen inderdaad door
Nee want dan heeft Frankrijk 5 punten en blijf Zwitserland op 4 punten staan.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet ,quote:
Klopt, ik had me even verrekendquote:Op maandag 19 juni 2006 16:58 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Niet waar, want dan hebben de Zwitsers vier puntjes en de Fransen vijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |