allebei eigenlijk welquote:
klopt, 1e helft was leuker. Zwitserland heeft wat meer grip op de wedstrijd gekregen.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Dynia het volgende:
volgens mij gebeurt er al een stuk minder...?
Ik zie ze nog wel scoren.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:13 schreef kollie het volgende:
Hup Togo! ik gun ze wel een goaltje.
Jaquote:Op maandag 19 juni 2006 16:22 schreef kollie het volgende:
peter Rufai, was dat niet die keeper met dat pokdalige gezicht?
het is een behoorlijke eigengeiler.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:27 schreef Christine het volgende:
Zou die verslaggever zich trouwens enorm stoer vinden dat hij er zoveel vanaf weet? Zo komt ie op mij altijd over namelijk..
1-0 voor Zwitserland (Frei)quote:Op maandag 19 juni 2006 16:26 schreef Skorpija het volgende:
Wat is de tussenstand?
Second that.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:26 schreef venomsnake het volgende:
Wat is FOK weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
die ging voor scheidsrechter spelen, liep zomaar het veld in om de muur goed te zetten..quote:Op maandag 19 juni 2006 16:37 schreef the_hunter het volgende:
Wat is er met die grensrechter?
hij liep het veld in om het muurtje bij zwitserland goed te zettenquote:Op maandag 19 juni 2006 16:37 schreef the_hunter het volgende:
Wat is er met die grensrechter?
Dat heb ik al vaker gezien dit WK.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die ging voor scheidsrechter spelen, liep zomaar het veld in om de muur goed te zetten..![]()
dat maakt niet uit, dan gaat t om t doelsaldo van zuid koreaquote:Op maandag 19 juni 2006 16:35 schreef BobbyHill het volgende:
Hopelijk schieten de Zwitsers er nog een paar in. Ik zie die stokbroden er anders op doelsaldo nog overheen gaan na de derde wedstrijd![]()
Hij heeft trouwens een aantal namen waar hij echt op lijkt te geilen... die zogenaamd stoer klinken ofzo.quote:
kan net dat verschil maken, een frisse speler voor 5 minuten..quote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Christine het volgende:
Wat is trouwens het nut van een wissel 5 minuten voor tijd.
tijdrekken.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Christine het volgende:
Wat is trouwens het nut van een wissel 5 minuten voor tijd.
't Geluid kan uit hequote:Op maandag 19 juni 2006 16:45 schreef golfer het volgende:
Kan Everteven 5 seconden zijn waffel houden?
Ja maar aan leuk heb je niksquote:Op maandag 19 juni 2006 16:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Leuk spel van Togo
Nee, Zwitserland wint van Zuid-Korea en Frankrijk wint van Togo.quote:
Nee toch? Als Frankrijk met 2 goals verschil van Togo wint, dan vliegt Zuid Korea er toch uit als die gelijkspelen tegen Zwitserland?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
afgelopen
zuid korea en zwitserland spelen gelijk tegen elkaar volgende week en dan zijn ze beide door ? en dus frankrijk naar huis"
doelsaldo lijkt me?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef RijstNatie het volgende:
wie gaat er door als swiss gelijk speelt tegen korea?
en france wint van togo...
is frankrijk - togoquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Denk dat Frankrijk wel van Zwitserland wint
Frankrijk moet tegen Togoquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Denk dat Frankrijk wel van Zwitserland wint
Al geeditquote:
denk dat ze al gelijk gespeeld hebben..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |