Frankrijk speelt gewoon niet overtuigend genoeg om het te verdienen om verder te gaan. Op papier hoort frankrijk natuurlijk een ronde verder, maar ze laten het op het veld gewoon niet zienquote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Omega het volgende:
Wat de uitkomst ook is, Frankrijk heeft altijd in eigen hand. Winnen van Togo met meer dan één doelpunt is genoeg. Frankrijk hoort gewoon verder te komen.
Heb jij wel naar die wanprestaties van die stokbroden gekeken?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Omega het volgende:
Frankrijk hoort gewoon verder te komen.
Een doelpunt.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:10 schreef borisz het volgende:
wat gemist in de eerste helft?
was best vermakelijk!quote:Op maandag 19 juni 2006 16:10 schreef borisz het volgende:
wat gemist in de eerste helft?
allebei eigenlijk welquote:
klopt, 1e helft was leuker. Zwitserland heeft wat meer grip op de wedstrijd gekregen.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Dynia het volgende:
volgens mij gebeurt er al een stuk minder...?
Ik zie ze nog wel scoren.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:13 schreef kollie het volgende:
Hup Togo! ik gun ze wel een goaltje.
Jaquote:Op maandag 19 juni 2006 16:22 schreef kollie het volgende:
peter Rufai, was dat niet die keeper met dat pokdalige gezicht?
het is een behoorlijke eigengeiler.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:27 schreef Christine het volgende:
Zou die verslaggever zich trouwens enorm stoer vinden dat hij er zoveel vanaf weet? Zo komt ie op mij altijd over namelijk..
1-0 voor Zwitserland (Frei)quote:Op maandag 19 juni 2006 16:26 schreef Skorpija het volgende:
Wat is de tussenstand?
Second that.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:26 schreef venomsnake het volgende:
Wat is FOK weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
die ging voor scheidsrechter spelen, liep zomaar het veld in om de muur goed te zetten..quote:Op maandag 19 juni 2006 16:37 schreef the_hunter het volgende:
Wat is er met die grensrechter?
hij liep het veld in om het muurtje bij zwitserland goed te zettenquote:Op maandag 19 juni 2006 16:37 schreef the_hunter het volgende:
Wat is er met die grensrechter?
Dat heb ik al vaker gezien dit WK.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die ging voor scheidsrechter spelen, liep zomaar het veld in om de muur goed te zetten..![]()
dat maakt niet uit, dan gaat t om t doelsaldo van zuid koreaquote:Op maandag 19 juni 2006 16:35 schreef BobbyHill het volgende:
Hopelijk schieten de Zwitsers er nog een paar in. Ik zie die stokbroden er anders op doelsaldo nog overheen gaan na de derde wedstrijd![]()
Hij heeft trouwens een aantal namen waar hij echt op lijkt te geilen... die zogenaamd stoer klinken ofzo.quote:
kan net dat verschil maken, een frisse speler voor 5 minuten..quote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Christine het volgende:
Wat is trouwens het nut van een wissel 5 minuten voor tijd.
tijdrekken.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Christine het volgende:
Wat is trouwens het nut van een wissel 5 minuten voor tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |