Togo had er een moeten krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:35 schreef Dynia het volgende:
vooor wwwiieee????
Is het heus waar 1-1 nu? Volg het van mijn werkquote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef ARKON het volgende:
bijan 1 -1
Nee, bijan.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is het heus waar 1-1 nu? Volg het van mijn werk
volgens mij bedoelt ie "bijna"quote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is het heus waar 1-1 nu? Volg het van mijn werk
Bijan kan ook een togonese(?) naam zijn toch?...ik dacht dat dat dan de doelpuntenmaker zou zijn...:dquote:
Ahhh, ik dacht dat een speler van Togo "Bijan" heettequote:Op maandag 19 juni 2006 15:38 schreef Type-R het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt ie "bijna"
wilde gok
Togolesequote:Op maandag 19 juni 2006 15:39 schreef Dynia het volgende:
[..]
Bijan kan ook een togonese(?) naam zijn toch?...ik dacht dat dat dan de doelpuntenmaker zou zijn...:d
Dat is hij meestalquote:Op maandag 19 juni 2006 15:36 schreef Hayek het volgende:
wat is die commentator bevooroordeeld zeg, dit was een schwalbe, en een slechte ook
Dat staat niet in het contract vd scheidsquote:Op maandag 19 juni 2006 15:41 schreef Ayaxola het volgende:
Zou het wel leuk vinden als Togo nou zou scoren.![]()
Hij zei 'misschien hebben ze wel gelijk' en liet daarna zien dat ie niet op de hoogte was van de details. Het is wel slecht dat ie daarvan niet op de hoogte is, maar hij handelt niet incorrect.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat kletst die Ter Napel onzin, de spelers eisten 100.000 euro voor ieder. Terwijl de voetbalbond maximaal 30.000 kon geven. Ze hadden gewoon niet meer. Ter Napel neemt het nog voor die geldwolfen op ook.![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:42 schreef Dynia het volgende:
34' Glasheldere strafschop
1-1 had de verhoudingen beter weergegeven vind ik.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:52 schreef the_hunter het volgende:
Leuke wedstrijd zo te lezen en een onverdiende voorsprong voor de Zwitsers?
Als je puur naar het aantal kansen kijkt had Togo natuurlijk gewoon voor moeten staan!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef kollie het volgende:
[..]
1-1 had de verhoudingen beter weergegeven vind ik.
Op de BBC dachten de commentatoren en analytici er ook zo over.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:47 schreef Dynia het volgende:
[..]
hehe, dat commentaar lees ik op de "live" website...is niet zo dus...![]()
Zal best. Maar ik zou het prachtig vinden als Frankrijk eruit zou vliegenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Omega het volgende:
Wat de uitkomst ook is, Frankrijk heeft altijd in eigen hand. Winnen van Togo met meer dan één doelpunt is genoeg. Frankrijk hoort gewoon verder te komen.
Als Henry geen ballen krijgt is Frankrijk een zaadelftal.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Omega het volgende:
Wat de uitkomst ook is, Frankrijk heeft altijd in eigen hand. Winnen van Togo met meer dan één doelpunt is genoeg. Frankrijk hoort gewoon verder te komen.
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:00 schreef Solidius het volgende:
[..]
Als Henry geen ballen krijgt is Frankrijk een zaadelftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |