Dan gaan we daarvoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Winst voor Zwitserland. Dan is de mogelijkheid groot dat Zwitserland en Zuid-Korea aan een gelijkspel genoeg hebben in hun laatste wedstrijd wanneer ze tegen elkaar gaan.
Behalve als Frankrijk dan wel opeens uithaalt tegen Togo.
dan hoeft frankrijk nog maar met 2-0 te winnen hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 15:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk een overwinning voor Zwitserland, die zouden dan op 4 punten komen, en Korea staat daar al op. Als die twee dan in de laatste wedstrijd gelijk zouden spelen, zou frankrijk zelfs bij een overwinning wel eens naast de pot kunnen pissen.
Ik hoop dat Togo van Argentinië wint in de finale.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:10 schreef dvdfreak het volgende:
Goede kans voor Adebayor
ja, dat gezeik met die premies is eindelijk geregeld.. stelletje geldwolvenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:10 schreef Solidius het volgende:
Ziek, Togo speelt echt goed.
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:11 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik hoop dat Togo van Argentinië wint in de finale.![]()
inderdaad, argentinië wint natuurlijk gewoonquote:
Ik wou net zeggen...scoren is toch echt een probleem voor de froggies.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef Blupp het volgende:
[..]
dan hoeft frankrijk nog maar met 2-0 te winnen hoor
alhoewel scoren ze natuurlijk niet makkelijk afgaat
Waarom met 2-0? Hoe werkt dat systeem op het WK?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef Blupp het volgende:
[..]
dan hoeft frankrijk nog maar met 2-0 te winnen hoor
alhoewel scoren ze natuurlijk niet makkelijk afgaat
Freyquote:Op maandag 19 juni 2006 15:17 schreef Doekes het volgende:
Wie heeft gescoord?
Snap het al.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom met 2-0? Hoe werkt dat systeem op het WK?![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
"Deksels gevaarlijke spits"
Het moest weer voorbij komen....
Met doelsaldo?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom met 2-0? Hoe werkt dat systeem op het WK?![]()
Dat moet ook, want ik heb ze op winst staan in mijn pool.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef Solidius het volgende:
Oeioeioei wat komt Zwitserland goed weg steeds
Ja de ammusementswaarde is wel behoorlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 15:35 schreef Dynia het volgende:
Leek me geen leuke wedstrijd om te zien op voorhand, maar blijkbaar is het wel om aan te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |