Precies, en roze schijnt hip te zijn voor mannenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Rottdog het volgende:
Tis toch ondergoed Mevrouwkorn dus het zit eronder
Uhuh. Ik begin te rammelen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:36 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo anti kinderen was?
De schoentjes!
[afbeelding]
Oh helpquote:
Hier vorige week ook, kraamvisite bij de buurjongen ow wat deed dat me veelquote:Op zondag 9 juli 2006 23:01 schreef Rottdog het volgende:
Van de week op kraamvisite geweest....ooohhhwww wat een enorme smeltmomenten heb ik gehad, alleen was het erg jammer dat het poppetjeniet bij mij op schoot mocht ivm een koortslip.
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:01 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Oh help
Wij gaan gewoon voor een derde. Coolhunk weet het nog niet maar dat komt wel
Eigenlijk durf ik ook helemaal niet want God weet wat ik over me afroep maar zoals ik er nu over denk, denk ik dat ik het wel aan kan
Eerst nog ff verhuizen
Te laaaaaaat!! Mijn babyboy lag al snel in rozequote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Precies, en roze schijnt hip te zijn voor mannenDan wordt ie dus gewoon een trendsetter onder de baby's!
Jij leest ook alleen wat je wil lezenquote:
Weet vriendje al dat je er over aan het nadenken bent? Of hou je het nog even lekker voor jezelf?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:03 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren ook weer op kraamvisite geweest... Het wordt steeds leuker, dat denken over een tweede kindje![]()
Vriendje is op de hoogtequote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet vriendje al dat je er over aan het nadenken bent? Of hou je het nog even lekker voor jezelf?
Je mag die van mij wel komen vasthouden hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 09:21 schreef Sjeen het volgende:
Ja hè, daarom breng ik het al voorzichtig ter sprake zo af en toe. En dan helpen kraamvisites ook wel hoor... Maar dan moeten ze je natuurlijk wel het babietje laten vasthouden![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:17 schreef Luchtbel het volgende:
Nee man. Ik had het over jou.
Schattig vind ik, bij Isa. En bij jou.
Niet bij ons
ik ben weer eens over de datum dus hier wordt leuk duimen gedraaidquote:Op maandag 10 juli 2006 11:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik dacht weer lekker samen met jou zwanger te kunnen zijn misschien...
Ach, wie weet, het is allemaal nog lang niet zover![]()
Heel herkenbaarquote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Snif, ik vond ons wel bijzonder twee jaar geleden. Allemaal zo... en nu is LadyS al voorgepiept en Dutchie. Snoopy, Sugar, Beefcake, Belana... allemaal zwanger. En ik dacht een half jaar geleden dat ik helemaal geen tweede wilde, dus dat was niet erg en alleen maar leuk enzo. Maar nu...![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Heel herkenbaarKom je ook bij het babyboom2004-en-niet-opnieuw-zwanger-clubje?
je vergeet Poemojn helemaal in je rijtje?
Ik herken het jaloers zijn eigenlijk niet... Maar de zwangerschap van Chacama heeft me wel een beetje aan het denken gezet.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Anitra het volgende:
Wat een gerammel hier
Ik klapper ook als een gek. Toen ik gister bij mijn ouders was kreeg ik allerlei hints te horen en ik snapte er niks van. Wat blijkt: Ik word weer tante eind januarize is op mijn verjaardag uitgerekend
ik heb in eerste instantie geloof ik niet enthousiast gereageerd hebIk ben stik jaloers
wat haat ik dat van mezelf
Coolbabe wat een enorme leuke sloffen![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:52 schreef Sjeen het volgende:
Ow, Lb als ik moet wachten tot ik me volwassen voel, dan komt er hier nooit een tweede![]()
Ik kijk altijd om me heen daar andere gezinnen (buren en vrienden) en dan denk ik steeds, zou ik ook zo worden als ik later groot ben![]()
quote:
Daar heb je denk ik gelijk inquote:Op maandag 10 juli 2006 11:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik herken het jaloers zijn eigenlijk niet... Maar de zwangerschap van Chacama heeft me wel een beetje aan het denken gezet.
Tegen die tijd ben je niet meer jaloers hoorMaar gewoon helemaal verliefd op het kindje!
mag ik daar ook bijquote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Heel herkenbaarKom je ook bij het babyboom2004-en-niet-opnieuw-zwanger-clubje?
je vergeet Poemojn helemaal in je rijtje?
* Jambo meldt zich ookquote:
ik woon nog op kamers en mijn lief woont dor omstandigheden weer bij zijn moeder (vader is overleden)quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:15 schreef Jarno het volgende:
Je hebt toch geen eigen huis nodig voor een kind?. Of woon je nog bij je ouders ofzo?
Ik moet blijkbaar ook 2 keer verhuizen tijdens (of 1 x vlak ná) mijn zwangerschap. Niet ideaal maar ja het zij zo, kinderen moeten je ook een beetje overkomen vind ik, je kan niet het hele leven plannen toch.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:29 schreef waterfly het volgende:
kijk dat denk ik nou ook altijd: "mijn appartement is eigenlijk al te klein voor 2 en hond, laat staan voor 2, hond plus beebje en zobladibla.." maar aan de andere kant, zouden we niet snel genoeg een groter appartement hebben, mocht het raak zijn? ik bedoel, je hebt dan toch 9 maanden de tijd om te verhuizen?
ik denk teveel![]()
Dat vroeg ik me eigelijk ook wel af.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef bixister het volgende:
waarom die 3 strippen nog opmaken marit?
Wij doen het zelfde hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef marit1978 het volgende:
* die hebben geld gekost!! *
hahaha, nee, geen geldkwestie uiteraard
ik weet niet, omdat het dan wat gefaseerder gaat denk ik, gevoelsmatig
ik las eerder ergens een beschrijving van wat wij hier ook hebben;
je voelt dat je er klaar voor bent, aan alle randvoorwaarden die we onszelf stellen is voldaan (denk aan huis, vast contract voor mij ivm verlof etc. straks ) en toch is zo'n beslissing/keus opeens zo echt !
Ik zou er minder twijfel bij hebben als ik 'onbedoeld' zwanger zouden blijken!
Dan klopt het gewoon prima in ons leven.
Maar; het bewust kiezen geeft idee van "oei, kan/wil/gaat het echt wel?"
Sjit, hoop niet datquote:
Ik ken het gevoel, voor mijn gevoel ben ik er ook klaar voor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:48 schreef marit1978 het volgende:
juist !
vreemd eigenlijk he?
ik zal eerlijk zeggen; dat ik wel even zal moeten bijkomen van de schrik als het snel raak zou zijn! Ergens heb ik in mijn hoofd zoiets van "rond november/dec. een keer een normale cyclus... rond zomer 2007 misschien zwanger ... begin 2008 kindje ? "
Stel je voor; het is in nov. meteen raak ?
Ik bedoel.. het kàn toch ?
Ai ai, als ik me dat scenario in mijn hoofd haal, voel ik mijn buik
Waarom? Omdat het eng leuk is !
Maar ook zo'n enorme verandering die zo moeilijk te overzien is !
Mwehehehehe, bij mij ging meteen de pil de deur uit, hoor. Een maand later was ik zwanger.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef marit1978 het volgende:
noem me maar <controle freak>
Gewoon zeggen dat die is weggespoeld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sjit, hoop niet dathet argument 'dat spiraaltje heeft wel geld gekost' gaat aanbrengen
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mwehehehehe, bij mij ging meteen de pil de deur uit, hoor. Een maand later was ik zwanger..
Hey, ik hier?.
Heb gisteren even gekeken... tenminste houdbaar tot 05-2006quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef chacama het volgende:
@Sjeen.......volgens mij moet je daar dan maar snel aan beginnen![]()
Dan is het helemaal makkelijk toch...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb gisteren even gekeken... tenminste houdbaar tot 05-2006![]()
ik begreep je wel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef marit1978 het volgende:
dat geld-geintje was nou juist om aan te geven hoe erg er géén-logische-reden is om nog die strips op te maken
oh oh oh, maar dat geeft niet ik heb nog een bijna vol potje staan......enne die moeten ook op.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb gisteren even gekeken... tenminste houdbaar tot 05-2006![]()
Ow, verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef bixister het volgende:
dit ging over foliumzuur jolene.
sjeen, zo duur is dat spul niet toch?
en wennie, jaja, een duidelijk rammel-teken!
Tja, dat is het geld ook niet. En die houdbaarheid van het spiraaltje...ach, zo dacht ik eerst ook, maar het is er toch eerder uitgegaan dan de u.h.d.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Mijn spiraaltje is nog houdbaar tot 2010
Het foliumzuur tot afgelopen mei... Maar die stripjes kosten slecht ¤3,25 per doosje, dus daar kom ik wel overheen![]()
Ach ja... voor mezelf besloten dat het dit jaar sowieso nog niet gaat gebeuren. Wilook niet onder druk zetten, die moet voor zichzelf ook zeker weten dat hij het wil.
Hè gets nee hèquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef bixister het volgende:
dit ging over foliumzuur jolene.
sjeen, zo duur is dat spul niet toch?
en wennie, jaja, een duidelijk rammel-teken!
Leuk is dat hë! Mijnquote:Op maandag 17 juli 2006 10:06 schreef Syrena het volgende:
Hahaha, die mannen en hun mededelingen op momenten dat je het niet verwacht
De mijne gister, we liepen naar de auto omdat we gingen zwemmen. Halverwege een arm om me heen. "Ja en ik (let op dat ik) heb besloten dat als het over een half jaar nog steeds zo leuk en tof is, dat we dan gaan kijken voor een huisje..."
Uhhh, ja is goed zei ik(leek me geen moment om te gaan bitchen over "ik" en hoezo leuk en tof blijven?!
Naja zeg!)
En later bij het zwembad, hand op mijn buik. "Je wordt vast echt een leuke mama!"
Jah man. Dus later op de avond, ik weer (bij het luisteren van een mooi liedje) "Oh dat kan mooi als openingsdans....over een jaar of zeven acht." Hij: "Tssssk zo lang gaat dat niet duren."
Ja goeie dag gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |