Heel herkenbaarquote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Snif, ik vond ons wel bijzonder twee jaar geleden. Allemaal zo... en nu is LadyS al voorgepiept en Dutchie. Snoopy, Sugar, Beefcake, Belana... allemaal zwanger. En ik dacht een half jaar geleden dat ik helemaal geen tweede wilde, dus dat was niet erg en alleen maar leuk enzo. Maar nu...![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Heel herkenbaarKom je ook bij het babyboom2004-en-niet-opnieuw-zwanger-clubje?
je vergeet Poemojn helemaal in je rijtje?
Ik herken het jaloers zijn eigenlijk niet... Maar de zwangerschap van Chacama heeft me wel een beetje aan het denken gezet.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Anitra het volgende:
Wat een gerammel hier
Ik klapper ook als een gek. Toen ik gister bij mijn ouders was kreeg ik allerlei hints te horen en ik snapte er niks van. Wat blijkt: Ik word weer tante eind januarize is op mijn verjaardag uitgerekend
ik heb in eerste instantie geloof ik niet enthousiast gereageerd hebIk ben stik jaloers
wat haat ik dat van mezelf
Coolbabe wat een enorme leuke sloffen![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:52 schreef Sjeen het volgende:
Ow, Lb als ik moet wachten tot ik me volwassen voel, dan komt er hier nooit een tweede![]()
Ik kijk altijd om me heen daar andere gezinnen (buren en vrienden) en dan denk ik steeds, zou ik ook zo worden als ik later groot ben![]()
quote:
Daar heb je denk ik gelijk inquote:Op maandag 10 juli 2006 11:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik herken het jaloers zijn eigenlijk niet... Maar de zwangerschap van Chacama heeft me wel een beetje aan het denken gezet.
Tegen die tijd ben je niet meer jaloers hoorMaar gewoon helemaal verliefd op het kindje!
mag ik daar ook bijquote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Heel herkenbaarKom je ook bij het babyboom2004-en-niet-opnieuw-zwanger-clubje?
je vergeet Poemojn helemaal in je rijtje?
* Jambo meldt zich ookquote:
ik woon nog op kamers en mijn lief woont dor omstandigheden weer bij zijn moeder (vader is overleden)quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:15 schreef Jarno het volgende:
Je hebt toch geen eigen huis nodig voor een kind?. Of woon je nog bij je ouders ofzo?
Ik moet blijkbaar ook 2 keer verhuizen tijdens (of 1 x vlak ná) mijn zwangerschap. Niet ideaal maar ja het zij zo, kinderen moeten je ook een beetje overkomen vind ik, je kan niet het hele leven plannen toch.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:29 schreef waterfly het volgende:
kijk dat denk ik nou ook altijd: "mijn appartement is eigenlijk al te klein voor 2 en hond, laat staan voor 2, hond plus beebje en zobladibla.." maar aan de andere kant, zouden we niet snel genoeg een groter appartement hebben, mocht het raak zijn? ik bedoel, je hebt dan toch 9 maanden de tijd om te verhuizen?
ik denk teveel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |