abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39685129
Wat een gerammel hier
Ik klapper ook als een gek. Toen ik gister bij mijn ouders was kreeg ik allerlei hints te horen en ik snapte er niks van. Wat blijkt: Ik word weer tante eind januarize is op mijn verjaardag uitgerekend

ik heb in eerste instantie geloof ik niet enthousiast gereageerd heb Ik ben stik jaloers wat haat ik dat van mezelf

Coolbabe wat een enorme leuke sloffen
  maandag 10 juli 2006 @ 11:40:00 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39685226
Och arm, je mag hoor

Ik heb dat gevoel helemaal niet maar ik word soms pas na negen weken ongesteld en nu dus al weer een paar dagen te laat. Dat in combinatie met euhm nou ja hoe zeg je dat, het feit dat het al eerder zo ging, door eigen lompigheid enzo. Tja dan ga je toch denken; wat als wat als wat doe je dan?

Maar het lijkt me wel rot als je dat zo moet voelen hoor, ik heb zoiets ook wel eens gehad. Maar ja hoop doet leven
  Licht Ontvlambaar maandag 10 juli 2006 @ 11:43:49 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39685335
Leeft verder op hoop

Eerst maar eens de Vierdaagse uitlopen volgende week. En dan 1 augustus fris beginnen met mijn nieuwe baan, zien we begin volgend jaar wel verder
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:47:49 #129
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39685431
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Snif, ik vond ons wel bijzonder twee jaar geleden. Allemaal zo... en nu is LadyS al voorgepiept en Dutchie. Snoopy, Sugar, Beefcake, Belana... allemaal zwanger. En ik dacht een half jaar geleden dat ik helemaal geen tweede wilde, dus dat was niet erg en alleen maar leuk enzo. Maar nu...
Heel herkenbaar Kom je ook bij het babyboom2004-en-niet-opnieuw-zwanger-clubje?

je vergeet Poemojn helemaal in je rijtje?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 10 juli 2006 @ 11:48:03 #130
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39685439
Heel goed. En ik zie wel weer verder als ik me een keer volwassen voel
  Licht Ontvlambaar maandag 10 juli 2006 @ 11:52:35 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39685552
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik wist dat ik iemand vergeten was

Mag ik in je clubje Wie gaan we nog allemaal vragen

Ow, Lb als ik moet wachten tot ik me volwassen voel, dan komt er hier nooit een tweede
Ik kijk altijd om me heen daar andere gezinnen (buren en vrienden) en dan denk ik steeds, zou ik ook zo worden als ik later groot ben
  Licht Ontvlambaar maandag 10 juli 2006 @ 11:56:38 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39685658
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Anitra het volgende:
Wat een gerammel hier
Ik klapper ook als een gek. Toen ik gister bij mijn ouders was kreeg ik allerlei hints te horen en ik snapte er niks van. Wat blijkt: Ik word weer tante eind januarize is op mijn verjaardag uitgerekend

ik heb in eerste instantie geloof ik niet enthousiast gereageerd heb Ik ben stik jaloers wat haat ik dat van mezelf

Coolbabe wat een enorme leuke sloffen
Ik herken het jaloers zijn eigenlijk niet... Maar de zwangerschap van Chacama heeft me wel een beetje aan het denken gezet.

Tegen die tijd ben je niet meer jaloers hoor Maar gewoon helemaal verliefd op het kindje!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:03:25 #133
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39685842
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:52 schreef Sjeen het volgende:

Ow, Lb als ik moet wachten tot ik me volwassen voel, dan komt er hier nooit een tweede
Ik kijk altijd om me heen daar andere gezinnen (buren en vrienden) en dan denk ik steeds, zou ik ook zo worden als ik later groot ben
gek he soms dat je zo'n combinatie kan zijn van allerlei soorten dingen. Ik vind het soms echt heel fijn om te werken en s avonds weg te zijn ook, aan de andere kant kan ik ook uren naar haar kijken terwijl ze met hand speelt. Als ik ergens ben met haar dan schuif ik nooit de verantwoordelijkheid af maar afgelopen week kwamen we echt uren later thuis dan afgesproken met oppas Ik kan echt huilen en lachen om haar dingen en hoe ze groot wordt, staan de tranen in m'n ogen als ik zie hoe Purk van Sesamstraat eerste stapjes zet (oh god? hormonen?) aan de andere kant kijk ik rustig Buffy's musical episode 10 keer achter elkaar omdat ik het zo grappig vind. Zorg voor haar en voed haar op, regel alles voor haar maar als een vriendin me vraagt of ik getuige wil zijn bij haar huwelijk heb ik geen idee wat ik dan moet doen en mijn eeuwige knipperlichtrelatie met A. is ook nog niet echt verbeterd. Zal ik ooit volwassen worden denk ik dan. Het feit dat er nu weer getwijfeld kan worden over zwangerschapstesten zegt denk ik wel genoeg nee dus

[ Bericht 10% gewijzigd door Luchtbel op 10-07-2006 13:07:31 ]
pi_39685913
Maar hee, wie wil er nou echt volwassen worden?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 10 juli 2006 @ 12:08:05 #135
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39685985
Wanneer is het jou dan overkomen
pi_39686016
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:08 schreef Luchtbel het volgende:
Wanneer is het jou dan overkomen
nog niet toch dacht ik zelf Maar wel dus volgens jou?
  maandag 10 juli 2006 @ 12:10:13 #137
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39686041
Geintje.
pi_39686109
Pffffff gelukkig.
Dan kunnen jullie weer gewoon verder rammelen hier en sluip ik zachtjes dit topic uit...
  Licht Ontvlambaar maandag 10 juli 2006 @ 12:14:26 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39686152
Ik heb vorige week vrijdag staan springen/zingen/swingen als een puber bij een concert, inclusief het pesten en met water gooien. Zondag in het zwembad is er wraak genomen (ikke koppie onder) dus heb ik maar een waterpistool gekocht waarmee ik over de heg de buren nat kan maken

Klinkt lekker volwassen... toch
pi_39686368
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik herken het jaloers zijn eigenlijk niet... Maar de zwangerschap van Chacama heeft me wel een beetje aan het denken gezet.

Tegen die tijd ben je niet meer jaloers hoor Maar gewoon helemaal verliefd op het kindje!
Daar heb je denk ik gelijk in

maar ondanks dat ik 100% zeker weet dat ik niet zwanger ben heb ik allemaal stomme gedachten en voel ik allerlei dingen Ben in 6 maanden tijd 4 maten gegroeid, als mijn darmen borrelen denk ik, zou het? Ik hou vocht vast als een gek en dat deed ik alleen met de zwangerschap van Djulian. En toch weet ik het zeker dat ik niet zwanger ben Hoe gek kan je jezelf maken?

Ik heb iig wel een legale reden om weer mini kleertjes te kijken en kadootjes te shoppen want er moet weer een kraammand komen natuurlijk
pi_39688640
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef m@x het volgende:

[..]

mag ik daar ook bij aub
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 10 juli 2006 @ 15:38:26 #142
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_39692248
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

mag ik daar ook bij aub
* Jambo meldt zich ook

En ik rammel.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 12 juli 2006 @ 07:40:51 #143
82456 teig
oh my gow
pi_39743735
Hier meldt zich een nieuwe rammelaarster. Ik rammelde altijd al wel een beetje, maar ja mijn lief is ouder als ik ben en heeft al een zoontje. Ik had het dus op een laag pitje gezet.. zelfbescherming denk ik.
Totdat ie dr gister over begon. Kinderen, hoe hij zijn tweede zoon zou willen noemen, ik zo tweede zoon . Hebben de hele avond gefantaseerd over hoe het zou zijn. maar ook realistisch geweest. Het is nu niet haalbaar. We moeten echt wachten. Eigen huis, vast contract etc...

Maar oh wat is het rammelen hier nu officieel losgebroken....

(even voor de statistieken ik ben 25, mijn vriend 43 en zijn zoontje is 7)
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:40:29 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39744160
teig, welkom hier!
Rammelen kan heel frustererend zijn maar op zich wel heel erg leuk voor je dat je vriend er wel open voor staat. Gezien zijn leeftijd had het idd ook anders kunnen zijn.
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:12:48 #145
82456 teig
oh my gow
pi_39744638
Zijn leeftijd is ook waarom ik er ook eigenlijk niet op had durvenn hopen.. maar ja... Weet je, nu ik weet dat hij er dus ook wel voor open staat wil ik nu gewoon eigenlijk al... Maar het klan gewoon niet.. Denk dat ik dat maar op mijn arm laat tatoeren

HET KAN NOG NIET!!!
pi_39744690
Je hebt toch geen eigen huis nodig voor een kind? . Of woon je nog bij je ouders ofzo?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_39744876
Wat grappig teig!

Mijn vriend is ook 43, ben zelf 24.
Hij heeft 2 kids van 11 en 10.

Hij staat er gelukkig wel open voor.
Nog even wachten alleen.

Toevallig ook gister nog over gehad. Leuk om daar over te praten!
BlaBlaBla
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:08:37 #148
82456 teig
oh my gow
pi_39760998
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:15 schreef Jarno het volgende:
Je hebt toch geen eigen huis nodig voor een kind? . Of woon je nog bij je ouders ofzo?
ik woon nog op kamers en mijn lief woont dor omstandigheden weer bij zijn moeder (vader is overleden)

we zijn wel saampjes op zoek, maar ja omg. Amsterdam is niet echt makkelijk
pi_39774222
kijk dat denk ik nou ook altijd: "mijn appartement is eigenlijk al te klein voor 2 en hond, laat staan voor 2, hond plus beebje en zobladibla.." maar aan de andere kant, zouden we niet snel genoeg een groter appartement hebben, mocht het raak zijn? ik bedoel, je hebt dan toch 9 maanden de tijd om te verhuizen?

ik denk teveel
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:38:49 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39779900
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:29 schreef waterfly het volgende:
kijk dat denk ik nou ook altijd: "mijn appartement is eigenlijk al te klein voor 2 en hond, laat staan voor 2, hond plus beebje en zobladibla.." maar aan de andere kant, zouden we niet snel genoeg een groter appartement hebben, mocht het raak zijn? ik bedoel, je hebt dan toch 9 maanden de tijd om te verhuizen?

ik denk teveel
Ik moet blijkbaar ook 2 keer verhuizen tijdens (of 1 x vlak ná) mijn zwangerschap. Niet ideaal maar ja het zij zo, kinderen moeten je ook een beetje overkomen vind ik, je kan niet het hele leven plannen toch.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')