quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:48 schreef Nijna het volgende:Wat ik vanmorgen schreef... ik geloof dat ik ff niet zo lekker in mn vel zat...
Twijfelen jullie ook wel eens (of wat vaker dan eens...) over wel of niet, terwijl je gevoelsmatig eigenlijk wel wilt...?
Om het uur
![]()
Vrijdag gaan stappen met mijn vrijgezelle vriendinnen, en dat was echt superleuk. De man van mijn beste vriendin was er ook, nog even over hun zoontje gepraat (5 jan geboren).
Maar wat ik dan zo, mja, stom? vind, is dat mijn beste vriendin dan niet mee gaat. Ik bedoel, je hoeft niet elke week in de discotheek te hangen, maar ze gaat echt NERGENS meer naar toe. Nu deed ze dat voordat ze
![]()
baby
![]()
hadden ook al niet, maar ze had zich wel voorgenomen om het juist meer te gaan doen omdat ze geen vriendinnen meer overhield zo.
Mijn dilemma is dus dat ik vast precies hetzelfde ga doen. Ik kan het me zo goed voorstellen dat er niks leukers is dan je kindje en dat je op vrijdagavond veel te moe bent om nog pap te zeggen, laat staan te gaan stappen of een terrasje te doen. En dat wil ik dus niet, want mijn sociale verkeer heb ik echt heel hard nodig, ben niet voor niks anderhalf jaar in therapie geweest om te leren hoe ik dat moet aanpakken
![]()
.
Uhhh ja vaag verhaal he
![]()
maar goed, ik maak dus wel zorgen om m'n vriendin, maar ja, als ze niet wil en steeds nee zegt als je vraagt of ze meegaat. Moeilijk.
Oja en dan nog het partner-dilemma, die zie ik dus nog steeds niet voor me met een babietje... en dan nog het dilemma (alweer 1) dat ik hem vast alles uit handen ga nemen omdat ik meen dat ik dat beter kan en dan ga klagen dat hij niks meer doet enzo
Waarom word ik ook al 30, ik heb echt zo het gevoel dat ik geen tijd meer heb terwijl dat echt wel onzin is
![]()
Had ik een glazen bol en kon zien dat ik met 38 een keilief meisje kreeg dan was het allemaal een stuk relaxter