Dat vroeg ik me eigelijk ook wel af.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef bixister het volgende:
waarom die 3 strippen nog opmaken marit?
Wij doen het zelfde hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef marit1978 het volgende:
* die hebben geld gekost!! *
hahaha, nee, geen geldkwestie uiteraard
ik weet niet, omdat het dan wat gefaseerder gaat denk ik, gevoelsmatig
ik las eerder ergens een beschrijving van wat wij hier ook hebben;
je voelt dat je er klaar voor bent, aan alle randvoorwaarden die we onszelf stellen is voldaan (denk aan huis, vast contract voor mij ivm verlof etc. straks ) en toch is zo'n beslissing/keus opeens zo echt !
Ik zou er minder twijfel bij hebben als ik 'onbedoeld' zwanger zouden blijken!
Dan klopt het gewoon prima in ons leven.
Maar; het bewust kiezen geeft idee van "oei, kan/wil/gaat het echt wel?"
Sjit, hoop niet datquote:
Ik ken het gevoel, voor mijn gevoel ben ik er ook klaar voor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:48 schreef marit1978 het volgende:
juist !
vreemd eigenlijk he?
ik zal eerlijk zeggen; dat ik wel even zal moeten bijkomen van de schrik als het snel raak zou zijn! Ergens heb ik in mijn hoofd zoiets van "rond november/dec. een keer een normale cyclus... rond zomer 2007 misschien zwanger ... begin 2008 kindje ? "
Stel je voor; het is in nov. meteen raak ?
Ik bedoel.. het kàn toch ?
Ai ai, als ik me dat scenario in mijn hoofd haal, voel ik mijn buik
Waarom? Omdat het eng leuk is !
Maar ook zo'n enorme verandering die zo moeilijk te overzien is !
Mwehehehehe, bij mij ging meteen de pil de deur uit, hoor. Een maand later was ik zwanger.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef marit1978 het volgende:
noem me maar <controle freak>
Gewoon zeggen dat die is weggespoeld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sjit, hoop niet dathet argument 'dat spiraaltje heeft wel geld gekost' gaat aanbrengen
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mwehehehehe, bij mij ging meteen de pil de deur uit, hoor. Een maand later was ik zwanger..
Hey, ik hier?.
Heb gisteren even gekeken... tenminste houdbaar tot 05-2006quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef chacama het volgende:
@Sjeen.......volgens mij moet je daar dan maar snel aan beginnen![]()
Dan is het helemaal makkelijk toch...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb gisteren even gekeken... tenminste houdbaar tot 05-2006![]()
ik begreep je wel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef marit1978 het volgende:
dat geld-geintje was nou juist om aan te geven hoe erg er géén-logische-reden is om nog die strips op te maken
oh oh oh, maar dat geeft niet ik heb nog een bijna vol potje staan......enne die moeten ook op.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb gisteren even gekeken... tenminste houdbaar tot 05-2006![]()
Ow, verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef bixister het volgende:
dit ging over foliumzuur jolene.
sjeen, zo duur is dat spul niet toch?
en wennie, jaja, een duidelijk rammel-teken!
Tja, dat is het geld ook niet. En die houdbaarheid van het spiraaltje...ach, zo dacht ik eerst ook, maar het is er toch eerder uitgegaan dan de u.h.d.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Mijn spiraaltje is nog houdbaar tot 2010
Het foliumzuur tot afgelopen mei... Maar die stripjes kosten slecht ¤3,25 per doosje, dus daar kom ik wel overheen![]()
Ach ja... voor mezelf besloten dat het dit jaar sowieso nog niet gaat gebeuren. Wilook niet onder druk zetten, die moet voor zichzelf ook zeker weten dat hij het wil.
Hè gets nee hèquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef bixister het volgende:
dit ging over foliumzuur jolene.
sjeen, zo duur is dat spul niet toch?
en wennie, jaja, een duidelijk rammel-teken!
Leuk is dat hë! Mijnquote:Op maandag 17 juli 2006 10:06 schreef Syrena het volgende:
Hahaha, die mannen en hun mededelingen op momenten dat je het niet verwacht
De mijne gister, we liepen naar de auto omdat we gingen zwemmen. Halverwege een arm om me heen. "Ja en ik (let op dat ik) heb besloten dat als het over een half jaar nog steeds zo leuk en tof is, dat we dan gaan kijken voor een huisje..."
Uhhh, ja is goed zei ik(leek me geen moment om te gaan bitchen over "ik" en hoezo leuk en tof blijven?!
Naja zeg!)
En later bij het zwembad, hand op mijn buik. "Je wordt vast echt een leuke mama!"
Jah man. Dus later op de avond, ik weer (bij het luisteren van een mooi liedje) "Oh dat kan mooi als openingsdans....over een jaar of zeven acht." Hij: "Tssssk zo lang gaat dat niet duren."
Ja goeie dag gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |