O ja, Beef.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:33 schreef Treinhomo het volgende:
Zo. Nog even dat zouteloze klote-Beef raden en dan kan ik ook naar m'n nest...
Ey !quote:Op zondag 18 juni 2006 09:54 schreef wyccie het volgende:
Tokay, dat is toch geen Villa Achterwerk of Loenatik, hè?![]()
Jazeker, dat zijn (of beter: waren) de presentatoren van Villa Achterwerk.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:54 schreef wyccie het volgende:
Tokay, dat is toch geen Villa Achterwerk of Loenatik, hè?![]()
quote:
Nee dank je. Ik vind mijn cavia veel te manis!quote:Op zondag 18 juni 2006 13:21 schreef Treinhomo het volgende:
Tokay; iets voor jou misschien ?
[afbeelding]
Is-ie dan ook Manis-depressief ?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:30 schreef Tokay het volgende:
Nee dank je. Ik vind mijn cavia veel te manis!
Tuurlijk; zo kwam ik eraan.quote:Maar loopt er hier al niet iemand rond, met zo'n icon?
Nooit.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:37 schreef Treinhomo het volgende:
Is-ie dan ook Manis-depressief ?[afbeelding]
Hij kwam me al zo bekend voor. Van een user met de nickname 'jpg... en nog iets' geloof ik.quote:Tuurlijk; zo kwam ik eraan.
Diaan! Het caviaatje knippert alleen oranje op de dagen dat het Nederlands Elftal speelt.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag
Tokay! Waar is je oranjecavia gebleven? Ik vond hem zóóó leuk![]()
Ow okay... maar dat is dus nieuw? Vorige knipperde hij toch elke dag? Maakt ook niet uit, woensdag zie ik hem weerquote:Op zondag 18 juni 2006 14:00 schreef Tokay het volgende:
Diaan! Het caviaatje knippert alleen oranje op de dagen dat het Nederlands Elftal speelt.
Ik wil de oranjegekte een béétje binnen de perken houden.![]()
En bovenal: géén plaatjes...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:54 schreef Tokay het volgende:
Fijn hè? Geen wanklank, geen gemor, geen hatelijkheden over en weer.
Wat een puike reeks is dit toch.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 18:25 schreef Tokay het volgende:
Jodie Foster?
Waarom denk je dat ie Tong heet?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:59 schreef Treinhomo het volgende:
't zijn weer 's hints van lik m'n vestje, tong...![]()
Kut Steenzquote:
Verdorie, is dat dan dezelfde acteur????quote:Op zondag 18 juni 2006 20:34 schreef tong80 het volgende:
Ja was niet als raden bedoeld maar je hebt het wel correct
Hey, dat zag je snel!quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Verdorie, is dat dan dezelfde acteur????
Nooit geweten!![]()
Dat heb ik je immers altijd gezegd.quote:
Die zijn van de Clashquote:Op zondag 18 juni 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
De twee rechtsen :
[afbeelding]
Ik ga vroeg slapen.
Trusten.
Hij speelde idd in Goudkust. Hij speelt op dit moment in Lotte.....quote:Op zondag 18 juni 2006 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Dat plaatje van DF is volgens mij die Ned. acteur die in Goudkust speelde... heb geen idee hoe hij in het echie heet.
Dat was de essentie van de column van S. Montag zaterdag, voor het eerst in jaren stapte hij weer eens uit op het Leidseplein.quote:Ik waag mij zelden op het Leidseplein.
Zonder tegenbericht houd ik het voorlopig zelfs op Carlo Quinto.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:06 schreef Gellius het volgende:
Die Habsburger van Tokay, met zijn Habsburgse kin, dat is neem ik aan een Bibelebonse Habsburgse heerser?
Nu wel. Hulde.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:37 schreef Art_Core het volgende:
Hadden we Paul Simonon en en Mick Jones al genoemd?
Nee, Mark Arm van De Beatles.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:48 schreef Art_Core het volgende:
Van Mudhoney? Nee.
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:56 schreef Gellius het volgende:
Ik heb geen idee zeg. 'n Amerikaan?
Ik groet u terug.quote:
Meneer heeft zijn gitaar voorgoed aan de wilgen gehangen?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:51 schreef Art_Core het volgende:
Jazekers. En er liepen er zeker geen duizenden van rond.
Yep.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:00 schreef pyl het volgende:
Meneer heeft zijn gitaar voorgoed aan de wilgen gehangen?
Nee, zie 'm meer als een zanger/gitarist.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:09 schreef pyl het volgende:
Is het die eerste gitarist van The Red Hot Chili Peppers?
Nee, wel een drinkebroer.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:15 schreef mr_anonimous het volgende:
De broer van Adje?
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:22 schreef pyl het volgende:
Waar blijven nou de popkenners?![]()
Johnny Ramone?
Kurt Cobain? Ook al geen drinkebroer, wel heroine verslaafde. Denk langer terug in de tijd.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:25 schreef Natalie het volgende:
Wilde gok: die gast van Nirvana?
Duane Allman? Of is dat weer té ver terug in de tijd?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:26 schreef Art_Core het volgende:
Denk langer terug in de tijd.
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Maakte hij deel uit van een destijds populaire band?
Nee, niet Brian Jones. Die was blond.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van de Stones die in zijn eigen zwembad verzoop?
Geen gekke gedachte, maar 't is 'm niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Duane Allman? Of is dat weer té ver terug in de tijd?
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:31 schreef peaceman het volgende:
Is ie al lang geleden overleden?
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Een van de Deurtjes?
Bij Lynyrd Skynyrd had je ook zo'n geval.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:31 schreef Art_Core het volgende:
Geen gekke gedachte, maar 't is 'm niet.
Vliegtuigongeluk. Niet onze man.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Bij Lynyrd Skynyrd had je ook zo'n geval.
Ach, een beetje pittig mag toch wel?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:38 schreef Tokay het volgende:
Die van mij wordt vast sneller geraden.
Dat geef ik jullie op een briefje.
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer is dood op een hotelkamer gevonden?
Tuurlijk!quote:Op maandag 19 juni 2006 11:40 schreef Art_Core het volgende:
Ach, een beetje pittig mag toch wel?
Soulmates zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Waarom was Duane Allman "geen gekke gedachte"?![]()
Veel te recentquote:Op maandag 19 juni 2006 11:50 schreef Natalie het volgende:
Die zanger van INXS was het ook niet, gok ikDa's ook te recent.
quote:Op maandag 19 juni 2006 12:13 schreef pyl het volgende:
Nog altijd niet geraden?!?!
Ik heb geen flauw idee onder welke omstandigheden hij stopte met roken, maar: Gram Parsons?
Dat zal Marvin Pontiac zijn geweest (van wie slechts drie, zeer onduidelijke foto's bestaanquote:Op maandag 19 juni 2006 12:18 schreef Z het volgende:
Pyl, jij had een keer 'een foto van een muzikant waar geen foto's van bestonden', wie was dat?
quote:MARVIN PONTIAC was hit and killed by a bus in June 1977 ending the life of one of the most enigmatic geniuses of modern music. He was born in 1932, the son of an African father from Mali and a white Jewish mother from New Rochelle, New York. The father's original last name was Toure but he changed it to Pontiac when the family moved to Detroit, believing it to be a conventional American name.
Marvin's father left the family when Marvin was two years old. When his mother was institutionalized in 1936, the father returned and brought the young boy to Bamako, Mali where Marvin was raised until he was fifteen. The music that he heard there would influence him forever.
At fifteen Marvin moved by himself to Chicago where he became versed in playing blues harmonica. At the age of seventeen, Marvin was accused by the great Little Walter of copying his harmonica style. This accusation led to a fistfight outside of a small club on Maxwell Street. Losing a fight to the much smaller Little Walter was so humiliating to the young Marvin that he left Chicago and moved to Lubbock, Texas where he became a plumber's assistant.
Not much is known about him for the next three years. There are unsubstantiated rumors that Marvin may have been involved in a bank robbery in 1950. In 1952, he had a minor hit for Acorn Records with the then controversial song "I'm a Doggy." Oddly enough, unbeknownst to Marvin and his label, he simultaneously had an enormous bootleg success in Nigeria with the beautiful song "Pancakes."
His disdain and mistrust of the music business is well documented and he soon fell out with Acorn's owner, Norman Hector. Although, approached by other labels, Marvin refused to record for anyone unless the owner of the label came to his home in Slidell, La and mowed his lawn.
Reportedly Marvin's music was the only music that Jackson Pollack would ever listen to while he painted, this respect was not reciprocated. In 1970 Marvin believed that he was abducted by aliens. He felt his mother had had a similar unsettling experience, which had led to her breakdown. He stopped playing music and dedicated all of his time and energy to amicably contacting these creatures who had previously probed his body so brutally.
When he was arrested for riding a bicycle naked down the side streets of Slidell, La, it provided a sad but clear view of Marvin's coming years.
Marvin held the tribal belief that having a photograph taken of yourself could steal your soul, thus these candid shots are the only ones known to exist.
In 1971 he moved back to Detroit where he drifted forever and permanently into insanity.
WHAT OTHER GREAT ARTISTS HAVE SAID ABOUT MARVIN PONTIAC.....
--------------------------------------------------------------------------------
"In my formative years, as an aspiring bass player, there was nothing I listened to more than Marvin Pontiac." -Flea
"A dazzling collection! It strikes me that Pontiac was so uncontainably prescient that one might think that these tracks had been assembled today." - David Bowie
"A Revelation." -Leonard Cohen
"This record has changed my life." -John Lurie
"Marvin would kick your ass for nothing. A true genius, Marvin was a pure original." -Iggy Pop
"The innovation and possibility in this music leaves me speechless." -Beck
"Marvin is good." -Angelique Kidjo
"...beds of eerie, hypnotic, textural rhythm with that tragic voice of the American male floating on top, or actually below." - Mike Gordon, Phish
"I've always been a fan of Mr. Pontiac's -- my housekeeper Cubby really loves it."
- Michael Stipe
--------------------------------------------------------------------------------
Ha, daar is de immer overschatte voorspelbaarheid zelve! Jij had Gram Parsons natuurlijk meteen geweten, Scrutinizer?quote:
Meneer werd geboren in Münster.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:06 schreef Gellius het volgende:
Die Habsburger van Tokay, met zijn Habsburgse kin, dat is neem ik aan een Bibelebonse Habsburgse heerser?
Niet goed.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:09 schreef pyl het volgende:
Zonder tegenbericht houd ik het voorlopig zelfs op Carlo Quinto.
Daarin moet ik je, als zo vaak, teleurstellen pylquote:Op maandag 19 juni 2006 12:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha, daar is de immer overschatte voorspelbaarheid zelve! Jij had Gram Parsons natuurlijk meteen geweten, Scrutinizer?
Dat dacht ik wel!quote:Op maandag 19 juni 2006 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarin moet ik je, als zo vaak, teleurstellen pyl![]()
Maar daarmee overschatte hij je, begrijp ik?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens heeft Peaceman mij ooit genomineerd voor meest onderschatte user![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 12:34 schreef pyl het volgende:
Tokay: is het Jantje van Leyden?
quote:Jan van Leiden (1509 - Münster, Westfalen, 22 januari 1536) ofwel Jan (Johan) van Leyden (eigenlijk Johann Bockelson of Beukelszoon) was rondtrekkend prediker van de Wederdopers en een van de leiders, later koning van het kortstondige doperse koninkrijk in Münster.
Johan Beukelszoon werd in Münsterland geboren als zoon van Jan Beukels en de dienstmeid Aleke. Hij leerde het kleermakersvak en werkte in Vlaanderen en Engeland. Hij trok naar Leiden en trouwde met de weduwe van een schipper. Als koopman reisde hij naar Lübeck en Lissabon. Uiteindelijk dreef hij in Leiden de herberg In den Witte Lely, was meesterzanger, rijmdichter en toneelspeler bij de stedelijke festiviteiten.
In 1533 leerde Jan van Leiden de Wederdoper Jan Matthijs kennen en liet hij zich door hem dopen. Zijn belangstelling voor deze nieuwe christelijke groepering was al eerder gewekt toen hij bij een bezoek aan Münster een preek van Bernhard Rottmann had gehoord.
Het Wederdopersrijk in Münster
Jan Matthijs stuurde Jan van Leiden als apostel naar Münster, om de Wederdopers aldaar te ondersteunen. Al gauw werd hij naast Matthijs leider van de Wederdopers in de stad. De Wederdopers verkregen de meerderheid in de gemeenteraad en maakten van Münster een van hun bolwerken. De uit de stad verdreven bisschop Frans van Waldeck belegerde de stad al sinds 28 februari 1534 met hulp van troepen van de landgraaf Filips van Hessen.
Jan Matthijs kwam bij een uitval uit de belegerde stad om het leven op 4 april 1535. Jan van Leiden werd de enige leider van de Wederdopers in Münster. Hij nam de titel van koning aan en richtte het theocratische “Koninkrijk Sion” op. Hij omgaf zich met een luisterrijke hofhouding.
Met behulp van een raad van "12 Apostelen" en met zijn stadhouder en scherprechter Berend Knipperdolling en zijn "Rijkskanselier" Heinrich Krechting zou Jan van Leiden een waar schrikbewind hebben uitgeoefend en ieder verzet in bloed hebben gesmoord.
Ter voorbereiding op de vermeende naderende Apocalyps liet hij alle boeken behalve de Bijbel verbranden. Het geld werd afgeschaft en polygamie en gemeenschap van goederen werden ingevoerd. Op overtreding van de Tien Geboden stond de doodstraf.
Jan van Leiden had 17 vrouwen.Hij zou een van hen, Elisabeth Wandscherer, publiekelijk zelf hebben onthoofd omdat ze hem wilde verlaten. Enige twijfel over de historische juistheid van deze overleveringen is op zijn plaats. De kerkelijke en wereldlijke autoriteiten lieten deze verhalen na hun overwinning op de Wederdoperbeweging ter afschrikking verspreiden.
Het Doperrijk van Jan van Leiden kwam ten einde toen de troepen van de bisschop en de landgraaf van Hessen op 25 juni 1535 Münster als gevolg van verraad innamen. Pas na verbitterde straatgevechten werden de aanhangers van de Wederdopers verslagen.
De Tegenreformatie nam zijn loop en bood alle Wederdopers en ook Lutheranen de keuze tussen terugkeer naar het katholieke geloof of strafvervolging.
Antonius Corvinus (1501-1553) wilde ook Jan van Leiden, Berend Knipperdolling en Berend Krechting bekeren. Omdat hij daar niet in slaagde werden ze op 22 januari 1536 doodgefolterd. Hun lichamen werden in ijzeren kooien opgehangen aan de toren van Lambertikerk in Münster opgehangen. In deze kooien lagen de lichamen ter afschrikking tot 1881 te vergaan. De kooien zijn nog steeds te bezichtigen.
Lambertikerk in Münster
Hoofdprediker Bernhard Rotmann en Berend Krechtings broer Hendrik wisten te ontsnappen. Hendrik Krechting verkondigde het Doperdom later in Oldenburg.
Jan van Leiden heeft zijn naam gegeven aan het gezegde zich ergens met een jantje-van-leiden van afmaken: zijn best niet doen. Vroeger luidde de uitdrukking het afleggen met Jan van Leiden, wat een belediging was voor verkopers van loze beloften.
Voorspelbaar hè?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar daarmee overschatte hij je, begrijp ik?
Ik heb gister in het Oosterpark honderden van dezequote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef pyl het volgende:
Krijg jij van mij een fijn plaatje, Scrut!
[afbeelding]
Het paradijs ligt om de hoek ...quote:Op maandag 19 juni 2006 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gister in het Oosterpark honderden van dezeplaatjes
gezien.
Een kennersoordeel.quote:Deze lijkt op die Angelique die dit jaar aan Idols meedeed.
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen zonnebril bij nodig, er wordt schaamteloos geflaneerd in het Oosterpark.
Nee hoor. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:07 schreef pyl het volgende:
Tokay: was zij astronaute?
Ah, je bedoelt die schooljuf? Die is het niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:15 schreef pyl het volgende:
Nou ja, ik meende een van de slachtoffers van de Challengerramp te herkennen.![]()
Ja. In haar geval klopt de topictitel niet (meer).quote:Maar is ze dan wel dood?
Nee hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Belgische?
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Terri Schavio of zo?
Yepquote:Op maandag 19 juni 2006 13:35 schreef Z het volgende:
BB-muts.
O ja, zo heette zequote:Op maandag 19 juni 2006 13:42 schreef Art_Core het volgende:
Lieske, de tandenpoetsende Groningse *kuch* studente
Heel goed!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:48 schreef pyl het volgende:
Die van Art_Core is Spiro Agnew. Dacht ik.
Nee, dit is de enige afbeelding die van meneer bekend is. We kennen hem hoe dan ook vooral van "horen". Hij zou veel meer op zijn plaats zijn in een Raad je Praatje - topic.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je geen duidelijkere foto?
Die zou je een volgeling van meneer kunnen noemen, inderdaad.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Spiro?
Hmmmmmmm ..... jij maakt je er weer met een Jantje van Leiden vanaf.quote:
I'm a loser babyquote:Op maandag 19 juni 2006 14:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmm ..... jij maakt je er weer met een Jantje van Leiden vanaf.![]()
Wa's dat voor 'n prijs?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit wordt een The_General-award.
Oh ja jullie zijn een koppel.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:33 schreef pyl het volgende:
De prijs voor het langst niet-geraden plaatje in een RJP-reeks (copyright Treinhomo).
Maar mijn plaatje komt daarvoor niet in aanmerking; die van The_General staat immers al bijna een jaar open. Bovendien raadt Tokay mijn meneer à la minute.![]()
Een pater!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een monnik?
Een Nederlandse pater?quote:
Nee, een andere.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:39 schreef Tokay het volgende:
Een gokje dan maar: stond meneer aan de basis van de uitdrukking 'dat is monnikenwerk'?
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Een Nederlandse pater?
Ik was op de goede weg, maar moet toch passen.... en ik moet weer gaan fietsenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:41 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Gestorven in Nijmegen! Maar dat doet er even niet toe.![]()
Stevig doorfietsen, Diaan! Want ze hebben je hier hard nodig!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was op de goede weg, maar moet toch passen.... en ik moet weer gaan fietsen![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Pater Noster?
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:53 schreef Gellius het volgende:
Jan van Ruusbroec.
Dat gold ook als grootste bezwaar tegen mijn meneer.quote:Ik roep maar wat.
Antoine Bodar dus.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat gold ook als grootste bezwaar tegen mijn meneer.
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:40 schreef Art_Core het volgende:
Hendrik van Veldeke?
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:49 schreef NoSigar het volgende:
Brugman dan?
quote:Johannes Brugman (onbekend, circa 1400 – Nijmegen, 1473) was een Franciscaner pater en redenaar. Zijn geboorteplaats is echter niet geheel zeker, hij zou in ieder geval geboren zijn in het bisdom Keulen.
Brugman studeerde in Parijs godgeleerdheid. Na de opleiding ging hij naar het klooster der Franciscanen-Observanten in St. Omaars waar hij lector in de theologie werd.
Brugman is vooral bekend van zijn reizen, waarmee hij veel mensen probeerde te overtuigen in preken om een eenvoudig christelijk leven te leiden. Brugman stond bekend als een zeer welbespraakt prediker. De uitdrukking "praten als Brugman" is aan hem ontleend.
Hij begon zijn reizen in Rijnland en Westfalen, maar zijn echte faam begon toen hij begon te reizen in de IJsselvallei rond 1452.
In 1455 kreeg Bolsward stadsrechten mede dankzij hem.
Brugman was ook een dichter, hij schreef enkele geestelijke liederen waaronder "Ic heb ghejaecht mijn leven lanc" en hij schreef ook een heiligenleven over Lidwina van Schiedam die in 1433 overleed. Er kwamen daarvan drie delen uit, deel 1 verscheen in 1433, deel 2 in 1448 en deel 3 in 1456.
quote:De uitdrukking 'praten als Brugman' is ontleend aan het optreden van de Nederlandse volksprediker Jan Brugman (circa 1400-1473). Deze franciscaner monnik reisde in de vijftiende eeuw stad en land af om de mensen op te roepen een eenvoudig christelijk leven te leiden. In zijn gloedvolle preken sloot hij aan bij de belevingswereld van gewone mensen. Juist daarom was hij in zijn eigen tijd een gevierd man, maar werd hij in de geschiedschrijving al spoedig als een dweper of volksmenner afgeschilderd
Oh verhip. Ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar woont toch een hele leuke mademoiselle?
[..]
Pos![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar woont toch een hele leuke mademoiselle?
Of Tarkan van de kusjes.quote:
Pikken de Amerikanen Audrey nou ook al?quote:
Het lijkt er sterk op.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pikken de Amerikanen Audrey nou ook al?
Nope, een Duitser van Turkse origine.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Allesandro Safina?
Ach sommige mensen hebben alles tegen.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, een Duitser van Turkse origine.
Hij heeft twee enorme wereldhits geproduceerd, je hoeft geen medelijden met hem te hebben.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach sommige mensen hebben alles tegen.![]()
Is hij van dat bandje dat het songfestival won?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft twee enorme wereldhits geproduceerd, je hoeft geen medelijden met hem te hebben.
Nope.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is hij van dat bandje dat het songfestival won?
Yep. Mustafa Gündogdu.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Mousse T?
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Klinsmann
Hans Christian Andersen?quote:
Zomaar!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar het zou ook zomaar een Nederlander kunnen zijn.
Niet bij mijn weten, al heeft hij wel geijverd voor het standbeeld van minstens een andere grote Nederlander dat inquote:Op maandag 19 juni 2006 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken die kop![]()
Heeft-ie een standbeeld inAmsterdam
?
Maar heeft-ie dan tenminste een straat naar zich vernoemd gekregen? In de buurt van het Vondelpark of zo?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet bij mijn weten, al heeft hij wel geijverd voor het standbeeld van minstens een andere grote Nederlander dat inAmsterdam
staat.
Wat een koppie.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:00 schreef Gellius het volgende:
(Tokay! Cavia gevonden... Iemand interesse?? )
Ja. Die ken ik...quote:Op maandag 19 juni 2006 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Sexbomb van Tom Jones produceerde hij ook.
Het baasje voeg aan het (logeer)konijn: 'Wil jij logeren bij Tante Tokay ?'quote:Op maandag 19 juni 2006 19:02 schreef Tokay het volgende:
Wat een koppie.
Toch maar niet; ik heb mijn handen al vol aan het logeerkonijn...
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:07 schreef Treinhomo het volgende:
Het baasje voeg aan het (logeer)konijn: 'Wil jij logeren bij Tante Tokay ?'
Nou; daar had het (logeer)konijn wel oren naar...![]()
Het ene oor staat standaard recht omhoog, en het andere hangt - met een knik - naar beneden.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:07 schreef Treinhomo het volgende:
Het baasje voeg aan het (logeer)konijn: 'Wil jij logeren bij Tante Tokay ?'
Nou; daar had het (logeer)konijn wel oren naar...![]()
Oh ja...quote:Op maandag 19 juni 2006 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar "Horny" van Mousse T vs Hot 'n' Juicy ken je niet?
Dus i.p.v. knipogen, kan jouw logeerkonijn knikoren ?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:12 schreef Tokay het volgende:
Het ene oor staat standaard recht omhoog, en het andere hangt - met een knik - naar beneden.
Ik knuffel me helemaal suf joh!![]()
Dat is des wereldhits. De massa moet het kunnen begrijpen.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ja...![]()
Daar gaat 't muzikaal geëngageerde hart ook niet bepaald sneller van kloppen.
Wat, als je de massa niet begrijpt ?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is des wereldhits. De massa moet het kunnen begrijpen.
Precies.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:19 schreef Treinhomo het volgende:
Dus i.p.v. knipogen, kan jouw logeerkonijn knikoren ? [afbeelding]
Nee, maar ik vind het een lief grapje/verhaaltje.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
Jij wil 'n konijn als huisdier ?
Dat lijkt me normaal. Ik begrijp de massa niet maar zij zijn gek en ik niet. Sim-pelquote:Op maandag 19 juni 2006 19:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat, als je de massa niet begrijpt ?![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:25 schreef Tokay het volgende:
Precies.
Ik probeer het oor altijd omhoog te zetten, maar het volgende moment hangt-ie alweer.![]()
Heb je het al met wat stijfsel geprobeerd? Je kunt er desnoods een cocktailprikker ter ondersteuning doorheen steken.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Precies.
Ik probeer het oor altijd omhoog te zetten, maar het volgende moment hangt-ie alweer.![]()
Den heb je 'n konijn met 'n rolmops op z'n kop.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je het al met wat stijfsel geprobeerd? Je kunt er desnoods een cocktailprikker ter ondersteuning doorheen steken.
Dan blijft het oor tenminste rechtop staanquote:Op maandag 19 juni 2006 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Den heb je 'n konijn met 'n rolmops op z'n kop.
Wat schiet je daar nou weer mee op
Da's natuurlijk wel een pracht van een weerwoord voor een kinderfotograaf die terecht staat voor het doodschieten van een olijke tweeling van 3 jaartjes jong: 'Tja edelachtbare; dan bleven ze tenminste stilzitten'...quote:Op maandag 19 juni 2006 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan blijft het oor tenminste rechtop staan![]()
Zelf prefereren wij de term 'praktisch'.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:41 schreef Tokay het volgende:
Viagra. Stijfsel. Cocktailprikkers.![]()
Jullie zijn wreed.![]()
Ik vind ze leukquote:Op maandag 19 juni 2006 19:41 schreef Tokay het volgende:
Viagra. Stijfsel. Cocktailprikkers.![]()
Jullie zijn wreed.![]()
quote:
quote:
Even voor de duidelijkheid: van ons tweeën is wyccie nog altijd degene die muisjes doodmaakt; niet ikke...quote:Op maandag 19 juni 2006 19:45 schreef wyccie het volgende:
Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet![]()
Precies, ik wilde eerst nog voorstellen om een lucifer op z'n oor te plakken met superlijm maar dat leek me brandgevaarlijk.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zelf prefereren wij de term 'praktisch'.![]()
Wibautiaans roulette ?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga de Wibautstraat weer eens een keer of wat oversteken
Ik lees deze post nu pasquote:Op maandag 19 juni 2006 14:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Stevig doorfietsen, Diaan! Want ze hebben je hier hard nodig!
[..]
![]()
Geen engelsman. Ik zag trouwens te laat dat die van gellius ook nog openstond...quote:Op maandag 19 juni 2006 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een Engelse zanger NoSigar?
Da's geen bezwaar.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:16 schreef NoSigar het volgende:
Geen engelsman. Ik zag trouwens te laat dat die van gellius ook nog openstond...
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
'k wilde jou geen oor aannaaien.
Prestatie van formaatquote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's geen bezwaar.
Gwaenlios heeft zijn moment van euforie al gehad, vandaag; Hij is de Wibautstraat overgestoken.
Jaquote:
Hoi dart. Kijk nog maar eens goed. Dan maak ik alvast het volgende topic!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:22 schreef dartfanaat het volgende:
Ook hallo Tokay
Wie de dame is weet ik even niet, maar ze komt me wel bekend voor.
Jazeker wel!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef dartfanaat het volgende:
Is toch niet Inge de Bruijn, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |