Hey, dat zag je snel!quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Verdorie, is dat dan dezelfde acteur????
Nooit geweten!![]()
Dat heb ik je immers altijd gezegd.quote:
Die zijn van de Clashquote:Op zondag 18 juni 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
De twee rechtsen :
[afbeelding]
Ik ga vroeg slapen.
Trusten.
Hij speelde idd in Goudkust. Hij speelt op dit moment in Lotte.....quote:Op zondag 18 juni 2006 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Dat plaatje van DF is volgens mij die Ned. acteur die in Goudkust speelde... heb geen idee hoe hij in het echie heet.
Dat was de essentie van de column van S. Montag zaterdag, voor het eerst in jaren stapte hij weer eens uit op het Leidseplein.quote:Ik waag mij zelden op het Leidseplein.
Zonder tegenbericht houd ik het voorlopig zelfs op Carlo Quinto.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:06 schreef Gellius het volgende:
Die Habsburger van Tokay, met zijn Habsburgse kin, dat is neem ik aan een Bibelebonse Habsburgse heerser?
Nu wel. Hulde.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:37 schreef Art_Core het volgende:
Hadden we Paul Simonon en en Mick Jones al genoemd?
Nee, Mark Arm van De Beatles.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:48 schreef Art_Core het volgende:
Van Mudhoney? Nee.
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:56 schreef Gellius het volgende:
Ik heb geen idee zeg. 'n Amerikaan?
Ik groet u terug.quote:
Meneer heeft zijn gitaar voorgoed aan de wilgen gehangen?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:51 schreef Art_Core het volgende:
Jazekers. En er liepen er zeker geen duizenden van rond.
Yep.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:00 schreef pyl het volgende:
Meneer heeft zijn gitaar voorgoed aan de wilgen gehangen?
Nee, zie 'm meer als een zanger/gitarist.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:09 schreef pyl het volgende:
Is het die eerste gitarist van The Red Hot Chili Peppers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |