O ja, Beef.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:33 schreef Treinhomo het volgende:
Zo. Nog even dat zouteloze klote-Beef raden en dan kan ik ook naar m'n nest...
Ey !quote:Op zondag 18 juni 2006 09:54 schreef wyccie het volgende:
Tokay, dat is toch geen Villa Achterwerk of Loenatik, hè?![]()
Jazeker, dat zijn (of beter: waren) de presentatoren van Villa Achterwerk.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:54 schreef wyccie het volgende:
Tokay, dat is toch geen Villa Achterwerk of Loenatik, hè?![]()
quote:
Nee dank je. Ik vind mijn cavia veel te manis!quote:Op zondag 18 juni 2006 13:21 schreef Treinhomo het volgende:
Tokay; iets voor jou misschien ?
[afbeelding]
Is-ie dan ook Manis-depressief ?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:30 schreef Tokay het volgende:
Nee dank je. Ik vind mijn cavia veel te manis!

Tuurlijk; zo kwam ik eraan.quote:Maar loopt er hier al niet iemand rond, met zo'n icon?
Nooit.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:37 schreef Treinhomo het volgende:
Is-ie dan ook Manis-depressief ?[afbeelding]
Hij kwam me al zo bekend voor. Van een user met de nickname 'jpg... en nog iets' geloof ik.quote:Tuurlijk; zo kwam ik eraan.
Diaan! Het caviaatje knippert alleen oranje op de dagen dat het Nederlands Elftal speelt.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag
Tokay! Waar is je oranjecavia gebleven? Ik vond hem zóóó leuk![]()
Ow okay... maar dat is dus nieuw? Vorige knipperde hij toch elke dag? Maakt ook niet uit, woensdag zie ik hem weerquote:Op zondag 18 juni 2006 14:00 schreef Tokay het volgende:
Diaan! Het caviaatje knippert alleen oranje op de dagen dat het Nederlands Elftal speelt.
Ik wil de oranjegekte een béétje binnen de perken houden.![]()
En bovenal: géén plaatjes...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:54 schreef Tokay het volgende:
Fijn hè? Geen wanklank, geen gemor, geen hatelijkheden over en weer.
Wat een puike reeks is dit toch.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 18:25 schreef Tokay het volgende:
Jodie Foster?
Waarom denk je dat ie Tong heet?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:59 schreef Treinhomo het volgende:
't zijn weer 's hints van lik m'n vestje, tong...![]()
Kut Steenzquote:
Verdorie, is dat dan dezelfde acteur????quote:Op zondag 18 juni 2006 20:34 schreef tong80 het volgende:
Ja was niet als raden bedoeld maar je hebt het wel correct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |