Yep. Mustafa Gündogdu.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Mousse T?
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Klinsmann
Hans Christian Andersen?quote:
Zomaar!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar het zou ook zomaar een Nederlander kunnen zijn.
Niet bij mijn weten, al heeft hij wel geijverd voor het standbeeld van minstens een andere grote Nederlander dat inquote:Op maandag 19 juni 2006 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken die kop![]()
Heeft-ie een standbeeld inAmsterdam
?
Maar heeft-ie dan tenminste een straat naar zich vernoemd gekregen? In de buurt van het Vondelpark of zo?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet bij mijn weten, al heeft hij wel geijverd voor het standbeeld van minstens een andere grote Nederlander dat inAmsterdam
staat.
Wat een koppie.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:00 schreef Gellius het volgende:
(Tokay! Cavia gevonden... Iemand interesse?? )
Ja. Die ken ik...quote:Op maandag 19 juni 2006 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Sexbomb van Tom Jones produceerde hij ook.
Het baasje voeg aan het (logeer)konijn: 'Wil jij logeren bij Tante Tokay ?'quote:Op maandag 19 juni 2006 19:02 schreef Tokay het volgende:
Wat een koppie.
Toch maar niet; ik heb mijn handen al vol aan het logeerkonijn...
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:07 schreef Treinhomo het volgende:
Het baasje voeg aan het (logeer)konijn: 'Wil jij logeren bij Tante Tokay ?'
Nou; daar had het (logeer)konijn wel oren naar...![]()
Het ene oor staat standaard recht omhoog, en het andere hangt - met een knik - naar beneden.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:07 schreef Treinhomo het volgende:
Het baasje voeg aan het (logeer)konijn: 'Wil jij logeren bij Tante Tokay ?'
Nou; daar had het (logeer)konijn wel oren naar...![]()
Oh ja...quote:Op maandag 19 juni 2006 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar "Horny" van Mousse T vs Hot 'n' Juicy ken je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |