Is het ook!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef Uhmmie het volgende:
het ziet eruit als een schatje
is het niet wat voor inkie?
Ja, er zijn genoeg opties. Kinderboerderij, opvang, asiels etc, ben ik wel bekend mee. Maar wil haar het liefst gewoon bij een particulier plaatsen als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef PICHT het volgende:
Doneren aan de dichtsbijzijnde peuterspeelzaal.
leuk idee! maar die kids van tegenwoordig zijn voor alles allergisch omdat mamma elke dag met anti-bacteriéle middelen denkt dat dat gezond is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef PICHT het volgende:
Doneren aan de dichtsbijzijnde peuterspeelzaal.
Het feit is gewoon, dat de cavia het beste af is, bij iemand die om het beestje geeft. En deze dan ook goed verzorgt, zoals een cavia altijd verzorgt zou moeten worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Uhmmie het volgende:
kinderboerderij is leuker dan cavia opvang denk ik?
alhoewel zowel caviaopvang als kinderboerderij vaak stuffed zijn met cavia's
(schreef bijna caviaboerderij en kinderopvang *grin*)
We begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:20 schreef Uhmmie het volgende:
helemaal gelijk ymme
maar bedoelde eigenlijk vooral dat niet elke kinderboerderij uberhaupt nog cavia's accepteert
niet dat ze hem daar meteen zou moeten dumpend us
meestal kunnen wij dat wel aardig jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef ymme het volgende:
We begrijpen elkaar.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
meestal kunnen wij dat wel aardig ja
ik zal nog eens rondkijken.. misschien dat mijn neefje een nieuwe caaf wil hebben
maar die zie ik voorlopig nog even niet.. dus reken er maar niet op
zijn eigen pitbullcaaf heeft het laatst geloof ik begeven
ok.. beest vrat je op zodra je bij het hok kwam.. maar dat hoefde nou ook weer niet meteen he
Inderdaad, cavia's zijn zachtaardige beestjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:34 schreef Uhmmie het volgende:
Mja lach maar
Dat beest dat viel je gewoon aan
Geen idee waarom dat beestje zo agressief was overigens.. want dat zijn caafjes van nature niet volgens mij
Maar serieus.. geen vinger in het hok.. want er hing wel mooi een cavia in
Heh heh heh.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
hij staat trouwens wel mooi tussen je borsten.
sorry kon het laten![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
hij staat trouwens wel mooi tussen je borsten.
sorry kon het laten![]()
Volgens mij heb ik vermeld in mijn posts dat ik wel wil informeren naar een nieuwe baas voor de cavia. Daar gaat het je toch om?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Heh heh heh.
Hilarisch.![]()
Toch is hij spijtig genoeg opzoek naar andere borsten om mooi tussen te staan.
Vandaar dit topic dus.
Zoals ik al zei, opvang, asiel etc. is leuk ja, en ik weet de weg ernaar toe best wel te vinden dus dat is niet de vraag die ik met het openen van dit topic probeer te stellen![]()
Voorop staat dat ik niet perse haast heb om het beestje weg te doen, en liever naar een particulier dan naar een ander 'doorgeefluik' als bijvoorbeeld een asiel. Liever dan hij hier een weekje langer is, en dan gewoon een goed tehuis heeft.
Dus, das zo'n beetje de bedoeling..![]()
mijn eerste reactie was anders heel prima.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |