quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haal de typo's ook uit de OP, katen -> katten, houd -> houdt.
Gewoon op de geur afgaan.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:11 schreef scarefreak het volgende:
Ik weet niet wie zich tegenwoordig heeft opgelikt om belangrijk te worden op de FP
Volgens mij hadden jullie ooit eens een goedmaaktopic met kruisjes ipv handtekeningen ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog niet opschoppen!
Klopt!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jullie ooit eens een goedmaaktopic met kruisjes ipv handtekeningen ofzo.
De aarschgeur van Danny en Breauls is onmiskenbaar jaquote:
Welk?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Was dat ding niet eerst roze?
Ga met je mac spelen, kssst...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Eeeeej een bijna oldbie!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Een bij verre na bijna oldbiequote:
Heb je OldbiesOnly in je index staan?quote:
Nu gebleektquote:
Dankzij A-Mac heb ik nog geen mac.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Niet eens.![]()
![]()
!
Je hoort er echt niet bij gek.![]()
Volgens mij ben je de eerste in dit topic die nuchter isquote:
Ik ga voor Ghanaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik poep zo hard op die niet oldbies hè. Zijn echt van die mensen die het net niet hebben allemaal. Een soort van Ivoorkust zeg maar.
Wat heb je er voor over?quote:
Yup, en hard ookquote:Op zondag 18 juni 2006 00:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dus ingelikt en daarna meteen uitgekotst?
*proest*quote:Op zondag 18 juni 2006 00:09 schreef Armageddon het volgende:
Does bellen met het staatsjournaal voor scarefreak en mij.l Wij denken na voordat we posten tegenwoodig.
quote:
Dat heb je aan je eigen gedrag te dankenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Dubbeldrank, ken ik jou? Want volgens mij vind je me niet zo tof.
ex-c:rewquote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Dubbeldrank, ken ik jou? Want volgens mij vind je me niet zo tof.
Hun?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat me, ik heb alcohol in mijn bloed. Spot maar met de dronken en de gekken, en met hun die het alletwee zijn.
Flesje olie aanrijkt voor op het vuurquote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb je aan je eigen gedrag te danken
Ik vroeg me dus af hoe dat kwamquote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb je aan je eigen gedrag te danken
Die bestaat niet. Want waarom zou je dan een slowchat-topic in ONZ hebben staan.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:15 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heb je OldbiesOnly in je index staan?
Dat verklaard de grote bende noobsquote:
Ik wil hier wel een IRC logje posten maar das zo lulligquote:
Owhja, dat was het, ik wwas het alweer vergetenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Want waarom zou je dan een slowchat-topic in ONZ hebben staan.
Als je te lang laat staan gaat het vanzelf gistenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vooral als je dubbelfris op hebt ja.![]()
Ze zit momenteel in een suikertrip van alle chocolaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er begint me wat te dagen.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik wil hier wel een IRC logje posten maar das zo lullig
Maar opzich heb ik niet veel tegen je hoor
Die willen hier gewoon bijhorenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
Langzaam gaan de newbies hier binnenstromen hè. Merk je het. Die zijn dat gelul van die maaikul losert een beetje zat.
Je weet togquote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
Langzaam gaan de newbies hier binnenstromen hè. Merk je het. Die zijn dat gelul van die maaikul losert een beetje zat.
Mja, de defenitie van Newb en Oldbie zijn redelijk relatief he.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
duidelijker dan -5000 wordt het nietquote:Op zondag 18 juni 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, de defenitie van Newb en Oldbie zijn redelijk relatief he.
Weet je wat roelt! coke met chocola! Das de bom.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ze zit momenteel in een suikertrip van alle chocola![]()
Jeweets.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
Als DD weg gaat ga ik ook weg.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
duidelijker dan -5000 wordt het niet
Ik heb het niet zo op achternaloperts.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Die willen hier gewoon bijhoren
In tijden niet meer zo'n leuke reeks geweest op Fok
Never tried, maar het is vast te combineren met een lekkere chocoladefonduequote:Op zondag 18 juni 2006 00:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wat roelt! coke met chocola! Das de bom.![]()
Ajeto dan maar beidenquote:
scarefreak-wannebe'squote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op achternaloperts.
wie is dat eigenlijk?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik het anti maaikul front ga oprichten.
Ik meende dat de post dan eronder kwamen te staan. Helaasch en de pech.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit topic kan op z'n minst sticky...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:27 schreef Armageddon het volgende:
Die moderator Bupatih is een beetje overijverig trouwens. DIe gaat tegen de regels in van tante Yvonne.
Mijn juweeltje helemaal naar de klotenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik meende dat de post dan eronder kwamen te staan. Helaasch en de pech.
op z'n minst jaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit topic kan op z'n minst sticky...
Je bier is nog niet op?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Q. het volgende:
Nog even dan.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Q. het volgende:
Nog even dan.
Tik jij die gek Bupatih even op de vingers. Die denkt dat ie zo maar een topic van mij kan dichtgooien.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik meende dat de post dan eronder kwamen te staan. Helaasch en de pech.
de lefgozertquote:Op zondag 18 juni 2006 00:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tik jij die gek Bupatih even op de vingers. Die denkt dat ie zo maar een topic van mij kan dichtgooien.![]()
Buup is liefquote:Op zondag 18 juni 2006 00:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tik jij die gek Bupatih even op de vingers. Die denkt dat ie zo maar een topic van mij kan dichtgooien.![]()
Ja, we hebben 2 topics nodig om onze ego's ruimbaan te gevenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lief? Het is een mongeaul! Waar moeten we zo dan terecht als deze vol is?
In het FB topic van ONZ (Cool hè)quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In een nieuw topic. Duh!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat ben jij een etterbakquote:
Wie zegt dat ik lief wil zijn?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jij ook als je dit topic sticky maakt
Topideequote:
Ow! Dus omdat Buup het leuk vind om een slotje te zetten moet ik zo weer extra moeite gaan doen? Ik heb wel betere dingen te doen nikky!quote:
Stemmingswisselingen zijn cool, zeker wanneer je het FA-topic aan het doorlopen bentquote:Op zondag 18 juni 2006 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik lief wil zijn?
Die fase is over!!! Ik ben mean nikky, evil nikky en vooral een hormoonbom nikky.![]()
Wat gaat er gebeuren als ik een topicreport invul over deze foto?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]de hoogte of juist dieptepunten van het vorig deel
Is het topic dan vol?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow! Dus omdat Buup het leuk vind om een slotje te zetten moet ik zo weer extra moeite gaan doen? Ik heb wel betere dingen te doen nikky!![]()
Heb je toevallig ook die nachtmerriefoto waar haar shirt omhoog werd getrokken? Die blik van Yvonnequote:Op zondag 18 juni 2006 00:35 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als ik een topicreport invul over deze foto?
ik vind het schandalig dat mensen dat zomaar posten
oldschoolmadnessquote:Op zondag 18 juni 2006 00:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind dit geweldig. Er is niets veranderd!
Foto kwam van Gyroz, ik zit nog te wachten tot hij de hele map uploadquote:Op zondag 18 juni 2006 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook die nachtmerriefoto waar haar shirt omhoog werd getrokken? Die blik van Yvonne
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook die nachtmerriefoto waar haar shirt omhoog werd getrokken? Die blik van Yvonne
Je zusje heeft een snor(fiets)!quote:
Q. boefjequote:Op zondag 18 juni 2006 00:37 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Foto kwam van Gyroz, ik zit nog te wachten tot hij de hele map upload
Je vader is een Homo(spaien)quote:
Optieften met wupsquote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef r8ality het volgende:
Zijn hier ook MegaWups te verkrijgen?
IQ 80 en lager jaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wuppies zijn voor ID 100K en hoger
überhaupt mods amateurquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die mods die een userid van 150000+ hebben? Daar word ik echt pisnijdig van!![]()
Ik heb ze aan het meisje achter de kassa gegeven. Denk ik aardig te zijn, had die trut al een hele zak voor d'r zelf van mensen die ze niet wildenquote:
johquote:Op zondag 18 juni 2006 00:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb ze aan het meisje achter de kassa gegeven. Denk ik aardig te zijn, had die trut al een hele zak voor d'r zelf van mensen die ze niet wilden
Moet je de index eens langslopen en kijken hoeveel mods je kentquote:Op zondag 18 juni 2006 00:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Van die newbies die denken het wel even goed te doen.![]()
Ja, ik dacht misschien glimlacht ze nog even. Maar het was gewoon een materialistische hoerquote:
En stop die wup maar in je hol!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja, ik dacht misschien glimlacht ze nog even. Maar het was gewoon een materialistische hoer
Mirrorman zit op GS tegewoodig.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef scarefreak het volgende:
Tijd voor Guus, Vleermuis, MiRRoRMaN enzo
quote:
Allen geen ban voor zover ik weet, zelfs MeerHoerMan is unbannedquote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef scarefreak het volgende:
Tijd voor Guus, Vleermuis, MiRRoRMaN enzo
Inderdaad een hormonenbom op pootjes. Of je daar nou zo trots op moet zijn is een tweede.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik lief wil zijn?
Die fase is over!!! Ik ben mean nikky, evil nikky en vooral een hormoonbom nikky.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Allen geen ban voor zover ik weet, zelfs MeerHoerMan is unbanned
Ow miepertquote:Op zondag 18 juni 2006 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Inderdaad een hormonenbom op pootjes. Of je daar nou zo trots op moet zijn is een tweede.
Weet je nog die Ajax rellen? Daarvoor bij mij thuis.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef Armageddon het volgende:
Ging gisteren in polonaise door de trein na Ivoorkust. "Als je mij pijpt dan bef ik jou. Als je mij pijpt dan bef ik jou. Als je mij pijp, als je mij pijpt als je mij pijpt dan bef ik jouuuuuu"
[afbeelding]
Ja! Toen werd ik van het Leidseplein afgeblazen met een ME kanon.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:53 schreef static het volgende:
[..]
Weet je nog die Ajax rellen? Daarvoor bij mij thuis.
Zal ook eens niet hequote:Op zondag 18 juni 2006 00:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Toen werd ik van het Leidseplein afgeblazen met een ME kanon.![]()
![]()
Als je dan toch gaat rellen kan je het maar beter goed doenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen de mensen met lenzen hadden er last van. Ik ging gewoon door.![]()
Ja tief je nest in, later...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik ga slapen stel dikke heaumeaux! Ongezien de tiefus enzeau!
slapen is voor mietjesquote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik ga slapen stel dikke heaumeaux! Ongezien de tiefus enzeau!
Tja je moet wel als je nog een beetje fris in de kerk wil zitten 's ochtends hèquote:
Burgelijk bij de schoonvader op bezoek moet morgenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja je moet wel als je nog een beetje fris in de kerk wil zitten 's ochtends hè
Ah je hebt geen keuze meer merk ik alquote:Op zondag 18 juni 2006 01:00 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Burgelijk bij de schoonvader op bezoek moet morgen
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef scarefreak het volgende:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1470/67e3867c/index.html
Kwam hem zowaar op woest tegenquote:
die mot eu anaul inbrengen hé....quote:
Bestaan die?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg ook altijd. Mensen die niet om Jiskefet kunnen lachen die hebben geen humor.
Te droogquote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef scarefreak het volgende:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1470/67e3867c/index.html
Geile zusterquote:
armateurquote:Op zondag 18 juni 2006 01:08 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik ga slapen. Ik ben helemaal verteift.
Tot morgen mongeaulen!
Dat kan ik niet zien hier.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef scarefreak het volgende:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1470/67e3867c/index.html
Gelukkig is het audioquote:
Horen dan.quote:
olen kaplot?quote:
Nope, maar het kijken/luisteren van items is hier gewoon niet mogelijk vanwege de lage snelheid. Vandaar dat ik per definitie zeg dat ik het niet kan kijken/horen.quote:
Wat ga je je lieve vader geven ?quote:Op zondag 18 juni 2006 09:57 schreef Chowi het volgende:
Ook helleu.
Ah, ik heb hem net al een flesje aftershave gegeven. Dat is hét cadeau voor als je inspiratieloos bent. En u?quote:
Sameshit naja Polo van Ralph lauren.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem net al een flesje aftershave gegeven. Dat is hét cadeau voor als je inspiratieloos bent. En u?
Laat je zo'n negertje toch ff wat harder fietsen...quote:Op zondag 18 juni 2006 01:28 schreef static het volgende:
[..]
Nope, maar het kijken/luisteren van items is hier gewoon niet mogelijk vanwege de lage snelheid. Vandaar dat ik per definitie zeg dat ik het niet kan kijken/horen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:22 schreef Q. het volgende:
Goeiemorgen bejaarden van me.
Vertel? Wat was het effect?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef jaguar het volgende:
gooi hema worsten thuis niet nog een keer in de magnetron!!!
Broodje hotdog in de magnetron is ook leuk !quote:Op zondag 18 juni 2006 12:34 schreef jaguar het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als wanneer je er een rotje in zou douwen
Ja goeiemiddag , ik ga lekker burgelijk samen met mijn aanstaande vrouw mn schone vader een bezoekje brengen.quote:
Zoiets had ik ook in gedachtequote:Op zondag 18 juni 2006 12:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja goeiemiddag , ik ga lekker burgelijk samen met mijn aanstaande vrouw mn schone vader een bezoekje brengen.
Goed geregeldquote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga naar helemaal niemand vandaag. Wat dacht je daar van.
Mogguh!
Oh en een goedemorgen uiteraardquote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga naar helemaal niemand vandaag. Wat dacht je daar van.
Mogguh!
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:29 schreef scarefreak het volgende:
Kga zo maar eens naar recreatieplas in de buurt van het uitzicht genieten
sixpakje erbijquote:
Ijn no ij roel men! Trekken kan ik als de beste!quote:Op zondag 18 juni 2006 13:42 schreef Armageddon het volgende:
Jarno, je was net op rtl7.
Vrachtwagens trekken. Sjoe du men!
Nu ga je stenen tillen. Joe du men!quote:Op zondag 18 juni 2006 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ijn no ij roel men! Trekken kan ik als de beste!
ik ga altijd puur natuur.quote:
Ja, hier ben ik al.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Ik hoorde "bier".
beetje zoetsappig, gaat toch niet gebeuren, en beetje nepquote:Op zondag 18 juni 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
Het gaat echt niet hard, hè, vandaag. Zit iedereen dat Kasta-topic mee te lezen ofzo?
Mooi, dan kunnen we weer gewoon bier gaan zuipen hier zonder die onzin.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
Ik ook, Q. Ik ook.
BBQ's roeleren.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Sodetyfus, wat zit ik volgevreten. Fijn spul zo'n BBQ
*meldt
Jah daar kwam onze sugababes man, TripleM zelf mee op ircquote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef Armageddon het volgende:
Miss Breezah 2006 al gezien trouwens?
http://www.sugababes.nl/showtopic/172075
Gecondoleerd.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef Joene het volgende:
Hallo Ik ben terug van mn schone vader.
Stinksletjesquote:Op zondag 18 juni 2006 21:34 schreef Armageddon het volgende:
Goed te neuken die stinkslet volgens mij.
Ja dank je, ik leef nog !quote:
Zaad? fararie ?quote:
Wat zei je ? Sterf !quote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik belde die ouwe van mij nog van de week. Ik zeg mot je nog wat hebben voor vaderdag? Hij zeg, geef me maar een hand.![]()
Welneequote:
Ja al die homeau's koelen af.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:02 schreef Armageddon het volgende:
Schiet lekker op hier. Zit iedereen in de tuin ofzo?
eej held !quote:
Ik heb geen eens een tuin.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:02 schreef Armageddon het volgende:
Schiet lekker op hier. Zit iedereen in de tuin ofzo?
Ik ga hard hèquote:
Bier drinken op het balkon.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat ben je dan allemaal aan het doen?
Ik heb het serieus al weken niet meer gespeeld. maar het is wel een vet coole gamequote:Op zondag 18 juni 2006 22:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ga hard hè
Zo gek vaak speel ik niet eens, op de FOK! server krijg ik al geen punten meer dus als ik speel dan is het meestal ergens anders. Sta nu 3700ste ofzo, ik moet ff een relaxte boost server vinden aangezien de hollandse hard lagged
Ja zoiets heb ik ook, ik speel het een tijdje niet en ineens heb ik weer zinquote:Op zondag 18 juni 2006 22:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb het serieus al weken niet meer gespeeld. maar het is wel een vet coole game![]()
Net als met je vriendin zegmaar.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook, ik speel het een tijdje niet en ineens heb ik weer zin
Heel zielig iddquote:
Ben je zwanger?quote:
Zou gaaf zijn niet ?quote:
muisjesquote:
Eng, vooral.quote:
Dat ook , dat ookquote:
weekend topicquote:Op maandag 19 juni 2006 08:35 schreef miss_bleu het volgende:
is deze nou nog niet vol?
Zo dik is Merel toch ook weer niet?quote:Op maandag 19 juni 2006 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens. Ik heb het gevoel of er 23 treinstellen over me heen zijn gereden.
Het ligt niet aan Merel. Ik word oud. Heb nog steeds last van vrijdag.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:37 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zo dik is Merel toch ook weer niet?
Bejaarde lulquote:Op maandag 19 juni 2006 08:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Merel. Ik word oud. Heb nog steeds last van vrijdag.![]()
Een mooi specifiek aantal.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens. Ik heb het gevoel of er 23 treinstellen over me heen zijn gereden.
Wie -zijn- dat???quote:Op maandag 19 juni 2006 08:39 schreef Armageddon het volgende:
Om maar meteen even goed wakker te worden:
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |