quote:Op zondag 18 juni 2006 00:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Allen geen ban voor zover ik weet, zelfs MeerHoerMan is unbanned
Ow miepertquote:Op zondag 18 juni 2006 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Inderdaad een hormonenbom op pootjes. Of je daar nou zo trots op moet zijn is een tweede.
Weet je nog die Ajax rellen? Daarvoor bij mij thuis.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef Armageddon het volgende:
Ging gisteren in polonaise door de trein na Ivoorkust. "Als je mij pijpt dan bef ik jou. Als je mij pijpt dan bef ik jou. Als je mij pijp, als je mij pijpt als je mij pijpt dan bef ik jouuuuuu"
[afbeelding]
Ja! Toen werd ik van het Leidseplein afgeblazen met een ME kanon.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:53 schreef static het volgende:
[..]
Weet je nog die Ajax rellen? Daarvoor bij mij thuis.
Zal ook eens niet hequote:Op zondag 18 juni 2006 00:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Toen werd ik van het Leidseplein afgeblazen met een ME kanon.![]()
![]()
Als je dan toch gaat rellen kan je het maar beter goed doenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen de mensen met lenzen hadden er last van. Ik ging gewoon door.![]()
Ja tief je nest in, later...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik ga slapen stel dikke heaumeaux! Ongezien de tiefus enzeau!
slapen is voor mietjesquote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik ga slapen stel dikke heaumeaux! Ongezien de tiefus enzeau!
Tja je moet wel als je nog een beetje fris in de kerk wil zitten 's ochtends hčquote:
Burgelijk bij de schoonvader op bezoek moet morgenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja je moet wel als je nog een beetje fris in de kerk wil zitten 's ochtends hč
Ah je hebt geen keuze meer merk ik alquote:Op zondag 18 juni 2006 01:00 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Burgelijk bij de schoonvader op bezoek moet morgen
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef scarefreak het volgende:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1470/67e3867c/index.html
Kwam hem zowaar op woest tegenquote:
die mot eu anaul inbrengen hé....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |