IQ 80 en lager jaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wuppies zijn voor ID 100K en hoger
überhaupt mods amateurquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die mods die een userid van 150000+ hebben? Daar word ik echt pisnijdig van!![]()
Ik heb ze aan het meisje achter de kassa gegeven. Denk ik aardig te zijn, had die trut al een hele zak voor d'r zelf van mensen die ze niet wildenquote:
johquote:Op zondag 18 juni 2006 00:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb ze aan het meisje achter de kassa gegeven. Denk ik aardig te zijn, had die trut al een hele zak voor d'r zelf van mensen die ze niet wilden
Moet je de index eens langslopen en kijken hoeveel mods je kentquote:Op zondag 18 juni 2006 00:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Van die newbies die denken het wel even goed te doen.![]()
Ja, ik dacht misschien glimlacht ze nog even. Maar het was gewoon een materialistische hoerquote:
En stop die wup maar in je hol!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja, ik dacht misschien glimlacht ze nog even. Maar het was gewoon een materialistische hoer
Mirrorman zit op GS tegewoodig.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef scarefreak het volgende:
Tijd voor Guus, Vleermuis, MiRRoRMaN enzo
quote:
Allen geen ban voor zover ik weet, zelfs MeerHoerMan is unbannedquote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef scarefreak het volgende:
Tijd voor Guus, Vleermuis, MiRRoRMaN enzo
Inderdaad een hormonenbom op pootjes. Of je daar nou zo trots op moet zijn is een tweede.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik lief wil zijn?
Die fase is over!!! Ik ben mean nikky, evil nikky en vooral een hormoonbom nikky.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |