Dit topic kan op z'n minst sticky...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:27 schreef Armageddon het volgende:
Die moderator Bupatih is een beetje overijverig trouwens. DIe gaat tegen de regels in van tante Yvonne.
Mijn juweeltje helemaal naar de klotenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik meende dat de post dan eronder kwamen te staan. Helaasch en de pech.
op z'n minst jaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit topic kan op z'n minst sticky...
Je bier is nog niet op?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Q. het volgende:
Nog even dan.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Q. het volgende:
Nog even dan.
Tik jij die gek Bupatih even op de vingers. Die denkt dat ie zo maar een topic van mij kan dichtgooien.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik meende dat de post dan eronder kwamen te staan. Helaasch en de pech.
de lefgozertquote:Op zondag 18 juni 2006 00:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tik jij die gek Bupatih even op de vingers. Die denkt dat ie zo maar een topic van mij kan dichtgooien.![]()
Buup is liefquote:Op zondag 18 juni 2006 00:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tik jij die gek Bupatih even op de vingers. Die denkt dat ie zo maar een topic van mij kan dichtgooien.![]()
Ja, we hebben 2 topics nodig om onze ego's ruimbaan te gevenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lief? Het is een mongeaul! Waar moeten we zo dan terecht als deze vol is?
In het FB topic van ONZ (Cool hč)quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In een nieuw topic. Duh!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat ben jij een etterbakquote:
Wie zegt dat ik lief wil zijn?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jij ook als je dit topic sticky maakt
Topideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |