Stemmingswisselingen zijn cool, zeker wanneer je het FA-topic aan het doorlopen bentquote:Op zondag 18 juni 2006 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik lief wil zijn?
Die fase is over!!! Ik ben mean nikky, evil nikky en vooral een hormoonbom nikky.![]()
Wat gaat er gebeuren als ik een topicreport invul over deze foto?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]de hoogte of juist dieptepunten van het vorig deel
Is het topic dan vol?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow! Dus omdat Buup het leuk vind om een slotje te zetten moet ik zo weer extra moeite gaan doen? Ik heb wel betere dingen te doen nikky!![]()
Heb je toevallig ook die nachtmerriefoto waar haar shirt omhoog werd getrokken? Die blik van Yvonnequote:Op zondag 18 juni 2006 00:35 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als ik een topicreport invul over deze foto?
ik vind het schandalig dat mensen dat zomaar posten
oldschoolmadnessquote:Op zondag 18 juni 2006 00:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind dit geweldig. Er is niets veranderd!
Foto kwam van Gyroz, ik zit nog te wachten tot hij de hele map uploadquote:Op zondag 18 juni 2006 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook die nachtmerriefoto waar haar shirt omhoog werd getrokken? Die blik van Yvonne
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook die nachtmerriefoto waar haar shirt omhoog werd getrokken? Die blik van Yvonne
Je zusje heeft een snor(fiets)!quote:
Q. boefjequote:Op zondag 18 juni 2006 00:37 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Foto kwam van Gyroz, ik zit nog te wachten tot hij de hele map upload
Je vader is een Homo(spaien)quote:
Optieften met wupsquote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef r8ality het volgende:
Zijn hier ook MegaWups te verkrijgen?
IQ 80 en lager jaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wuppies zijn voor ID 100K en hoger
überhaupt mods amateurquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die mods die een userid van 150000+ hebben? Daar word ik echt pisnijdig van!![]()
Ik heb ze aan het meisje achter de kassa gegeven. Denk ik aardig te zijn, had die trut al een hele zak voor d'r zelf van mensen die ze niet wildenquote:
johquote:Op zondag 18 juni 2006 00:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb ze aan het meisje achter de kassa gegeven. Denk ik aardig te zijn, had die trut al een hele zak voor d'r zelf van mensen die ze niet wilden
Moet je de index eens langslopen en kijken hoeveel mods je kentquote:Op zondag 18 juni 2006 00:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Van die newbies die denken het wel even goed te doen.![]()
Ja, ik dacht misschien glimlacht ze nog even. Maar het was gewoon een materialistische hoerquote:
En stop die wup maar in je hol!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja, ik dacht misschien glimlacht ze nog even. Maar het was gewoon een materialistische hoer
Mirrorman zit op GS tegewoodig.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef scarefreak het volgende:
Tijd voor Guus, Vleermuis, MiRRoRMaN enzo
quote:
Allen geen ban voor zover ik weet, zelfs MeerHoerMan is unbannedquote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef scarefreak het volgende:
Tijd voor Guus, Vleermuis, MiRRoRMaN enzo
Inderdaad een hormonenbom op pootjes. Of je daar nou zo trots op moet zijn is een tweede.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik lief wil zijn?
Die fase is over!!! Ik ben mean nikky, evil nikky en vooral een hormoonbom nikky.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Allen geen ban voor zover ik weet, zelfs MeerHoerMan is unbanned
Ow miepertquote:Op zondag 18 juni 2006 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Inderdaad een hormonenbom op pootjes. Of je daar nou zo trots op moet zijn is een tweede.
Weet je nog die Ajax rellen? Daarvoor bij mij thuis.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef Armageddon het volgende:
Ging gisteren in polonaise door de trein na Ivoorkust. "Als je mij pijpt dan bef ik jou. Als je mij pijpt dan bef ik jou. Als je mij pijp, als je mij pijpt als je mij pijpt dan bef ik jouuuuuu"
[afbeelding]
Ja! Toen werd ik van het Leidseplein afgeblazen met een ME kanon.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:53 schreef static het volgende:
[..]
Weet je nog die Ajax rellen? Daarvoor bij mij thuis.
Zal ook eens niet hequote:Op zondag 18 juni 2006 00:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Toen werd ik van het Leidseplein afgeblazen met een ME kanon.![]()
![]()
Als je dan toch gaat rellen kan je het maar beter goed doenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen de mensen met lenzen hadden er last van. Ik ging gewoon door.![]()
Ja tief je nest in, later...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik ga slapen stel dikke heaumeaux! Ongezien de tiefus enzeau!
slapen is voor mietjesquote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik ga slapen stel dikke heaumeaux! Ongezien de tiefus enzeau!
Tja je moet wel als je nog een beetje fris in de kerk wil zitten 's ochtends hčquote:
Burgelijk bij de schoonvader op bezoek moet morgenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja je moet wel als je nog een beetje fris in de kerk wil zitten 's ochtends hč
Ah je hebt geen keuze meer merk ik alquote:Op zondag 18 juni 2006 01:00 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Burgelijk bij de schoonvader op bezoek moet morgen
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef scarefreak het volgende:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1470/67e3867c/index.html
Kwam hem zowaar op woest tegenquote:
die mot eu anaul inbrengen hé....quote:
Bestaan die?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg ook altijd. Mensen die niet om Jiskefet kunnen lachen die hebben geen humor.
Te droogquote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef scarefreak het volgende:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1470/67e3867c/index.html
Geile zusterquote:
armateurquote:Op zondag 18 juni 2006 01:08 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik ga slapen. Ik ben helemaal verteift.
Tot morgen mongeaulen!
Dat kan ik niet zien hier.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef scarefreak het volgende:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1470/67e3867c/index.html
Gelukkig is het audioquote:
Horen dan.quote:
olen kaplot?quote:
Nope, maar het kijken/luisteren van items is hier gewoon niet mogelijk vanwege de lage snelheid. Vandaar dat ik per definitie zeg dat ik het niet kan kijken/horen.quote:
Wat ga je je lieve vader geven ?quote:Op zondag 18 juni 2006 09:57 schreef Chowi het volgende:
Ook helleu.
Ah, ik heb hem net al een flesje aftershave gegeven. Dat is hét cadeau voor als je inspiratieloos bent. En u?quote:
Sameshit naja Polo van Ralph lauren.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem net al een flesje aftershave gegeven. Dat is hét cadeau voor als je inspiratieloos bent. En u?
Laat je zo'n negertje toch ff wat harder fietsen...quote:Op zondag 18 juni 2006 01:28 schreef static het volgende:
[..]
Nope, maar het kijken/luisteren van items is hier gewoon niet mogelijk vanwege de lage snelheid. Vandaar dat ik per definitie zeg dat ik het niet kan kijken/horen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:22 schreef Q. het volgende:
Goeiemorgen bejaarden van me.
Vertel? Wat was het effect?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef jaguar het volgende:
gooi hema worsten thuis niet nog een keer in de magnetron!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |