Broodje hotdog in de magnetron is ook leuk !quote:Op zondag 18 juni 2006 12:34 schreef jaguar het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als wanneer je er een rotje in zou douwen
Ja goeiemiddag , ik ga lekker burgelijk samen met mijn aanstaande vrouw mn schone vader een bezoekje brengen.quote:
Zoiets had ik ook in gedachtequote:Op zondag 18 juni 2006 12:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja goeiemiddag , ik ga lekker burgelijk samen met mijn aanstaande vrouw mn schone vader een bezoekje brengen.
Goed geregeldquote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga naar helemaal niemand vandaag. Wat dacht je daar van.
Mogguh!
Oh en een goedemorgen uiteraardquote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga naar helemaal niemand vandaag. Wat dacht je daar van.
Mogguh!
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:29 schreef scarefreak het volgende:
Kga zo maar eens naar recreatieplas in de buurt van het uitzicht genieten
sixpakje erbijquote:
Ijn no ij roel men! Trekken kan ik als de beste!quote:Op zondag 18 juni 2006 13:42 schreef Armageddon het volgende:
Jarno, je was net op rtl7.
Vrachtwagens trekken. Sjoe du men!
Nu ga je stenen tillen. Joe du men!quote:Op zondag 18 juni 2006 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ijn no ij roel men! Trekken kan ik als de beste!
ik ga altijd puur natuur.quote:
Ja, hier ben ik al.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Ik hoorde "bier".
beetje zoetsappig, gaat toch niet gebeuren, en beetje nepquote:Op zondag 18 juni 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
Het gaat echt niet hard, hč, vandaag. Zit iedereen dat Kasta-topic mee te lezen ofzo?
Mooi, dan kunnen we weer gewoon bier gaan zuipen hier zonder die onzin.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
Ik ook, Q. Ik ook.
BBQ's roeleren.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Sodetyfus, wat zit ik volgevreten. Fijn spul zo'n BBQ
*meldt
Jah daar kwam onze sugababes man, TripleM zelf mee op ircquote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef Armageddon het volgende:
Miss Breezah 2006 al gezien trouwens?
http://www.sugababes.nl/showtopic/172075
Gecondoleerd.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef Joene het volgende:
Hallo Ik ben terug van mn schone vader.
Stinksletjesquote:Op zondag 18 juni 2006 21:34 schreef Armageddon het volgende:
Goed te neuken die stinkslet volgens mij.
Ja dank je, ik leef nog !quote:
Zaad? fararie ?quote:
Wat zei je ? Sterf !quote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik belde die ouwe van mij nog van de week. Ik zeg mot je nog wat hebben voor vaderdag? Hij zeg, geef me maar een hand.![]()
Welneequote:
Ja al die homeau's koelen af.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:02 schreef Armageddon het volgende:
Schiet lekker op hier. Zit iedereen in de tuin ofzo?
eej held !quote:
Ik heb geen eens een tuin.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:02 schreef Armageddon het volgende:
Schiet lekker op hier. Zit iedereen in de tuin ofzo?
Ik ga hard hčquote:
Bier drinken op het balkon.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat ben je dan allemaal aan het doen?
Ik heb het serieus al weken niet meer gespeeld. maar het is wel een vet coole gamequote:Op zondag 18 juni 2006 22:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ga hard hč
Zo gek vaak speel ik niet eens, op de FOK! server krijg ik al geen punten meer dus als ik speel dan is het meestal ergens anders. Sta nu 3700ste ofzo, ik moet ff een relaxte boost server vinden aangezien de hollandse hard lagged
Ja zoiets heb ik ook, ik speel het een tijdje niet en ineens heb ik weer zinquote:Op zondag 18 juni 2006 22:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb het serieus al weken niet meer gespeeld. maar het is wel een vet coole game![]()
Net als met je vriendin zegmaar.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook, ik speel het een tijdje niet en ineens heb ik weer zin
Heel zielig iddquote:
Ben je zwanger?quote:
Zou gaaf zijn niet ?quote:
muisjesquote:
Eng, vooral.quote:
Dat ook , dat ookquote:
weekend topicquote:Op maandag 19 juni 2006 08:35 schreef miss_bleu het volgende:
is deze nou nog niet vol?
Zo dik is Merel toch ook weer niet?quote:Op maandag 19 juni 2006 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens. Ik heb het gevoel of er 23 treinstellen over me heen zijn gereden.
Het ligt niet aan Merel. Ik word oud. Heb nog steeds last van vrijdag.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:37 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zo dik is Merel toch ook weer niet?
Bejaarde lulquote:Op maandag 19 juni 2006 08:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Merel. Ik word oud. Heb nog steeds last van vrijdag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |