Typerend...quote:"Een echte Miss Sugababes moet gewoon zichzelf zijn en lekker gek doen", aldus de winnares in een eerste reactie.
Oh, ik vond het al vaag klinken. Maar Superdudes, die naam alleen al.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef IHVK het volgende:
het is trouwens niet Sugadudes maar Superdudes
En hier kun je met ze praten:
http://www.sugababes.nl/showtopic/172075
http://www.superdudes.nl/showtopic/172075
Tja, ze heeft wel gelijk... 95% van de sugababes maakt zich wijs dat dat haar persoonlijke levensmotto is.quote:
Nu ja, je wint iets, omdat je heel handig en fanatiek lobbiet, laten we wel wezenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:50 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat het iets te maken heeft met Tchernobyl. Ik erger me dood aan die mensen. Hoort allemaal bij die hippe TMF cultuur. Aandacht, aandacht, aandacht.
Net als dat bericht over Toeps op de frontpage. Je wint iets omdat je vader en moeder's genen okay waren. Nou ge-fe-li-ci-teerd.
-edit:
[afbeelding]
Dit spreekt boekdelen.
Ik zou best meer foto's willen zien, ziet er echt niet onsmakelijk uit. Dat het onzin is verder geldt voor iedere miss verkiezing. Niet omdat het nu toevallig sugababes is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:50 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat het iets te maken heeft met Tchernobyl. Ik erger me dood aan die mensen. Hoort allemaal bij die hippe TMF cultuur. Aandacht, aandacht, aandacht.
Net als dat bericht over Toeps op de frontpage. Je wint iets omdat je vader en moeder's genen okay waren. Nou ge-fe-li-ci-teerd.
-edit:
[afbeelding]
Dit spreekt boekdelen.
Die hele 'scene' riekt naar attentionwhoring.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, je wint iets, omdat je heel handig en fanatiek lobbiet, laten we wel wezen![]()
Het zijn inderdaad vrouwen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Die hele 'scene' riekt naar attentionwhoring.
Ach ja, er is behoefte aan lekkerewijvenkijken, he, dus wie zijn die wijven dan om daar niet aan te voldoen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt. En lekkere wijven kijken doe ik net zo goed aan mee. Niks mis mee. Maar om nou waarde aan zo'n miss titel te hangen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach ja, er is behoefte aan lekkerewijvenkijken, he, dus wie zijn die wijven dan om daar niet aan te voldoen?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt. En lekkere wijven kijken doe ik net zo goed aan mee. Niks mis mee. Maar om nou waarde aan zo'n miss titel te hangen?
Slecht punt, van binnen zijn ze allemaal roze.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef MouseOver het volgende:
Een woordvoerder van sugababes stelt dat het niet alleen om uiterlijk maar zeker ook om inhoud gaat
Weer niet veel anders dus dan bij een andere willekeurige miss verkiezing.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef MouseOver het volgende:
Een woordvoerder van sugababes stelt dat het niet alleen om uiterlijk maar zeker ook om inhoud gaat
ik weet niet of die meiden er zo'n waarde aanhangen, die titel zelf, ze winnen er wat mee, toch, meestal?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt. En lekkere wijven kijken doe ik net zo goed aan mee. Niks mis mee. Maar om nou waarde aan zo'n miss titel te hangen?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, je wint iets, omdat je heel handig en fanatiek lobbiet, laten we wel wezen![]()
Riekt? Dat is het gewoon hoor. Dat is dé reden dat we hier op FOK! wat minder aangeklede personen op de foto zien. Het zijn heus geen filantropen die de rukkertjes alleen maar rukvoer willen geven (of wel who knows).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik zou haar kudos geven, omdat ze het probeert.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Leuke 'geile' foto van geilsletjah!
[afbeelding]
Dit roept bij mij hetzelfde gevoel op als wanneer ik van mensen hoor dat ze een SBS6 programma goed vonden. Ik kan er echt niks aan doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:08 schreef milagro het volgende:
ms moet je hetzelf allemaal wat minder serieus nemen
ja vreemd , maar uuh. even wat anders.... vond je mijn foto's niet prachtig in S&Gquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit roept bij mij hetzelfde gevoel op als wanneer ik van mensen hoor dat ze een SBS6 programma goed vonden. Ik kan er echt niks aan doen.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ja vreemd , maar uuh. even wat anders.... vond je mijn foto's niet prachtig in S&G![]()
aandachtshoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
daarom, niets menselijks is mij vreemd, en jou ook niet, schattepoepie, het een bestaat bij de gratie van het ander, en we zijn door naar de volgende ronde en de zon schijnt en de stad is vol met jonge meisjes in korte rokjes en shortjes en wapperende jurkjes , wat zeur je nu nog, manquote:
Ik heb vanavond verjaardag van mijn zwagerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
daarom, niets menselijks is mij vreemd, en jou ook niet, schattepoepie, het een bestaat bij de gratie van het ander, en we zijn door naar de volgende ronde en de zon schijnt en de stad is vol met jonge meisjes in korte rokjes en shortjes en wapperende jurkjes , wat zeur je nu nog, man![]()
mij ook, hoor, maar ms hebben die dames niet meer in huis dan hun uiterlijk, en is dit hun manier om het leven wat leuker te maken voor zichzelf, dus ach, laat ze lekker, je hoeft er niet te komen, toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb vanavond verjaardag van mijn zwager
Maar goed. Ik vind vrouwen kijken dus leuk om te doen. Maar het is juist dat 'oh kijk mij toch eens hihihi' gehalte van de sugababes en andere sites dat het voor mij juist afstotelijk maakt in plaats van aantrekkelijk.
Wellicht is er een breezertaaldictee afgenomen om dit te bewijzenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef MouseOver het volgende:
nu ja zeg, kwestie van smaak, hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mwah, meisjes van 14 zijn per definitie niet geil te noemen. Dan moeten ze het ook niet gaan proberen! Milagro on the other hand is natuurlijk de MILF van fok! Daarmee word ook wel geimpliceerd dat ze op z'n minst veel ervaring heeft, en da's dan wel weer geil. Het waren in ieder geval mooie foto's.
heb je het filmpje op GS gezienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:59 schreef Rutger1983 het volgende:
het punt is dat die meiden van amper 14 / 15 jaar oud nu zogenaamde "photoshotes" houden.. een paar jaar geleden speelden ze op die leeftijd met f*cking barbies jah!!
Ja, trots op door wie ze allemaal al zijn uitgewoond voor hun 14de verjaardag.. Ze weten alleen niet dat er ook mensen zijn die net zoals pappa, ook GS bezoeken!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:07 schreef milagro het volgende:
[..]
heb je het filmpje op GS gezien
die meiden op de webcam
Eh, nee..?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:07 schreef milagro het volgende:
heb je het filmpje op GS gezien
die meiden op de webcam
zelf zoeken, ho maar natuurlijk, luie donderquote:
Mama en papa kunnen trots zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:24 schreef milagro het volgende:
[..]
zelf zoeken, ho maar natuurlijk, luie donder
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1537/bd493d93/index.html![]()
![]()
Graag ophalen en muil afplakken met ducktapequote:"Willen de ouders van Sonja en Shirley ze komen ophalen bij de receptie?"
...maar stiekem zijn het wel dezelfde "wijven" waar je elke zaterdagavond naar loopt te kijken tijdens het uitgaan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:07 schreef -Jean- het volgende:
tering die wijven zijn dom zeg
Maar dan kunnen ze nog wel dom zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar stiekem zijn het wel dezelfde "wijven" waar je elke zaterdagavond naar loopt te kijken tijdens het uitgaan?![]()
Jij bent echt wereldvreemd.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:25 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog nooit van dit sugababes ding gehoord
Haar ware schoonheid zit van binnen...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:48 schreef nbkhustler het volgende:
Ik vind die miss sugababe echt fucking lelijk om eerlijk te zijn.
Bwha-ha-ha?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef MouseOver het volgende:
Ja hehe; een keertje overheen zou geen probleem zijn; zolang je er maar geen gesprekken mee hoeft te voeren.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar stiekem zijn het wel dezelfde "wijven" waar je elke zaterdagavond naar loopt te kijken tijdens het uitgaan?![]()
Nee; hij heeft gelijk! Cup A, cup B, cup C etc..quote:
Hup en weer een vinger in die mond.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Leuke 'geile' foto van geilsletjah!
[afbeelding]
Tweede stadium van duimzuigen, maar dan op een willekeurige vingerquote:Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef Biancavia het volgende:
Hup en weer een vinger in die mond.
Moet dat geil zijn ofzo.
F@K JouWW JAhH!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef Relneger18 het volgende:
Ik zie deze topic al veranderen in een breezah topic..:P
Klopt. Hetzelfde is hier het geval.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:17 schreef Repeat het volgende:
Alleen domme mensen.
< vmbo niveau. Ik ken namelijk niemand uit mijn omgeving die aan dit soort onzin meedoet.
En hoe verdien je die punten dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Sugababes is kut, het gaat vooral om het punten verdienen, wie de meeste punten heeft wint. Hoe triest![]()
Hier ookquote:
Preach!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef Friek_ het volgende:
Doe niet zo politiek correct en zeik die sletjes af.
Miss aandachtsgeil eerder. Je hoeft geen nerd te zijn om op sugababes uit te hangen. Computer/internetverslaafd misschien wel om veel kudo's te zijn, maar nerd, neen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:04 schreef Milou__ het volgende:
Als je miss sugababes bent,, ben je eigelijk miss computer nerd![]()
Natuurlijk is dat geil. Leuk koppie, beetje clueless kijken erbij... yumyumquote:Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hup en weer een vinger in die mond.
Moet dat geil zijn ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |