Graag ophalen en muil afplakken met ducktapequote:"Willen de ouders van Sonja en Shirley ze komen ophalen bij de receptie?"
...maar stiekem zijn het wel dezelfde "wijven" waar je elke zaterdagavond naar loopt te kijken tijdens het uitgaan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:07 schreef -Jean- het volgende:
tering die wijven zijn dom zeg
Maar dan kunnen ze nog wel dom zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar stiekem zijn het wel dezelfde "wijven" waar je elke zaterdagavond naar loopt te kijken tijdens het uitgaan?![]()
Jij bent echt wereldvreemd.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:25 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog nooit van dit sugababes ding gehoord
Haar ware schoonheid zit van binnen...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:48 schreef nbkhustler het volgende:
Ik vind die miss sugababe echt fucking lelijk om eerlijk te zijn.
Bwha-ha-ha?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef MouseOver het volgende:
Een woordvoerder van sugababes stelt dat het niet alleen om uiterlijk maar zeker ook om inhoud gaat
Ja hehe; een keertje overheen zou geen probleem zijn; zolang je er maar geen gesprekken mee hoeft te voeren.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar stiekem zijn het wel dezelfde "wijven" waar je elke zaterdagavond naar loopt te kijken tijdens het uitgaan?![]()
Nee; hij heeft gelijk! Cup A, cup B, cup C etc..quote:
Hup en weer een vinger in die mond.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Leuke 'geile' foto van geilsletjah!
[afbeelding]
Tweede stadium van duimzuigen, maar dan op een willekeurige vingerquote:Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef Biancavia het volgende:
Hup en weer een vinger in die mond.
Moet dat geil zijn ofzo.
F@K JouWW JAhH!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef Relneger18 het volgende:
Ik zie deze topic al veranderen in een breezah topic..:P
Klopt. Hetzelfde is hier het geval.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:17 schreef Repeat het volgende:
Alleen domme mensen.
< vmbo niveau. Ik ken namelijk niemand uit mijn omgeving die aan dit soort onzin meedoet.
En hoe verdien je die punten dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Sugababes is kut, het gaat vooral om het punten verdienen, wie de meeste punten heeft wint. Hoe triest![]()
Hier ookquote:
Preach!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef Friek_ het volgende:
Doe niet zo politiek correct en zeik die sletjes af.
Miss aandachtsgeil eerder. Je hoeft geen nerd te zijn om op sugababes uit te hangen. Computer/internetverslaafd misschien wel om veel kudo's te zijn, maar nerd, neen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:04 schreef Milou__ het volgende:
Als je miss sugababes bent,, ben je eigelijk miss computer nerd![]()
Natuurlijk is dat geil. Leuk koppie, beetje clueless kijken erbij... yumyumquote:Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hup en weer een vinger in die mond.
Moet dat geil zijn ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |