Typerend...quote:"Een echte Miss Sugababes moet gewoon zichzelf zijn en lekker gek doen", aldus de winnares in een eerste reactie.
Oh, ik vond het al vaag klinken. Maar Superdudes, die naam alleen al.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef IHVK het volgende:
het is trouwens niet Sugadudes maar Superdudes
En hier kun je met ze praten:
http://www.sugababes.nl/showtopic/172075
http://www.superdudes.nl/showtopic/172075
Tja, ze heeft wel gelijk... 95% van de sugababes maakt zich wijs dat dat haar persoonlijke levensmotto is.quote:
Nu ja, je wint iets, omdat je heel handig en fanatiek lobbiet, laten we wel wezenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:50 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat het iets te maken heeft met Tchernobyl. Ik erger me dood aan die mensen. Hoort allemaal bij die hippe TMF cultuur. Aandacht, aandacht, aandacht.
Net als dat bericht over Toeps op de frontpage. Je wint iets omdat je vader en moeder's genen okay waren. Nou ge-fe-li-ci-teerd.
-edit:
[afbeelding]
Dit spreekt boekdelen.
Ik zou best meer foto's willen zien, ziet er echt niet onsmakelijk uit. Dat het onzin is verder geldt voor iedere miss verkiezing. Niet omdat het nu toevallig sugababes is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:50 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat het iets te maken heeft met Tchernobyl. Ik erger me dood aan die mensen. Hoort allemaal bij die hippe TMF cultuur. Aandacht, aandacht, aandacht.
Net als dat bericht over Toeps op de frontpage. Je wint iets omdat je vader en moeder's genen okay waren. Nou ge-fe-li-ci-teerd.
-edit:
[afbeelding]
Dit spreekt boekdelen.
Die hele 'scene' riekt naar attentionwhoring.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, je wint iets, omdat je heel handig en fanatiek lobbiet, laten we wel wezen![]()
Het zijn inderdaad vrouwen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Die hele 'scene' riekt naar attentionwhoring.
Ach ja, er is behoefte aan lekkerewijvenkijken, he, dus wie zijn die wijven dan om daar niet aan te voldoen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Die hele 'scene' riekt naar attentionwhoring.
Ik snap hoe het werkt. En lekkere wijven kijken doe ik net zo goed aan mee. Niks mis mee. Maar om nou waarde aan zo'n miss titel te hangen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach ja, er is behoefte aan lekkerewijvenkijken, he, dus wie zijn die wijven dan om daar niet aan te voldoen?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt. En lekkere wijven kijken doe ik net zo goed aan mee. Niks mis mee. Maar om nou waarde aan zo'n miss titel te hangen?
Slecht punt, van binnen zijn ze allemaal roze.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef MouseOver het volgende:
Een woordvoerder van sugababes stelt dat het niet alleen om uiterlijk maar zeker ook om inhoud gaat
Weer niet veel anders dus dan bij een andere willekeurige miss verkiezing.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef MouseOver het volgende:
Een woordvoerder van sugababes stelt dat het niet alleen om uiterlijk maar zeker ook om inhoud gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |