Iets als 'kittens onderweg' of "Poes is zwanger"...quote:Op maandag 24 juli 2006 19:36 schreef Uhmmie het volgende:
Wat zou het moeten worden?
Mja ik was er al bang voor.. amar denk wacht het nog eventjes af..quote:
Ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:11 schreef Uhmmie het volgende:
Eh ja
Echter ik wilde even met MrWes overleggen en zijn dienstrooster combineert even nogal slecht met het mijne blijkt
Hij werkt steeds als ik online kan zijn *mopper*
Antwoord komt nog
*zucht* gaan we weer....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Miauwende Krolse Poes
Misschien kan dit topic beter een slotje krijgen, want het gaat hier om de bekende klonen van Alieda. Zonde dat mensen er nog op reageren.
Al gedaan...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Mss kun je de FA's ook even laten vergelijken met deze TS Help, kat op 24m2? voor de zekerheid?
Tis zo lullig als deze ook weer omhoog geschopt wordt, en het blijkt dezelfde te zijn
Libelles is ook goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:27 schreef Uhmmie het volgende:
ik eh.. denk dat jump hem even gaat mergen met het andere libelle topic
Komt goed verder
Enneh.. you could have fooled me met dat meervoud trouwens.
Ik zeg altijd libelles
Jerroentje..... Regelrecht verdwaald vanuit ONZ of ergerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef Marietje_34 het volgende:
Hallo
zit een of andere noob verveldend te doen hier:
Kat komt niet meer van zijn kattebak
Het is net zo humoristisch als een paar andere grappen die recent voorbij gekomen zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Gezocht: 2 F&F mods
Dit is toch wel een 'grapje', mag ik hopen?
Kennelijk wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
![]()
Functie eis voor mod van F&F is nu blijkbaar ook dat je van smakeloze kutgrappen over dieren houdt ?
Niet specifiek. Zoals bij wel meer werkzaamheden is het niet de bedoeling dat je je meerdere voor de voeten loopt. Als het vriendje van een Forum Admin een topic opent dan heb je dat niet te sluiten. Zeker niet als de oppergoeroe meehelpt om dat slotje er weer af te gooien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
![]()
Functie eis voor mod van F&F is nu blijkbaar ook dat je van smakeloze kutgrappen over dieren houdt ?
Ja, maar...al die hysterische dierenvrienden hebben nu eenmaal geen gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Bah. De gewaardeerde policy van F&F dat grappen over dierenmishandeling niet worden getolereerd mag kennelijk zonder pardon over boord als het hogere echelon erbij betrokken is. Omdat het 'een grapje' is.![]()
We zijn nog niet allemaal zo volledig afgestompt als jij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:59 schreef tonks het volgende:
Waar maak je je druk om, het is fok maar
Ja, want het leven is idd zo zwart wit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
Ach, we kletsen ons allemaal op de dijen van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |