Ik dacht haar ook al te herkennenquote:
Zeggen meer mensen maar het is en blijft wel een operatiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Uhmmie het volgende:
mja de ultieme manier om er voor eens en altijd vanaf te zijn.. kost nou eenmaal geld
toch is het de meest practische en gezonde manier vrees ik
Maar wel de beste oplossing voor je kat, zeker voor haar gezondheid. En je wilt toch het beste voor je kat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Zeggen meer mensen maar het is en blijft wel een operatie
Dan zal ik het nog 3 maandjes aan moeten zien tot m`n vakantiegeld er is. Denk dat ze dan alle 3 maar tegelijk onder het mes gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar wel de beste oplossing voor je kat, zeker voor haar gezondheid. En je wilt toch het beste voor je kat?
Dat adviseert de dierenarts meestal wel bij meerdere katten, omdat ze dan elkaar niet kunnen plagen wanneer de één nog een beetje suf van de verdoving thuiskomt en de ander wil spelen, dat heb je niet wanneer je ze tegelijk laat doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog 3 maandjes aan moeten zien tot m`n vakantiegeld er is. Denk dat ze dan alle 3 maar tegelijk onder het mes gaan.
Pcies, is vaak ook goedkoper. Er is hier een dierenarts in Hoogezand waar een steralisatie 40 euro kost per kat als je meer dan 2 katten hebt. Dus dat gaat me dan 120euro kosten in juni, is nog wel te doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:58 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dat adviseert de dierenarts meestal wel bij meerdere katten, omdat ze dan elkaar niet kunnen plagen wanneer de één nog een beetje suf van de verdoving thuiskomt en de ander wil spelen, dat heb je niet wanneer je ze tegelijk laat doen.
Ik kan maar 1 ding over jou zeggen: SICK!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:08 schreef wierdo6 het volgende:
Ach binnenkort gaan ze met een beetje geluk toch dood aan vogelgriep als ze weer of andere kapotte vogelmeeslepen. Dus maak je geen zorgen... dat natuur heeft al voorgezorgd.
Wist m`n w8woord niet uit mijn hoofd en heb per ongeluk verkeerde mail adres bij @home gewist, dus kon hem niet meer laten toesturen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Even off-topic, waarom heb je eigenlijk alweer een andere username?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog 3 maandjes aan moeten zien tot m`n vakantiegeld er is. Denk dat ze dan alle 3 maar tegelijk onder het mes gaan.
Vind ik niet altijd op gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:39 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
......
Als je niet wil gaan fokken kun je toch net zo goed je kat laten castreren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |