Ze scheren in een flink tempo over je heen inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:53 schreef Thomas B. het volgende:
zo ik werd nog aangevallen door zo'n beest van de week... schrok me de tyfus
1. heb ik al gedaan, daarna ging ie achter het gordijn zittenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:37 schreef freud het volgende:
1. fototoestel pakken en je uitleven
2. ramen open zetten
3. wachten
Ik ben een echte vrouw als het hier op aankomt. Ik weet dat het beest niks doet maar ik durf er dus niet dichtbij te komenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:38 schreef Zyggie het volgende:
Bakje overeen zetten en een blad erlangs laten glijden. Bakje met papiertje naar buiten doen en vrijlaten.
Haha houd het bakje dan voor je als een schild en plaats hem over het beest heen tegen het raam. Dan heb je em klem, dan hoef je alleen maar het blaadje er onderlangs te schuiven. Zo dichtbij kom je toch niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:40 schreef Lips het volgende:
[..]
1. heb ik al gedaan, daarna ging ie achter het gordijn zitten
2. Zo is ie dus binnengekomen
3. Ja dat ben ik nu dus aan het doen
[..]
Ik ben een echte vrouw als het hier op aankomt. Ik weet dat het beest niks doet maar ik durf er dus niet dichtbij te komen![]()
hahah hoe herkenbaar! Ik had dat ook altijd! Tot ik in de amazone was geweest en nu pak ik alles op met mn handen omdat hier toch niet bijtquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:40 schreef Lips het volgende:
Ik ben een echte vrouw als het hier op aankomt. Ik weet dat het beest niks doet maar ik durf er dus niet dichtbij te komen![]()
Xena had er vanmiddag ook een, echt wat een giga afmeting.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn poezen vangen steeds libelles, echt van die beesten van bizar formaat... En die slepen ze dan mee naar binnen en daar laten ze ze natuurlijk weer ontsnappen....
heb je hem uitgezwaaid?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:05 schreef Lips het volgende:
Ok, na een half uur stress en paniek heeft ie gelukkig de opening van het raam gevonden.... hij's weg!
Begon het gewoon zielig te vinden voor het beest dat ie steeds maar tegen het raam aanvloog.
haha schuilt er een kleine dierenvriend in jou?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:07 schreef Lips het volgende:
Haha, dat net niet.
Was wel zielig voor de katten. Ik wilde niet dat ze hem vingen dus die heb ik op moeten sluiten op de gang.
Stiekem wel jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:08 schreef menininha het volgende:
[..]
haha schuilt er een kleine dierenvriend in jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |