sterkte, en goed idd dat je naar de DA gaatquote:
noop idd plassen....hij krijgt een kateter....heeft een ontstoken blaas en gruis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:58 schreef CittaR het volgende:
waarschijnlijk heeft hij een schijtprobleem
Moest je 'm achterlaten (voor het katheter)?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
noop idd plassen....hij krijgt een kateter....heeft een ontstoken blaas en gruis.
was wel erg druk bij de DA..maandag enzo...1,5 uur gewacht..maar we weten nu wat stuiter heeft.
zal wel weer een duur geintje worden...maarja...hijs mijn zwarte panter.
dat had onze kat ook idd , hij krijg nu speciale brokjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef Deetch het volgende:
Lijkt inderdaad wel een gevalletje blaasgruis. Komt veel voor bij wat oudere ex-katers. En die grote ogen da's ws. dan pijn dus hups naar de dierenarts.
Hij is in goede handen. En gelukkig komt dit eigenlijk altijd wel weer goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:20 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
yep moest em idd achter laten....hij was een beetje agresief naar de dierarts, maarja das stuiter
wel minder hij slaap altijd naast me, hopelijk is ie morgen terug
Yupz..maar de kater komt pas laterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is in goede handen. En gelukkig komt dit eigenlijk altijd wel weer goed.
Stuiter is al bijna thuisquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:01 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
voor de andere, Stuiter komt om 13:00 naar huis. het heeft dus allemaal gewerkt.
Je kunt altijd bellen. Ik vermoed dat je een bandje krijgt met een telefoonnummer van wie er dienst heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:32 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
ik zit nui toch te twijfelen of het wel opgelost is nou, meneer zit nog steeds heel lang op de bak, is dat normaal of had ie nu weer goed moeten plassen? hij zit volgens mij weer hard te persen. hebben DA nacht dienst?
Sterkte Stuiter en Co.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:01 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
nou ik heb net de dierenarts gebeld, die zei kijk het aan to begin middag. ik denk dat ie weer verstopt is. vanmiddag maar weer naar de DA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |