In gids staat dat eurosport helemaal niks doetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:09 schreef Fugie het volgende:
oja le mans is
eurosport zla ook wel coveren, misschien dat iets op de digitale lijn het volledig uitzend
maar ik ga maar ff post rondbrengen
ja moet je wel een Premiere abbo hebben ehquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:14 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.premiere.de/pr(...)reaming_win_1000.jsp
Ja dus
Mocht je er volgende week zelf niet bij kunnen zijn, dan is er ook de mogelijkheid om de 24uur van le Mans via Internet te volgen. Op 17 en 18 juni zal het Duitse “Premiere” het event live (en gratis) uitzenden via internet!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja moet je wel een Premiere abbo hebben eh
[afbeelding]
tot de 15 was premiere geheel open.....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja moet je wel een Premiere abbo hebben eh
[afbeelding]
coole foto'squote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:20 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
coole foto's
alleeen.... waarom maak je ook foto's van vuilniswagens, campers, hele oude verrote autos, heftrucks tourbussen, informatieborden enzo![]()
Don't askquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:20 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
coole foto's
alleeen.... waarom maak je ook foto's van vuilniswagens, campers, hele oude verrote autos, heftrucks tourbussen, informatieborden enzo![]()
Toen je dit poste stond ik al een half uur bij de bandenboerquote:
niet eens vervangen alleen halenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:25 schreef lipje het volgende:Een lekke radiator vervangen in lekkerkerk
mogguh
Is niet moeilijk hoor, gewoon de dijk volgenquote:
laat maar zitten, ze hadden hem niet op voorraad, dus heb hem maar besteld. Woensdag binnenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor, gewoon de dijk volgenOf je komt in Rotterdam uit, Of in de buurt van Arnhem/Nijmegen
en anders graai je achter je stoel![]()
Maar goed dat je ff beltquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
laat maar zitten, ze hadden hem niet op voorraad, dus heb hem maar besteld. Woensdag binnen![]()
toch wat geleerd van afgelopen zaterdag met die telefoonquote:
Mja zo hebben we ook al 2x bij kartbaan gestaan...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
toch wat geleerd van afgelopen zaterdag met die telefoon![]()
![]()
kwam alleen maar omdat dit niet in Amsterdam zat, anders had ik vast en zeker niet gebelt![]()
heb je die nou al besteld?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
toch wat geleerd van afgelopen zaterdag met die telefoon![]()
![]()
kwam alleen maar omdat dit niet in Amsterdam zat, anders had ik vast en zeker niet gebelt![]()
mjah, maar ik vergat telkens een afschift mee te nemen naar m'n werkquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:08 schreef lipje het volgende:
plan jij je topdagen net zo goed als je dipdagen?
net als Hugo en jijquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:20 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
coole foto's
het is hier aan de kust nog een beetje koud. MAAAR in de volle zon uit de wint is het zeker goed uit te houden.quote:
Ik kan het je nog sterker vertellen, hij is vandaag iet eens op de open dag geweest, heeft er alleen maar een rondje omheen gefietst (tegen de stroom in, het zal ook eens anders met hemquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:20 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
coole foto's
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik kan het je nog sterker vertellen, hij is vandaag iet eens op de open dag geweest, heeft er alleen maar een rondje omheen gefietst (tegen de stroom in, het zal ook eens anders met hem)en een kleine 100 foto's gemakat waarvan welgeteld 1 vliegtuig
En hij is ze nu aan het uploadenEn gaat straks weer verder de stad in, om bussen op de foto te zetten... Alleen zo nu en dan een vliegtuigfoto uit de achtertuin... en meteen foto's maken van de tractor van de buurman die zn land aan het maiane is natuurlijk :'0
Oh wacht, ik BEN Alexxxxx![]()
Maar dus even niet onder mn gewone account omdat ik zo weer weg ben
Jep ik kijk, helaasch meer reclame dan racenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:08 schreef lipje het volgende:
Bara: Op rtl7 is het nu begonnen
ik ga in het weekend niet zo vaak meer op stap om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat iets aparts dan, op zaterdag op stap?![]()
ik heb voor de rest eigelijk geen plannen qua stappen. Ik zie het allemaal wel hoe het gaat lopenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:11 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ga vanavond naar Duitsland, Duitsers uitlachen bij de Starfish
Doornroosje is de meest vage tent die ik ken, maar wel vetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:47 schreef Fugie het volgende:
tiefschwarz
is doornroosje tof ? Ik wou daar paar jaar terug al heen, lees er steeds vaker over
oh is dat een nieuw merk?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:11 schreef ook_gek het volgende:
speyker ligt op 1 na 50 rondes in de GT3 klasse
die was vandaag in Leeuwarden, en ik heb zowel hem al zijn Passat niet gezienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:29 schreef Fugie het volgende:
saupfen, je weet
misschien kom ik m5 wel tegen
Prachtig, only in Belgiumquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:40 schreef Metalfreak het volgende:
Triest nieuws, maar check het onderschrift bij de foto: http://www.vrtnieuws.net/(...)nmeisjes/index.shtml
![]()
Geniale opmerkingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:40 schreef Metalfreak het volgende:
Triest nieuws, maar check het onderschrift bij de foto: http://www.vrtnieuws.net/(...)nmeisjes/index.shtml
![]()
Waar kijk je nou?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:13 schreef lipje het volgende:
nee ik zat te kijken hoe een daisel een benzinebak voorblijft
Hey, die knal ik net op BB en hulpverleningsforumquote:
vandaag? neuh. vandaag niet eens op de basis geweestquote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Wupppie het volgende:
jezus vent!
jij hebt echt alleen maar de hele dag door je camera lopen turen he!
in een uur zitten 3600 seconden, dus als ik om de 10 seconden een foto neem, ben ik nog geeneens een uur bezig met foto's maken? Bij die vliegshows is het heel veel klikliklik achter elkaar, dan heb je veel foto's in korte tijdquote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Wupppie het volgende:
hoe verklaar je dan 500+ foto's?
Wiiiii! Hier staan er maar 10 van de 700quote:Op zondag 18 juni 2006 10:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekkertje... Heb hier hier even je foto's bekeken
En nu moet ik kijken of je ook ergens die leuke militair hebt staan met wie ik uren heb staan pratenquote:Op zondag 18 juni 2006 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wiiiii! Hier staan er maar 10 van de 700en niet eens de mooiste
Ik heb er iig wel een paar militairen opgezet jaquote:Op zondag 18 juni 2006 10:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En nu moet ik kijken of je ook ergens die leuke militair hebt staan met wie ik uren heb staan praten
En ook_gek zijn homovriend.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vlnr ook_gek, Googolplexian, chantal en ????
Cool... Ach, we hebben in ieder geval mailadressen uitgewisseld.. Dus jij kan wel raden wat ik ga doen vandaagquote:Op zondag 18 juni 2006 10:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb er iig wel een paar militairen opgezet ja
Hem bespringen!quote:Op zondag 18 juni 2006 10:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Cool... Ach, we hebben in ieder geval mailadressen uitgewisseld.. Dus jij kan wel raden wat ik ga doen vandaag
Je date van een paar weken geleden toch niks geworden?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, nee, NEE!
Wachten tot ie mailt natuurlijk...
Nee... Er was geen vonkje.. Van beide kanten niet... Dus dan houdt het op!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je date van een paar weken geleden toch niks geworden?
Maar hij had geld! Je moest met hem trouwen en DAN vertellen dat er geen vonkje wasquote:Op zondag 18 juni 2006 11:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee... Er was geen vonkje.. Van beide kanten niet... Dus dan houdt het op!
Die ik gisteren op de bank had, heeft veel meer!! En daar was ook iets meer vonkquote:Op zondag 18 juni 2006 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar hij had geld! Je moest met hem trouwen en DAN vertellen dat er geen vonkje was
Dan weet je dat je de goede keus hebt gemaaktquote:Op zondag 18 juni 2006 11:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die ik gisteren op de bank had, heeft veel meer!! En daar was ook iets meer vonk![]()
Zullen we samen even een topic openen in R&P want ik geloof niet dat het hier de juiste plek is om er over te praten..quote:Op zondag 18 juni 2006 11:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan weet je dat je de goede keus hebt gemaakt
Nee sorry, in R&P post ik alleen mn met kraskloonquote:Op zondag 18 juni 2006 11:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zullen we samen even een topic openen in R&P want ik geloof niet dat het hier de juiste plek is om er over te praten..
Ik kwam alleen maar op de F16's (O+) af!
Dan krijg je nu ook geen details meerquote:Op zondag 18 juni 2006 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee sorry, in R&P post ik alleen mn met kraskloon
Hangt er van af wat voor boek het isquote:Op zondag 18 juni 2006 11:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen! Ik spring mijn bed nog even in, met mijn boek...
Mag ik eens weer komen??![]()
Een prins op een wit paard, het paard word verkocht en gaat naar de USA in een vliegtuig, prins zoekt een nieuw paard maar vind een prinsesquote:
Je verpest hem!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:46 schreef Hugster het volgende:
nee het is de collega van Mark.
[afbeelding]
Voor wat, vraag ik mij af. Achterlijkste josti?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:51 schreef Hugster het volgende:
Ik ben alle pics van Mark maar gaan bewaren, komen altijd nog eens van pas
[afbeelding]
Ik heb ook een mapje vol met foto's van fokkersquote:Op zondag 18 juni 2006 11:51 schreef Hugster het volgende:
Ik ben alle pics van Mark maar gaan bewaren, komen altijd nog eens van pas
[afbeelding]
neuh, die mag een echte rits omlaag doen als ie je naakt wil zien.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Tsss, Huug heeft ijsmeis.zip geeneens nodig
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook een mapje vol met foto's van fokkers
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, die mag mocht een echte rits omlaag doen als ie je naakt wil zien.
Oh!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
is gewoon een amerikaan hoor.
[afbeelding]
BoJo is ongesteldquote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef BoJo het volgende:
als het jullie zo irriteerd hier ------------------------------------------------->
heb je een balkje wat je naar beneden kan doen... stelletje jankende zeikerds![]()
wees blij dat ie dat doet, hoef je neit elke dag naar 20 stripsites voor je dagelijkse portie cartoonsquote:
Dat hoef ik sowieso niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees blij dat ie dat doet, hoef je neit elke dag naar 20 stripsites voor je dagelijkse portie cartoons
BULLSHIT!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees blij dat ie dat doet, hoef je neit elke dag naar 20 stripsites voor je dagelijkse portie cartoons
Jij bent op je teentjes getraptquote:Op zondag 18 juni 2006 12:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn god wat een stelletje jankerds zijn jullie ongelooflijk![]()
![]()
Ja, maar wel daar: Striptopicquote:Op zondag 18 juni 2006 12:14 schreef Fugie het volgende:
ik zou gewoon nog een paar van die dingen posten nu bo
Tsss en dan post ie de leukste, J&J niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bo's bron: http://high5.net/comic/
Veel plezier!
[afbeelding]
En die post ie ook al nietquote:Op zondag 18 juni 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
De fokke en sukke is ook al leuker dan die 6 anderen bij elkaar [14.gif]
[afbeelding]
nee maar ik moet gewoon lachen, heb zelden zo'n stelletje zeikerds gezienquote:
die had ik allang gepostquote:Op zondag 18 juni 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss en dan post ie de leukste, J&J niet.
Asooooooooooooo.
Ik vind het zielig dat je alles zo serieus neemtquote:Op zondag 18 juni 2006 12:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee maar ik moet gewoon lachen, heb zelden zo'n stelletje zeikerds gezien![]()
om het minste geringste word er al geklaagt of gejankt, sjonge jonge jonge....
ik vind jullie maar zielig hoor![]()
![]()
Dat is ie niet waard, sorryquote:Op zondag 18 juni 2006 12:21 schreef Fugie het volgende:
ik vind trouwens dat je ook gewoon moet opkankeren met fotos van ook_gek hier, ga dat lekker in B&H posten ofzo.
Lieg nou niet kerel, je zit niet te lachen, je bent geïrriteerdquote:Op zondag 18 juni 2006 12:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee maar ik moet gewoon lachen, heb zelden zo'n stelletje zeikerds gezien![]()
om het minste geringste word er al geklaagt of gejankt, sjonge jonge jonge....
ik vind jullie maar zielig hoor![]()
![]()
Wat is de bedoeling hier?quote:
je moet wel het laatste woord hebben he ?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling hier?
Nou - foto's van babes en hunks posten natuurlijk!
Ik zie hem er niet bijstaan
Ja.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet wel het laatste woord hebben he ?
Ik welquote:Op zondag 18 juni 2006 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling hier?
Nou - foto's van babes en hunks posten natuurlijk!
Ik zie hem er niet bijstaan
Sick fuck.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:31 schreef Hugster het volgende:
nu ijsmeis me niet meer wil helpen heb ik mijn fleshlight maar gepimpt met een electrische schroevendraaier [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet zo miepen, 't is een leuke afwisselingquote:
yepquote:Op zondag 18 juni 2006 12:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan je over elke post die je niet aan staat wel zeggen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:33 schreef Fugie het volgende:
NEE pala, alleen hugo mag plaatjes posten van carbon motorruimtes van 20000x20000 pixels.
valt mee hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
Oh jee, nu komen alle Paladijn-reacties weer op elke post in dit topic.
Psies, ga eens Le Mans kijken!quote:
Pannenkoek met stroopquote:Op zondag 18 juni 2006 12:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
beter dan een plakzak [afbeelding]
[afbeelding]
en s avonds mag je pas rellenquote:
dat is een wintersport winkel in scheveningen waar mensen van uit heel nederland heen komen omdat het zo gezegt goed is. Of dat laatste waar is weet ik niet.quote:
Dan kan ik Bara zn honden eens meenemenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:48 schreef Paladijn het volgende:
Nieuwe auto, vrienden laten lopen? of andere auto kopen? wat een topic
Waarom wil je je achterbank eigenlijk uit de Niva halen alexxx?
Nieuwe policyquote:Op zondag 18 juni 2006 13:14 schreef ook_gek het volgende:
grapig ook dat er foto's van mij staan zonder dat ik ze zelf ooit op fok gezet heb.
Moet daar geen toestemming voor gevraagt worden. Is namelijk niet gebeurd.
Ben er niet blij mee namenlijk
Die foto van mij allen is geen probleem dat maakt mij niks uit. Gaat er om dat de mensen die bij mij op de foto staan er niet zo blij mee zijn. Dus graag weg halen of gewoon effe knippen.
Dank u
Ik heb er volgens mij één via msn gekregen, die heb ik wel offline gehaald. Er is ook nog eens zoiets als redelijk tegen elkaar zijn ehquote:
Die hebben heulemaal niks in friesland te zoeken, en al helemaal niet in een ladaquote:Op zondag 18 juni 2006 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kan ik Bara zn honden eens meenemen
De mensen hierin het dorp die een Niva hebben, hebben daarnaast ook twee Volvo stations anders.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die hebben heulemaal niks in friesland te zoeken, en al helemaal niet in een lada![]()
Die beesten hebben ook smaak hoor qua auto's!
Ik wil het niet weten!quote:Op zondag 18 juni 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De mensen hierin het dorp die een Niva hebben, hebben daarnaast ook twee Volvo stations anders.
luchtbugs lenen?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:53 schreef BoJo het volgende:
een vogel in de boom buiten voor m'n raam, zingt steeds het deuntje van "heb je even voor mij"![]()
![]()
Die melandri tussen 2 motoren in de grindbak inquote:
dan verveel je je wel heel ergquote:Op zondag 18 juni 2006 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
Kastanova-topics aan het bijlezen
[afbeelding]
Neehoorquote:
net getest, schijnt dicht te blijvenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
hoeist met je radiator?
Ja, ik neem mn woorden terug, ik wist niet dat er een nieuwe rel rond kasta wasquote:Op zondag 18 juni 2006 16:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neehoor
Ik heb gewoon gvd eens drie dagen een leven en dan gebeurd er weer eens iets op Fok!
[afbeelding]
Zoals je zus?quote:Op zondag 18 juni 2006 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
En GVD, in Amsterdam lopen dus echt veel meer mooie vrouwen dan in Utreg [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
En GVD, in Amsterdam lopen dus echt veel meer mooie vrouwen dan in Utreg [afbeelding]
[afbeelding]
ehmquote:
Nou waarom heb jij geen mokkel danquote:
nee, maar je zus is wel in Amsterdamquote:Op zondag 18 juni 2006 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ehm
Ik was niet met m'n zus in Amsterdam.
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou waarom heb jij geen mokkel dan[afbeelding]
PRUTSER
[afbeelding]
Hoelang stond jij ook alweer droog? anderhalf jaar ondertussen geloof ik?quote:Op zondag 18 juni 2006 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou waarom heb jij geen mokkel dan[afbeelding]
PRUTSER
[afbeelding]
Waarvan de eerste 13 maanden uiterst bewust jaquote:Op zondag 18 juni 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoelang stond jij ook alweer droog? anderhalf jaar ondertussen geloof ik?
Om veel mee naar AMsterdam te rijden?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
duusss toch maar een audi diesel kopen dan....
Nee Lul die hebben Le Mans gewonnenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Om veel mee naar AMsterdam te rijden?
Jij durft nieteens iemand met een hondje te sjansen, laat staan de geharde Amsterdamse's
[afbeelding]
Huh, LeMans wat? Was dat vandaagquote:Op zondag 18 juni 2006 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee Lul die hebben Le Mans gewonnen![]()
Of is dit nou weer zo'n stomme reactie omdat je dat al wist?![]()
nog meer??quote:Op zondag 18 juni 2006 17:05![]()
schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ga meer pimpen dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 18 juni 2006 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huh, LeMans wat? Was dat vandaag
Ik dacht dat je even kwam aan aanhaken in de "hoi ik ben single collone"
[afbeelding]
Als je door de Bijlmer rijdt met een sixpack breezers op de hoedenplank, succes verzekerdquote:
Wat moet je met een vrouw als je een volvo een fleshlight een rechterhand honden hebt?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huh, LeMans wat? Was dat vandaag
Ik dacht dat je even kwam aan aanhaken in de "hoi ik ben single collone"
[afbeelding]
Ohja, jij was degene die aan het wachten was op de doos met 'de perfecte vrouw (c)' die op een ochtend voor je deur stondquote:
Zo dik is ie toch niet?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:25 schreef Fugie het volgende:
strand was weer relaxt
nog een dikke m5 gezien
heb het niet over die passat aap neequote:Op zondag 18 juni 2006 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo dik is ie toch niet?
Of hebben we het niet over dezelfde M5?
Het zou toch niet zijn dat 'ie opeens wel een leven heeft ehquote:Op zondag 18 juni 2006 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leeft die nog btw? Gister geen Passat gezein, en hem al in geen dagen online.
Alexxxxx: Eetzequote:Op zondag 18 juni 2006 18:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
What up g?
Je nieuwe Dell al overleden?
[afbeelding]
Wat is er met de Sol?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alexxxxx: Eetze
Huggie : 'k heb geen auto meer(en toch ook wel
)
je kapt met fietsrij les?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Net met een kerel gepraat die tijd terug motorongeluk heeft gehad![]()
That helps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |