In gids staat dat eurosport helemaal niks doetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:09 schreef Fugie het volgende:
oja le mans is
eurosport zla ook wel coveren, misschien dat iets op de digitale lijn het volledig uitzend
maar ik ga maar ff post rondbrengen
ja moet je wel een Premiere abbo hebben ehquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:14 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.premiere.de/pr(...)reaming_win_1000.jsp
Ja dus
Mocht je er volgende week zelf niet bij kunnen zijn, dan is er ook de mogelijkheid om de 24uur van le Mans via Internet te volgen. Op 17 en 18 juni zal het Duitse “Premiere” het event live (en gratis) uitzenden via internet!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja moet je wel een Premiere abbo hebben eh
[afbeelding]
tot de 15 was premiere geheel open.....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja moet je wel een Premiere abbo hebben eh
[afbeelding]
coole foto'squote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:20 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
coole foto's
alleeen.... waarom maak je ook foto's van vuilniswagens, campers, hele oude verrote autos, heftrucks tourbussen, informatieborden enzo![]()
Don't askquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:20 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
coole foto's
alleeen.... waarom maak je ook foto's van vuilniswagens, campers, hele oude verrote autos, heftrucks tourbussen, informatieborden enzo![]()
Toen je dit poste stond ik al een half uur bij de bandenboerquote:
niet eens vervangen alleen halenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:25 schreef lipje het volgende:Een lekke radiator vervangen in lekkerkerk
mogguh
Is niet moeilijk hoor, gewoon de dijk volgenquote:
laat maar zitten, ze hadden hem niet op voorraad, dus heb hem maar besteld. Woensdag binnenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor, gewoon de dijk volgenOf je komt in Rotterdam uit, Of in de buurt van Arnhem/Nijmegen
en anders graai je achter je stoel![]()
Maar goed dat je ff beltquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
laat maar zitten, ze hadden hem niet op voorraad, dus heb hem maar besteld. Woensdag binnen![]()
toch wat geleerd van afgelopen zaterdag met die telefoonquote:
Mja zo hebben we ook al 2x bij kartbaan gestaan...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
toch wat geleerd van afgelopen zaterdag met die telefoon![]()
![]()
kwam alleen maar omdat dit niet in Amsterdam zat, anders had ik vast en zeker niet gebelt![]()
heb je die nou al besteld?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
toch wat geleerd van afgelopen zaterdag met die telefoon![]()
![]()
kwam alleen maar omdat dit niet in Amsterdam zat, anders had ik vast en zeker niet gebelt![]()
mjah, maar ik vergat telkens een afschift mee te nemen naar m'n werkquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:08 schreef lipje het volgende:
plan jij je topdagen net zo goed als je dipdagen?
net als Hugo en jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |