quote:Op zondag 18 juni 2006 12:16 schreef luciferist het volgende:
toen ik de tt las dacht ik ergens anders aan
ook niet zo vreemd als ijsmeis hem opentquote:Op zondag 18 juni 2006 12:16 schreef luciferist het volgende:
ga jij maar terug naar PTA anders verneuk je je post geschiedenis doordat er een GC topic tussen staatquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ga jij maar terug naar PTA anders verneuk je je post geschiedenis doordat er een GC topic tussen staat![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ga jij maar terug naar PTA anders verneuk je je post geschiedenis doordat er een GC topic tussen staat![]()
Je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 18 juni 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb hier inderdaad ook niks te zoeken, ongevraagd word mijn nick hier gebruikt en je moet niet zo stoer doen hufterquote:Op zondag 18 juni 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb hier inderdaad ook niks te zoeken, ongevraagd word mijn nick hier gebruikt en je moet niet zo stoer doen hufter![]()
oi Bo, anders neem je allles even te serieusquote:Op zondag 18 juni 2006 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb hier inderdaad ook niks te zoeken, ongevraagd word mijn nick hier gebruikt en je moet niet zo stoer doen hufter![]()
hihiquote:Op zondag 18 juni 2006 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |