Damn, je was me voor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
"De bal is een essentieel onderdeel van het spel."
Zondag 11-06-2006 bij Nederland - Servie en Montenegro dacht ik.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
''Kijk, de poule waar Nederland bij ingedeeld is, is veruit de makkelijkste. Deze heb namelijk maar 3 tegenstanders, en de anderen vier.''
Wel de rest erbij vertellen hequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
"De bal is een essentieel onderdeel van het spel."
Zondag 11-06-2006 bij Nederland - Servie en Montenegro dacht ik.
" Kijk, en bij het overspelen, istie nog steeds rond. Behalve als je hem breed legt."quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Netsoenev het volgende:
[afbeelding]
"Nou kijk. De bal is altijd rond. Behalve bij American football. Maar toen ik daar speelde hebbe hun dat aangepast. Slis."
Het is zo simpel dat het gewoon geniaal isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]
"Als jij de bal heb, dan heb de tegenstand hem niet, en kunnen ze ook nie scoren"
die is wel goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
''Kijk, de poule waar Nederland bij ingedeeld is, is veruit de makkelijkste. Deze heb namelijk maar 3 tegenstanders, en de anderen vier.''
Ja idd, het klinkt allemaal zo makkelijk. Hij is wel de enige die dat soort opmerkingen voor de camera zijn strot uit krijgtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is zo simpel dat het gewoon geniaal is
Ik weet niet wat het is met die vent maar hij heeft opmerkingen die zo ongelovelijk logisch en vermakelijk zijn, maar op zich ook weer verhelderend werken.
Is toch knap
Dat was Gullit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Trancelocator het volgende:
Zei hij ook niet eens "Er wordt gespeeld op het scherpst van de schede."
ja dat was over van castelenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:30 schreef BigFire het volgende:
"Voor een slechte voetballer heeft hij een hele goede techniek. Maar voor een goede voetballer heeft hij juist een slechte techniek."
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
"Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."
Okay. Briljant.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
"Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."
Als jij in balbezit bent, kan de tegenstander niet scoren bedoel jequote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:42 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja idd, het klinkt allemaal zo makkelijk. Hij is wel de enige die dat soort opmerkingen voor de camera zijn strot uit krijgt.
Was trouwens iets van "Als jij in balbezit bent, kan de tegenstander niet aanvallen".
Komt dus op hetzelfde neer, maar mooi gezegd idd.
Nouja het lijkt natuurlijk een logisch en misschien wel domme uitspraak.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:52 schreef Frank de Boer het volgende:
Echt opmerkelijk dat iedereen die ik over het WK spreek, de uitspraak "De bal is een essentieel onderdeel van het spel" inmiddels moeiteloos citeert!![]()
Let's face it, Cruijff is één van die zeldzame mensen waar het hele Nederlandse volk en bloc naar luistert!
Volgens mij was dat Piet de Visser ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:14 schreef maril het volgende:
Logica is troef, wie zei nou gisteren "de bal laten zweten" was dat Johan.
Die is wel fucking geniaal!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
Haha, dat zat ik laatst ook te denken, als bidden helpt, wiens gebed wordt er dan in Godsnaam verhoortquote:
Wie het hardste bid?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Haha, dat zat ik laatst ook te denken, als bidden helpt, wiens gebed wordt er dan in Godsnaam verhoort
Die is wel vetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
En ook dat de FIFA ze gewoon drie maanden vantevoren de nieuwe ballen moet leveren, zodat ze er tenminste een beetje mee om kunnen gaan...quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Wel de rest erbij vertellen he
Dat was niet de volledige zin want het werd gevolgd door (iets in de trant van):
'maar blijkbaar vind de FIFA dat niet'.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Jep... maar wel leukquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:49 schreef RemcoW85 het volgende:
Was dat niet bij Villa BvD gewoon?
heeft iemand anders dit ook gehoord ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:53 schreef Charizma het volgende:
Hij zei gisteren een paar keer kankeren ! na al het bierie weet ik niet meer precies waar het over ging maar ik denk over voetbal
Ja, dat is gewoon een normaal woord hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef Charizma het volgende:
[..]
heeft iemand anders dit ook gehoord ?
Nou?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:14 schreef Doezelhaar het volgende:
Een geniale quote van Cruijff vind ik nog altijd:
"Dat was het grote voorbeeld van het supertalent dat nooit wat gewonnen heeft."
Mogen jullie raden over wie dat ooit gezegd heeft, o ja om het makkelijk te maken zei hij het op 24 april 1997 bij RTL 4, welk programma weet ik niet meer.
Hij heet Cruijffquote:
Ah, je was me voor. Hulde.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]
"Als jij de bal heb, dan heb de tegenstand hem niet, en kunnen ze ook nie scoren"
Bergkamp?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:14 schreef Doezelhaar het volgende:
Een geniale quote van Cruijff vind ik nog altijd:
"Dat was het grote voorbeeld van het supertalent dat nooit wat gewonnen heeft."
Mogen jullie raden over wie dat ooit gezegd heeft, o ja om het makkelijk te maken zei hij het op 24 april 1997 bij RTL 4, welk programma weet ik niet meer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef Joncho het volgende:
Alleen klopt hij niet... want een rode kaart...
En was hij het zelf niet die er niemand inbracht toen ie Van Basten (als speler) naar de kant haalde?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef Joncho het volgende:
Alleen klopt hij niet... want een rode kaart...
Je hebt aandelen in die site dat je die loopt te spammen en je daarvoor net geregistreerd hebt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef Arton het volgende:
Tip: Een door Cruijff gesigneerd Wk shirt is te winnen op wkbeleggen.nl
De mooiste publiekswissel ooit!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En was hij het zelf niet die er niemand inbracht toen ie Van Basten (als speler) naar de kant haalde?
Haha, ja, die pikte ik er ook meteen uit. Tering.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:06 schreef Bombardier het volgende:
Over de poule waar Nederland in zit;
... En als je in een moeilijke poule zit, dan heb je zware tegenstanders..
Moet hij zeggen, met z'n Van Basten-wissel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Als er iemand uitgaat komt er altijd iemand in.
Het niveau van EURO2004quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:41 schreef Stpan het volgende:
Mogen we hier ook kritiek leveren op de totaal inconsequente kontelikkerij bij Van Basten, terwijl Nederland nog niet een kwart van het niveau van EURO2004 haalt? Of zijn daar andere topics voor?
Euro2000 tķén waren we behoorlijk goed...WK1998 waren we super!...Euro2004 waren we maar mwa-mwa maar zijn we toch ver gekomen. We waren zeker niet slecht, maar in de voorgaande 2 toernooien waren we vele malen beter.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:41 schreef Stpan het volgende:
Mogen we hier ook kritiek leveren op de totaal inconsequente kontelikkerij bij Van Basten, terwijl Nederland nog niet een kwart van het niveau van EURO2004 haalt? Of zijn daar andere topics voor?
Cruijff heeft sinds Van Basten bondcoach is veel van zijn geloofwaardigheid verloren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:41 schreef Stpan het volgende:
Ik hoor ze gisteren ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:12 schreef 456 het volgende:
"Die jongen heeft geen ster illusies"
"Als jij de bal hebt, kunnen zij niet scoren"
Matig niveau, maar nog altijd vele malen beter dan dit toernooi. Gaat me meer om Cruyff vs. Advocaat en Cruyff vs. Van Basten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:42 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het niveau van EURO2004Welk niveau?
![]()
Die probeerde kritiek los te peuteren bij Cruyff, maar het was veel te zwak aangezet allemaal. Tommie E. vond Oranje slecht, maar durfde JC simpelweg niet tegen te spreken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:31 schreef Erasmusch het volgende:
Helemaal in combi met warrige Tom, die durft er uberhaupt niks van te zeggen
Inderdaad ja. Jammer dat ie Egberts zo onnozel is altijd.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:49 schreef Devano het volgende:
Ik hoor niemand liever over voetbal praten dan Cruijff. Maar zet dan niet zo'n Tom Egberts tegenover hem, die nooit ergens op in durft te gaan omdat hij er de ballen van snapt. (Dat neem ik hem dan overigens niet altijd kwalijk).
ze speelden ook helemaal niet slecht. alleen de aanval was niet goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:33 schreef Stpan het volgende:
[..]
Die probeerde kritiek los te peuteren bij Cruyff, maar het was veel te zwak aangezet allemaal. Tommie E. vond Oranje slecht, maar durfde JC simpelweg niet tegen te spreken.
Kom op hequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:36 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ze speelden ook helemaal niet slecht..
Het is onnederlands. Maar slecht spelen deden ze echt niet. Hoe kun je van slecht spelen spreken als je toch de 0 houdt. Goed spelen wil niet zeggen dat een aanval goed moet lopen. Goed spelen wil ook zeggen dat je goed kan verdedigen, en dat heeft mij gisteren erg veel moed gegeven, als je bedenkt dat er toch een grote angel uit de aanval is gehaald.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Hoe kun je van slecht spelen spreken als je toch de 0 houdt.
Ik vind dat ook een moeilijke discussie. Als Argentinie echt had gewild? Hebben ze dan op halve kracht gevoetbald?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:49 schreef Erasmusch het volgende:
De enige voldoendes waren de verdediging, muv Jaliens natuurlijk.
[..]
![]()
Als Argentinie echt had gewild had je die nul ook niet gehouden
en wat deed argentinië nu dan? de bal gewoon een beetje rondtrappen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:49 schreef Erasmusch het volgende:
De enige voldoendes waren de verdediging, muv Jaliens natuurlijk.
[..]
![]()
Als Argentinie echt had gewild had je die nul ook niet gehouden
Idd... Zou dan een nieuw topic moeten worden. Het napraat topic is al geslotenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef Erasmusch het volgende:
Maar goed, idd redelijk offtopic. Welk topic raad je aan?![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef cultheld het volgende:
Sal kan er niet tegen dat ie ongelijk heeft gekregen over San, dus geeft hij Verdonk er maar de schuld van (omdat ze een buitenlander niet in het Nederlands elftal wilde zien spelen).
Dat Johan regelmatig onzin uitkraamt is voor de realistische voetballiefhebber al lang duidelijk, maar dit slaat echt alles.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:03 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil niet beweren dat de minister schuldig is aan de uitschakeling van het Nederlands elftal, maar ze is zeker medeschuldig.
Bovendien heeft Nederland maximaal gepresteerd. De ploeg is volop in ontwikkeling en als er straks nog zo'n twee ā drie spelers uit Jong Oranje doorbreken, dan ziet de toekomst er richting het EK 2008 goed uit. Daarom is het zonde, dat je dit niet extra kan stimuleren met de aanwezigheid van een supertalent als Kalou.
Verder had je de pech dat het doelpunt uitbleef, ondanks alle kansen. Dat die er waren is natuurlijk positief en maakt de uitschakeling alleen maar zuurder.
Dat zijn net zo min buitenlanders als dat Boula een buitenlander is. Slechte argumentatie dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:35 schreef scanman01 het volgende:
De Duitsers hebben dat toch iets handiger gedaan met hun twee Polen in het elftal.
Volgens mij is Boula nederlander van geboorte, die 2 zijn geboren als Polenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn net zo min buitenlanders als dat Boula een buitenlander is. Slechte argumentatie dus.
En al op zeer jonge leeftijd naar Duitsland gegaan (dus niet zoals Kalou: Om hun voetballende kwaliteiten naar Duitsland gegaan, maar gewoon als kinderen van migranten).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Volgens mij is Boula nederlander van geboorte, die 2 zijn geboren als Polen
quote:De oud-voetballer en -trainer van onder meer Ajax en Barcelona vindt eigenlijk dat de VVD-bewindsvrouw moet opstappen. Cruijff: "Ik vergelijk het maar even met een technisch directeur van een profclub. Als een grote speler van het kaliber Kalou zich bij mijn club zou melden en mijn manager stuurde hem weg, dan kon hij daarna zijn conclusies trekken. Dat geldt dus ook voor Verdonk".
Toch wel een klein verschil dus met bv Boula. De twee Polen zijn tot Duitser genaturaliseerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
En al op zeer jonge leeftijd naar Duitsland gegaan (dus niet zoals Kalou: Om hun voetballende kwaliteiten naar Duitsland gegaan, maar gewoon als kinderen van migranten).
Ach ja, iedereen maakt wel eens een foutje. Het is hem van harte vergeven, net zoals we Van Basten vergeven voor dit dramatische WK.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen maakt wel eens een foutje. Het is hem van harte vergeven, net zoals we Van Basten vergeven voor dit dramatische WK.
quote:Kijk, de poule waar Nederland bij ingedeeld is, is veruit de makkelijkste. Deze heb namelijk maar 3 tegenstanders, en de anderen vier.''
Dat meen je serieus, of..?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:20 schreef bravoboost het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat ie hiermee bedoeld![]()
Waardeloze quote.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:38 schreef mikerw het volgende:
Cruijff: LUL
Het is nu echt tijd jou van de tv te schoppen en je te verbieden nog meer van die onzin van je, uit die rare kop van je, over voetbal te zeggen. Door jou moet ik altijd zappen tussen de wedstrijden door. Haal die gore kop uit de kont van van basten en ga lekker de komende 50 jaar in Parnassia zitten. Wat een lul ben jij zeg!
Maar Decoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
En al op zeer jonge leeftijd naar Duitsland gegaan (dus niet zoals Kalou: Om hun voetballende kwaliteiten naar Duitsland gegaan, maar gewoon als kinderen van migranten).
Hehe geniaalquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:03 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
Kijk, slih, tis heel logisch eigenlijk. In voetbal is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat, slih, als je te laat bent, slih, dan moet je zorgen dat je op tijd vertrekt.
Jep..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hij heeft wel zijn zin. Verdonk is weg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |