Damn, je was me voor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
"De bal is een essentieel onderdeel van het spel."
Zondag 11-06-2006 bij Nederland - Servie en Montenegro dacht ik.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
''Kijk, de poule waar Nederland bij ingedeeld is, is veruit de makkelijkste. Deze heb namelijk maar 3 tegenstanders, en de anderen vier.''
Wel de rest erbij vertellen hequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
"De bal is een essentieel onderdeel van het spel."
Zondag 11-06-2006 bij Nederland - Servie en Montenegro dacht ik.
" Kijk, en bij het overspelen, istie nog steeds rond. Behalve als je hem breed legt."quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Netsoenev het volgende:
[afbeelding]
"Nou kijk. De bal is altijd rond. Behalve bij American football. Maar toen ik daar speelde hebbe hun dat aangepast. Slis."
Het is zo simpel dat het gewoon geniaal isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]
"Als jij de bal heb, dan heb de tegenstand hem niet, en kunnen ze ook nie scoren"
die is wel goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
''Kijk, de poule waar Nederland bij ingedeeld is, is veruit de makkelijkste. Deze heb namelijk maar 3 tegenstanders, en de anderen vier.''
Ja idd, het klinkt allemaal zo makkelijk. Hij is wel de enige die dat soort opmerkingen voor de camera zijn strot uit krijgtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is zo simpel dat het gewoon geniaal is
Ik weet niet wat het is met die vent maar hij heeft opmerkingen die zo ongelovelijk logisch en vermakelijk zijn, maar op zich ook weer verhelderend werken.
Is toch knap
Dat was Gullit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Trancelocator het volgende:
Zei hij ook niet eens "Er wordt gespeeld op het scherpst van de schede."
ja dat was over van castelenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:30 schreef BigFire het volgende:
"Voor een slechte voetballer heeft hij een hele goede techniek. Maar voor een goede voetballer heeft hij juist een slechte techniek."
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
"Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."
Okay. Briljant.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
"Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."
Als jij in balbezit bent, kan de tegenstander niet scoren bedoel jequote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:42 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja idd, het klinkt allemaal zo makkelijk. Hij is wel de enige die dat soort opmerkingen voor de camera zijn strot uit krijgt.
Was trouwens iets van "Als jij in balbezit bent, kan de tegenstander niet aanvallen".
Komt dus op hetzelfde neer, maar mooi gezegd idd.
Nouja het lijkt natuurlijk een logisch en misschien wel domme uitspraak.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:52 schreef Frank de Boer het volgende:
Echt opmerkelijk dat iedereen die ik over het WK spreek, de uitspraak "De bal is een essentieel onderdeel van het spel" inmiddels moeiteloos citeert!![]()
Let's face it, Cruijff is één van die zeldzame mensen waar het hele Nederlandse volk en bloc naar luistert!
Volgens mij was dat Piet de Visser ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:14 schreef maril het volgende:
Logica is troef, wie zei nou gisteren "de bal laten zweten" was dat Johan.
Die is wel fucking geniaal!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
Haha, dat zat ik laatst ook te denken, als bidden helpt, wiens gebed wordt er dan in Godsnaam verhoortquote:
Wie het hardste bid?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Haha, dat zat ik laatst ook te denken, als bidden helpt, wiens gebed wordt er dan in Godsnaam verhoort
Die is wel vetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:53 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
En ook dat de FIFA ze gewoon drie maanden vantevoren de nieuwe ballen moet leveren, zodat ze er tenminste een beetje mee om kunnen gaan...quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Wel de rest erbij vertellen he
Dat was niet de volledige zin want het werd gevolgd door (iets in de trant van):
'maar blijkbaar vind de FIFA dat niet'.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Jep... maar wel leukquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:49 schreef RemcoW85 het volgende:
Was dat niet bij Villa BvD gewoon?
heeft iemand anders dit ook gehoord ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:53 schreef Charizma het volgende:
Hij zei gisteren een paar keer kankeren ! na al het bierie weet ik niet meer precies waar het over ging maar ik denk over voetbal
Ja, dat is gewoon een normaal woord hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef Charizma het volgende:
[..]
heeft iemand anders dit ook gehoord ?
Nou?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:14 schreef Doezelhaar het volgende:
Een geniale quote van Cruijff vind ik nog altijd:
"Dat was het grote voorbeeld van het supertalent dat nooit wat gewonnen heeft."
Mogen jullie raden over wie dat ooit gezegd heeft, o ja om het makkelijk te maken zei hij het op 24 april 1997 bij RTL 4, welk programma weet ik niet meer.
Hij heet Cruijffquote:
Ah, je was me voor. Hulde.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]
"Als jij de bal heb, dan heb de tegenstand hem niet, en kunnen ze ook nie scoren"
Bergkamp?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:14 schreef Doezelhaar het volgende:
Een geniale quote van Cruijff vind ik nog altijd:
"Dat was het grote voorbeeld van het supertalent dat nooit wat gewonnen heeft."
Mogen jullie raden over wie dat ooit gezegd heeft, o ja om het makkelijk te maken zei hij het op 24 april 1997 bij RTL 4, welk programma weet ik niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |