had dan opgeletquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ooooh ik had ook al 1 geopend
Jouw OP is verneukt
betweterquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je TT zuigt
Moet zijn "Het Grote BF2 Topic: Ballen, BBQ en Bier (B3)"
Staat wat netter vind ik.Heb het in FB Topic gevraagd
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:35 schreef RudyCarell het volgende:
Maar minder dan: Das Ist Von Bastisch!
das firmaware arie en unlocken vand e n70 is echt wereldwijd nog niet mogelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:34 schreef Timminater het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling hier je illegale activiteiten te promoten he, houd dat maar lekker voor jezelf, daar doen wij hier niet aan![]()
(wijst jp naar http://www.binsearch.info/?server=&b=61631073_RM-84_dp_v6_1_%5B1%5D.0_SW5.0609.2.0.1_EURO&g=alt.binaries.nl&p=D3LTA%40TDSPEEDTEAM.nl+%28D3LTA%29&max=250)
en een poging via http://www.goedkoopunlocken.nl kan natuurlijk ook![]()
misschien help dat je verder??
vandaag weer effe een kort potje BF2, begin het te missen, ben binnenkort ook weer vaker actief op de server.
Daar weet ik al iets van dankzij Jp die in de File stondquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:21 schreef BattleLies het volgende:
TVP!
By the way; neem morgen jullie sportschoenen ook mee want we hebben hier een grasveldje aangelegd met twee doeltjes! Dus we gaan zelf ook voetballen!!!!!!!![]()
Wij hebben ook zin in morgen! We hebben vandaag inkopen gedaan en de laatste dingetjes geregeld. Morgen wat voorbereidend werk en nog wat dingen ophalen en dan zijn wij er klaar voor! Hopelijk wordt het warmer dan de verwachtte 16 graden en dan wordt het weer super gezellig!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Sickert het volgende:
dooie mensjes
heb zin in morgen mensen! word gezellig! we pwnen die nep Oranje negers
sommige spelen nog wel eens op de bof serverquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Sickert het volgende:
dooie mensjes
heb zin in morgen mensen! word gezellig! we pwnen die nep Oranje negers
dat heb ik nou altijd met jets, hoe doe jij dat tochquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:39 schreef ViPeRII het volgende:
MAar hoe doen jullie dat toch met die helies.... ik krijg dat ding echt niet bestuurd hoor!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:16 schreef ViPeRII het volgende:
klikken?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:28 schreef ViPeRII het volgende:
@static... dat wist ik nietMIsschien dat ik daarom altijd mis schiet
Tja, maar dat ding is misschien zeker makkelijker meenemen, maar mijn beeld is wel even wat groter dan dat kleine ding. Als we naar 50cm willen kijken kunnen we net zo goed op die beeldbuis van JP kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:27 schreef ViPeRII het volgende:
(Trouwens dat gepruts met die beamers van jullie
heb hier de kleinste:
[afbeelding]
)
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, maar dat ding is misschien zeker makkelijker meenemen, maar mijn beeld is wel even wat groter dan dat kleine ding. Als we naar 50cm willen kijken kunnen we net zo goed op die beeldbuisJE van JP kijken
nee dat klopte ik lobte een granaat tussen jullie 2en in...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:11 schreef staticdata het volgende:
ja, maar op tweakers las ik dat het aan de eerste versie van de incremental patch kan liggen. ikzelf heb ook de incremental patch en het gaat goed.
vond wel lekker vaag gisteren dat ik je neerschoot een granaat door iemand van jou partij werd gegooid en jij 2 kills op je naam krijg met een f2000
Warrock heb ik geinstalleerd gehad en ik vond het niks, ik kon toen mijn keys niet binden op de manier zoals ik wilde. Ik heb het spel geloof ik nooit gespeeld om die reden voorlopig hou ik het wel bij BF2, al wordt het wel tijd dat ik het ook daadwerkelijk weer eens ga spelenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee dat klopte ik lobte een granaat tussen jullie 2en in...
en voor als we BF2 zat zijn... Gratis -> Warrock en ziet er goed uit, closed beta is nu begonnen...
ik niet... zit op me werk... check Xfire ff andersquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:30 schreef -Raffie- het volgende:
kan iemand de server resetten ? Hij doet weer raar
Daar is niemandquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik niet... zit op me werk... check Xfire ff anders
Onderhand weet je het adres toch wel!?quote:
Veel plezier trouwens vanavond mensen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Onderhand weet je het adres toch wel!?
Zo! Kevin is eral! En heeft al twee keer verloren met voetballen van JP![]()
Nou niet echt ziek meer maar ook nog niet echt beter ...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:20 schreef staticdata het volgende:
nog steeds ziek ?
Het gaat denk ik nog zeer spannend worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:34 schreef Suikermais het volgende:
Robben..stomme kutmongool !!!
Wat heeft JP voor shirt aan?? Het lijkt wel een portugees shirt met een finse vlag erop, dat blauw witte.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef BattleLies het volgende:
Eerste helft voorbij! 2-1 .... hopelijk wordt het 4-1 ofzo![]()
Maar de boffers kunnen er zelf ook wat van:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja is volgens mij het schirt van Portugal .. beetje vaag .. maar hij heeft zich netjes verkleed in het oranje voor de wedstrijd hoor!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat heeft JP voor shirt aan?? Het lijkt wel een portugees shirt met een finse vlag erop, dat blauw witte.![]()
Was gister erg leuk voetbal kijken op de beamer met jullie. En wij hadden nooit mogen verliezen met voetballenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:03 schreef BattleLies het volgende:
PoSTMaN hier
![]()
Ferdi zit nu achter de xbox en ik achter de pc. Zijn al een half uurtje wakker, we lagen met zijn 5en in een kamertje van 2x3![]()
Wel erg gezellig
De rest ligt er nog![]()
Klinkt goed, nieuwe map, minder spelers nodig en geen crashende servers. Nu nog maar hopen dat het ook allemaal weer gaat werken....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:50 schreef escape_nl het volgende:
verhaal
Owja... maar telt toen ook de blackhawk periode mee toen je steeds munitiepunten kreeg omdat al die andere granaten aan het gooien waren uit de BH? Nee toch, het telt alleen als je de driver/pilot bent?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Als je een medic bent en je zit in een voertuig en je healed dan iemand... = 1 driver special ability point. Zelfde voor supply en repair.. Vanuit een voertuig dus.
quote:
strandquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:11 schreef BattleLies het volgende:
Wie heeft deze enorme meur-dingen laten liggen?!
[afbeelding]
[..]
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Frank, heb je nog last van de knietjes?
Pure klassequote:
de laatste 2 weken heb ik niet meer dan 5 uur per dag geslapen, vaak zelfs minderquote:Op maandag 19 juni 2006 01:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo ook weer thuis van een feestje in Melick (onder Roermond). Heb nu meer dan 620km gereden dit weekend.
Over 5 uurtjes gaat me wekker alweer af![]()
Slaap is een overschat iets
Goed schema, alleen kan je volgens mij AF & EF gewoon combineren. heb je iets meer roulatie erin zitten.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef escape_nl het volgende:
Een voorlopige indeling BF2 weekends.
Verdere suggesties zijn welkom
Zaterdag 24 juni of Zondag 25 juni = Special Forces Day
Zaterdag 1 juli of Zondag 2 juli = Euro Foces Day
Zaterdag 8 juli of Zondag 9 juli = Armoured Fury Day
Zaterdag 15 juli of Zondag 16 juli = City map Day
Zaterdag 22 juli of Zondag 23 juli = Flight Day
Het wordt waarschijnlijk maar 1 dag per weekend om de andere leden die geen uitbreidingen hebben ook te laten gamen in het weekend.
Deze dagen zullen aangekondigd worden in de servermessages
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef escape_nl het volgende:
Een voorlopige indeling BF2 weekends.
Verdere suggesties zijn welkom
Zaterdag 24 juni of Zondag 25 juni = Special Forces Day
Zaterdag 1 juli of Zondag 2 juli = Euro Foces Day
Zaterdag 8 juli of Zondag 9 juli = Armoured Fury Day
Zaterdag 15 juli of Zondag 16 juli = City map Day
Zaterdag 22 juli of Zondag 23 juli = Flight Day
Het wordt waarschijnlijk maar 1 dag per weekend om de andere leden die geen uitbreidingen hebben ook te laten gamen in het weekend.
Deze dagen zullen aangekondigd worden in de servermessages
Die zijn er niet want we hadden heel goed gesmeerd.. er zijn wel twee verbrande voetjes maar daar zijn geen foto's vanquote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef staticdata het volgende:
waar blijven de foto's met de verbrande koppies erop
heb ik ook een keer op kreta gehad. helemaal goed ingesmeerd, zee ingegaan opnieuw ingesmeerd alleen niet de voetjes. aaaarggggggghhhhhhhhh!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Die zijn er niet want we hadden heel goed gesmeerd.. er zijn wel twee verbrande voetjes maar daar zijn geen foto's van![]()
Ja! Ook al staat er 'waterresistant' op het flesje, moet je toch weer smeren als je in het water bent geweest! Dat weten wij nu ookquote:Op maandag 19 juni 2006 10:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
heb ik ook een keer op kreta gehad. helemaal goed ingesmeerd, zee ingegaan opnieuw ingesmeerd alleen niet de voetjes. aaaarggggggghhhhhhhhh!!!
kan niet, moet wel...quote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
iedereen of niet wakker of hard aan het werk?
hard werk op een maandagkan gewoon niet
dagje vrij vandaag, morgen de hele week naar belgie, zaterdag pas terugquote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
Ook op maandag moeten er deadlines gehaald worden ... helaas ... kweenie wat voor werk jij hebt maar ook op maandag moet een gemiddelde nederlander hard werkenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
een goede nederlander weet het te verspreiden over de gehele weekquote:Op maandag 19 juni 2006 12:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ook op maandag moeten er deadlines gehaald worden ... helaas ... kweenie wat voor werk jij hebt maar ook op maandag moet een gemiddelde nederlander hard werken
geen idee eigenlijk lol. voordat ik bij breda zat zeiden ze ook dat ik oost brabant moest zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 14:36 schreef jpjedi het volgende:
Waar zit je inco en welk hotel?
Bij welke firma moet je zijn in het mooie Belgische land?
Sja ... maar ik maak schoolboeken enz. En nu ben ik dus bezig met examenbundels .. die zullen niet alleen aan het einde van de week nodig zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 14:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
een goede nederlander weet het te verspreiden over de gehele week![]()
iRiver!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even over een heel ander onderwerp:
Hebben jullie ervaring met Mp3-spelers??
Ik ben van plan om er (weer) een te kopen. Maar zit te twijfelen tussen de Creative Zen Micro Photo 8GB, de Cowon iAudio U3 2 GB, of de iRiver H10 20 GB blue.
Allen ongeveer even duur en allen voorzien van kleurenscherm.
Eventueel een Ipod Nano kan ook, maar die valt denk ik af vanwege de korte batterijduur.
Wat belangrijk is: geluidskwaliteit, batterijduur, afmetingen... Heb ooit een iRiver mp3 speler gehad, supergeluid!! Maar of dat bij deze iRiver ook is, is nog maar de vraag... Het schijnt dat de Cowon iAudio supergeluid heeft volgens reviews, is qua prijs/grootte opslag gezien ook wel de duurste mp3-speler maar dat is niet zo'n heel groot probleem. 2 Gig is behoorlijk wat.
Iemand dus ervarig?
Hmm deze reactie zet me nog meer aan het twijfelenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
iRiver!!!
Ik heb die H10 20gb. Geweldig apparaatGeluidskwaliteit is perfect mits je niet de standaard meegeleverde oordopjes gebruikt, die zijn kut. Batterij gaat +- 20 uur mee. Bediening is makkelijk en overzichtelijk. Hij is niet 1 van de kleinste maar scheelt niet veel met de iPod. De Nano is wel kleiner maar minder van geluidskwaliteit...
Ik ben van de partijquote:Op maandag 19 juni 2006 19:05 schreef BattleLies het volgende:
Ringweekend definitief op 25 juni. Baan is vanaf 10 uur open![]()
Auto is ondertussen wat gestickerd en de eerste sponsor is toegevoegd.![]()
[afbeelding]
He roomiequote:Op maandag 19 juni 2006 20:33 schreef UnleashMitch het volgende:
JP vuile huisjesmelker !!!!!!!!!
Regel jij een BoF sticker .. dan plakken wij hem eropquote:Op maandag 19 juni 2006 20:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
En er moet ook een Band Of Fokkers sticker op
Brussel, wijk Antwerpen, welk hotel en bedrijf weet ik nog niet. wifi hebben ze er!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:36 schreef jpjedi het volgende:
Waar zit je inco en welk hotel?
Bij welke firma moet je zijn in het mooie Belgische land?
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Regel jij een BoF sticker .. dan plakken wij hem erop
Me pa heeft hem ingenomenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben even die PC van je erdoor heen aan het drukken, aan welk bedrag dacht je ook alweer ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuigtquote:
Heb een P III terug gekregen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zuigtdat betekent dus definitief over ?
Zuigtquote:Op maandag 19 juni 2006 23:02 schreef Razorback het volgende:
Heb een P III terug gekregen.
Heb eigenlijk zin om het 1 GB ram latje eruit te pikken en in mijn eigen pc te stouwen en 1 harde schijf van 80 Gb om als externe hdd te gebruikenquote:
Nee m'n zusje heeft een lichte game PC nodig en dan kan haar PC naar mijn kamer toe voor m'n moeder aangezien mijn PC natuurlijk meegaat naar Arnhem.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:10 schreef Razorback het volgende:
Maar aan dat Packerd Bell ding heb je dus niks?
Je kan The Sims erop spelenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee m'n zusje heeft een lichte game PC nodig en dan kan haar PC naar mijn kamer toe voor m'n moeder aangezien mijn PC natuurlijk meegaat naar Arnhem.
Huh? Wijk Antwerpen?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Brussel, wijk Antwerpen, welk hotel en bedrijf weet ik nog niet. wifi hebben ze er!
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:33 schreef UnleashMitch het volgende:
JP vuile huisjesmelker !!!!!!!!!
mja moet natuurlijk werken :/quote:Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Huh? Wijk Antwerpen?
Ik zit meerdere malen per week in Brussel en ken er goed mijn weg maar ik heb echter nog nooit de wijk Antwerpen gezien.![]()
Maar dan kom je wel op de koffie zeker? Ben er op maandag en woensdag.. Kun je gelijk je Frans oefenen.
![]()
jedi
Wat is de toekomst van BoF????quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:31 schreef staticdata het volgende:
ach we kunnen een leuke stelling de groep ingooien
Ik kan wel een evaluatie workshop geven over BoF.quote:
Wat een ontroerend stukje!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
bla bla bla bla bla bla, enz.
Kevin heeft er ook een, nee dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef RudyCarell het volgende:
Ik wil een PSP kopen... Is dit cool en aan te raden?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef escape_nl het volgende:
Zit zelf ook te kijken naar en ander spel, jaja, ik ben niet de eeuwige bf2 speler.
Heb ook wel andere ideeen maar daar is het te vroeg voor
Je hebt het al een eeuw gespeeld!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef escape_nl het volgende:
Zit zelf ook te kijken naar en ander spel, jaja, ik ben niet de eeuwige bf2 speler.
Heb ook wel andere ideeen maar daar is het te vroeg voor
zelfde game wijze als bf2? dus overal inkunnen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
De nieuwe Medal of Honor komt in Q1 2007!
Volgens mij kan dat wel wat goedkoperquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:21 schreef escape_nl het volgende:
Infinity Primus HCS BE
Is dit wat?
Moet morgen de auto laten keuren en als dat goed uitpakt rij ik ff langs die importeur voor dat setje, kost 599 ¤
Wil je die van mij kopen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef RudyCarell het volgende:
PSP gebruikssporen zijn wel te zien, maar niet storendquote:
Ja ik zit eigenlijk met hetzelfde... Me werk is 5 minuten rijden... Ga nooit met OV... Waarom wil ik er eigenlijk een? Puur om te hebben... Ik denk er wel ff over na...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:00 schreef VeerMans het volgende:
[..]
PSP gebruikssporen zijn wel te zien, maar niet storend
1gb memstick
GTA Liberty city stories
The Sims 2
NFS underground
Beschermhoes
Opladert natuurlijk
En ik heb nog zo'n afstandbedieningding (voor je koptelefoon) in de bestelling staan en al betaald dus die moet ook es een keertje binnenkomen.
voor 275 is t van jou
Ik gebruik em eigenlijk nooit omdat ik nooit in de trein oid zit voor langere tijden. Ik heb em een paar keer gebruikt als ik ver weg moest met de trein (lees min een uur reizen) of met t vliegtuig(dan is t wel relaxed). Films en series kijken gaat dr ook goed op.
begint op V&A te lijken zo
als je van vette graphics houd welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef RudyCarell het volgende:
geen idee als er gps op komt ga ik sony slaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:12 schreef RudyCarell het volgende:
En hoe zit het met GPS, ik horde dat de software hiervoor al aanwezig is in firmware 2.7? En die games vindt ik ook wat minder NFS en Sims 2 dan... Ik zag Lemmings ervoor! Die lijkt me zeer vet
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Sickert het volgende:
geen idee als er gps op komt ga ik sony slaan
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef VeerMans het volgende:
NFS is juist wel geinig erop, speel lekker makkelijk weg.
Sims 2 moet je van houden, maar dat is het enige spel wat ik thuis op de bank heb gespeeld (hij is wel verslavend als je er eenmaal een uurtje aan gespeeld hebt).
Over GPS weet ik niet, nog nooit naar gekeken, dan moet je ff googlen denk ik
Echt welquote:
We gaan naar Brouwersdam, dan ben je al bijna op het strand als je uitstapt. Ik doe nu natuurlijk geen race naar het water meer met julliequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je maar niet denkt dat we je door het zang gaan duwen, je gebruikt dan maar mooi die vlieger van je om vooruit te komen!
En dan zondag naar De Ring?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de liefhebbers: Als Nederland morgen wint van Argentinie dan is er zaterdagavond voetbal kijken @ my placeBBQ & Bier
JP, Lies, Kev & Vera komen ook al. Frank twijfelt nog, voor bier heeft ie wel tijd, voor vliegeren niet
Jorrit komt misschien ook, die gaat misschien op zoek naar peuters in Hellendoorn
Komt allen
quote:De multiplayer game Enemy Territory: Quake Wars zal menig gamer slaaploze nachten gaan bezorgen als het aan het einde van dit jaar op de markt verschijnt. Om al die mensen die warm lopen voor deze game op eens wat anders te trakteren dan wederom een bos, hebben de ontwikkelaars een screenshot vrijgegeven van urban warfare temidden van wat ook wel een Ghosttown wordt genoemd.
Een exacte releasedate is vooralsnog uitgebleven. Zowel Activision als Splash Damage azen nog wel op een release aan het einde van 2006.
Hmmm waarom raken jullie je boekjes kwijt?? Probeer een cd key van iemand die BF2 niet meer speelt? Dan moet alles goedkomen als het goed is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:20 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
Nieuwe Windows install, alles gefixed (denk ik).. Project MeesterBeest is weer up and running.
Maar BF2 nog niet... cd keys zijn kwijt
Heeft iemand hier ervaring met "kuch" "hatsjoe" je weet wel cd keys en cracks? Loop je dan risico op een IP of Hardware ban? Wordt daar intensief op gescanned/gelet of is het redelijk te doen..
Wat is het risico als ik het ga doen met een nieuw account...
Alles om snel te kunnen spelen.
Nieuwe cd keys moet ik bestellen, dat wil zeggen Vanilla en SF opsturen met 2 x 5 euro en dan zou ik na 2 weken de hap terug krijgen met nieuwe boekjes en dus cd keys..
Dat duurt dus ff 2 weken en ik heb iig deze maand ook het geld ff niet...
Wat zijn de mogelijkheden om op extreem korte termijn toch te kunnen spelen?
Ik wil geen stats whipe ivm illegal cd key, maar wil/kan ook niet wachten.
Sloddervos zijn.. boekje tijdens opruimen zien liggen en denken "die klote EA gasten hebben alleen maar nutteloze shit in dat boekje gezet" en wegflikkeren... Later denken, "shit.. de cdkeys staan erop". En ze staan tegenwoordig dus niet meer in je registry.. ze zijn gecodeerd..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmmm waarom raken jullie je boekjes kwijt?? Probeer een cd key van iemand die BF2 niet meer speelt? Dan moet alles goedkomen als het goed is.
Wie is Frank..quote:
Extra gratis bij de laatste patch... connection lost/server crash is haast standaard en crash to desktop schijnt dus ook weer terug te zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:40 schreef VeerMans het volgende:
graf battlefield.... 50% van de keren na t laden crashed dat ding
Morpheus maar die gaat straks alsnog spelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie is Frank..En weet hij een truukje of speelt hij niet meer?
Hoiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie is Frank..En weet hij een truukje of speelt hij niet meer?
replace user (of Prius)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tering BF2! Netjes BF2 geinstallerd, full 1.3 patch gedownload, wil ik die installeren crasht ie na een kwartiertje zonder enige reden
Sterf EA, BF2, Dice!
Ik hoorde het ja.. Zit je lekker voetbal te kijken op de bank loopt er iemand hardop te schelden in de kamer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:29 schreef staticdata het volgende:
nou nou de oude garde gisteren op de server. FJD, Liesje die henkus verrot liep te schelden
Vervelend he Jp??quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja.. Zit je lekker voetbal te kijken op de bank loopt er iemand hardop te schelden in de kamer.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vervelend he Jp??
Meestal is het andersom ... weet je ook es hoe dat voelt![]()
Fifa-noob!!!!!!!!!!!!!![]()
Denk en hoop ik ook ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 - 1 voor Oranje.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:36 schreef BattleLies het volgende:
Vervelend he Jp??
Meestal is het andersom ... weet je ook es hoe dat voelt![]()
Fifa-noob!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik hoop zo dat Nederland wint maar ik vrees het ergste. M'n geld staat dan ook op Argentinie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voorspelling 2-1 argentinië
En ik kan erbij zijn zaterdag, aangezien ik niet naar Hellendoorn ga. Nu maar hopen dat nederland wint vanavond dan kunnen we zaterdag voetbal kijken![]()
![]()
Ja hoor ik ben gewoon van de "party", voor het hele weekend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]pwnd by Lies
[..]
Ik hoop ook dat Nederland wint, maar als ze verliezen zal ik er vanavond niet minder (ook niet meer) op drinken![]()
Ga het volleybalseizoen afsluiten in de kroeg dus dat wordt gezellig of we nu winnen of verliezen![]()
Ik hoop zo dat Nederland wint maar ik vrees het ergste. M'n geld staat dan ook op Argentinie.
Ga je ook mee vliegeren Jorrit ?![]()
Als dat sarcasme was dan nodig ik je graag uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef RudyCarell het volgende:
Vliegeren is voor echte mannen....
en vrouwen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef RudyCarell het volgende:
Vliegeren is voor echte mannen....
Als je uitgaat van de brouwersdam (Ouddorp) staat er nu als verwachting:quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoe wordt het weer eigenlijk zaterdag?
Incassomedewerker??? en wat moet je dan PRECIES doen??quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net sollicitatie gehad bij Van Velzen gerechtsdeurwaarderskantoor voor de functie incassomedewerker.. Kwam thuis en gelijk gebeld dat ik per 1 juli kan en mag beginnen wat hun betreft. En dat ga ik ook doen.
De vraag is natuurlijk altijd of het wel bevalt! Ben benieuwd
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net sollicitatie gehad bij Van Velzen gerechtsdeurwaarderskantoor voor de functie incassomedewerker.. Kwam thuis en gelijk gebeld dat ik per 1 juli kan en mag beginnen wat hun betreft. En dat ga ik ook doen.
De vraag is natuurlijk altijd of het wel bevalt! Ben benieuwd
hahahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Idd... Wat je dan PRECIES moet doen?
Op de vacature staat het zo:
Het behandelen van dossiers, schriftelijk en telefonisch contact met debiteuren en crediteuren, clienten en derden. Invoeren van nieuwe zaken en het opvragen van informatie over debiteuren.
Gaat voornamelijk om brieven sturen naar debiteuren die nog een rekening moet betalen, zoals verkeersboetes. Kreeg ook een vraag: Als een bijstandsmoeder met 3 huilende kinderen op de stoep staat omdat ze geen geld meer heeft (schuld) en ze vraagt 50 euro om eten te kopen wat doe je dan...![]()
![]()
Haha ik antwoorde iets van; dat is dan zeer spijtig maar ze staat in de schuld en regels zijn regels. Het ging er in ieder geval om dat ik ook 'hard' durf te zijn, ook tegen mensen die komen zeuren als hun rekening is geblokkeerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:59 schreef staticdata het volgende:
wat zei je, daar heb je voedselbonnen voor
maar wat zou je doen dan? een betalingsregeling voorstellen?
Ze hebben aan jou ook de verkeerde vraag gesteld. De vraag had moeten zijn:quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Idd... Wat je dan PRECIES moet doen?
Op de vacature staat het zo:
Het behandelen van dossiers, schriftelijk en telefonisch contact met debiteuren en crediteuren, clienten en derden. Invoeren van nieuwe zaken en het opvragen van informatie over debiteuren.
Gaat voornamelijk om brieven sturen naar debiteuren die nog een rekening moet betalen, zoals verkeersboetes. Kreeg ook een vraag: Als een bijstandsmoeder met 3 huilende kinderen op de stoep staat omdat ze geen geld meer heeft (schuld) en ze vraagt 50 euro om eten te kopen wat doe je dan...![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze hebben aan jou ook de verkeerde vraag gesteld. De vraag had moeten zijn:
Wat als er een bloedmooie vrouw voor je staat en ze vraagt om 50 euro![]()
Wat doe jij voor werk dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat zou wel heel hard zijn als ze je zo'n strikvraag zouden stellen.
En verder, gewoon dokken, ik ken alle smoesjes zo langzamerhand ook wel.
Sarcastisch... Welnee... Ok zo was het wel bedoeld, maar ik begrijp wel dat het zwaar is... Maar als ik zeg dat ik op badminton heb gezeten... Kan je de reacties ook verwachten... Terwijl het een zwaarder sport is tennis...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als dat sarcasme was dan nodig ik je graag uit![]()
Deed een vriend van me ook "ach joh zo'n klote roze vlieger, wat is daar nou aan" We hebben nog nooit zo hard achter iemand aan moeten rennen
of gewoon zeggen, je komt vanavond maar langs, dan kan je 50 euro verdienenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze hebben aan jou ook de verkeerde vraag gesteld. De vraag had moeten zijn:
Wat als er een bloedmooie vrouw voor je staat en ze vraagt om 50 euro![]()
hehe probleem is vaak dat mensen het zien als spelen met zo'n klein deltavliegertje. Werkelijkheid is dat je met apparaten met een spanwijdte van enkele meters (+8m voor m'n grootste) speelt die je met het grootste gemak meters boven de grond uit tillenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Sarcastisch... Welnee... Ok zo was het wel bedoeld, maar ik begrijp wel dat het zwaar is... Maar als ik zeg dat ik op badminton heb gezeten... Kan je de reacties ook verwachten... Terwijl het een zwaarder sport is tennis...
Ik werk bij een autobedrijf, daar horen we ook wel eens wat incasso smoesjes.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat doe jij voor werk dan als ik vragen mag?
Ja alleen een wireless routertje nodig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Sarcastisch... Welnee... Ok zo was het wel bedoeld, maar ik begrijp wel dat het zwaar is... Maar als ik zeg dat ik op badminton heb gezeten... Kan je de reacties ook verwachten... Terwijl het een zwaarder sport is tennis...
O, ja ik heb nu een PSP, ben er blij mee. Nu moet ik nog een wireless network maken. Wat heb ik nodig. Heb nu een wired kabelmodem. Moet ik dan enkel een wireless router hebben? Of moet me PC ook draadloos zijn? Liever niet namelijk?
En waar kan ik leuke dingen vinden voor de PSP, wel legaal! Ik heb namelijk firmware 2.71 En die demo van Loco Roco Rulez!
Ik wil eigenlijk wel: zeker voor Pete Philly en The Streetsquote:
Ok enkel routertje dus, ik heb hem nieuw gehaald... 249 voor de giga pack, en Burnout (20eu) erbij gehaald, en ik denk dat ik nog Lemmings of Worms haal...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:21 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ja alleen een wireless routertje nodig.
Heb je em nieuw gehaald of ergens geritseld?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:42 schreef Sickert het volgende:
wat denk je ben ik Ferdi hard aan t ownen met Fifa
kapt zn joystick er weer mee
zegt ie...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:42 schreef Sickert het volgende:
wat denk je ben ik Ferdi hard aan t ownen met Fifa
kapt zn joystick er weer mee
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wel een geniaal doelpunt uit een vrije trap gemaakt
Op de mijne wel hoor..quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
net of bf2 enigzins op een pc wil draaien![]()
Allemaal slechte verliezersquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:51 schreef RudyCarell het volgende:
zegt ie...
Ronaldo of Ronaldo...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Allemaal slechte verliezers
Eerste wedstrijd loepzuivere hattrick met Ronaldo
nou ik kom denk als het wk weer voorbij is...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:41 schreef staticdata het volgende:
![]()
nog iemand van de oude garde die bf2 speelt![]()
lijkt wel alsof iedereen weer gaat spelen![]()
net zoals liesje gisteren, "wie is stefan740 nou weer? "nou die speelt al enkele weken mee als boffer hoor![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1693/a3fb674a/index.html
Juistquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1693/a3fb674a/index.html
Netjes! Gefeliciteerd! In 1x?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:18 schreef Sickert het volgende:
Veeeeeeeeertje heeft dr rijbewijs gehaald
leuk en zitten er al veel deuken in der autoquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:18 schreef Sickert het volgende:
Veeeeeeeeertje heeft dr rijbewijs gehaald
nee maar goed dat overkomt de bestequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Netjes! Gefeliciteerd! In 1x?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |