quote:De multiplayer game Enemy Territory: Quake Wars zal menig gamer slaaploze nachten gaan bezorgen als het aan het einde van dit jaar op de markt verschijnt. Om al die mensen die warm lopen voor deze game op eens wat anders te trakteren dan wederom een bos, hebben de ontwikkelaars een screenshot vrijgegeven van urban warfare temidden van wat ook wel een Ghosttown wordt genoemd.
Een exacte releasedate is vooralsnog uitgebleven. Zowel Activision als Splash Damage azen nog wel op een release aan het einde van 2006.
Hmmm waarom raken jullie je boekjes kwijt?? Probeer een cd key van iemand die BF2 niet meer speelt? Dan moet alles goedkomen als het goed is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:20 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
Nieuwe Windows install, alles gefixed (denk ik).. Project MeesterBeest is weer up and running.
Maar BF2 nog niet... cd keys zijn kwijt
Heeft iemand hier ervaring met "kuch" "hatsjoe" je weet wel cd keys en cracks? Loop je dan risico op een IP of Hardware ban? Wordt daar intensief op gescanned/gelet of is het redelijk te doen..
Wat is het risico als ik het ga doen met een nieuw account...
Alles om snel te kunnen spelen.
Nieuwe cd keys moet ik bestellen, dat wil zeggen Vanilla en SF opsturen met 2 x 5 euro en dan zou ik na 2 weken de hap terug krijgen met nieuwe boekjes en dus cd keys..
Dat duurt dus ff 2 weken en ik heb iig deze maand ook het geld ff niet...
Wat zijn de mogelijkheden om op extreem korte termijn toch te kunnen spelen?
Ik wil geen stats whipe ivm illegal cd key, maar wil/kan ook niet wachten.
Sloddervos zijn.. boekje tijdens opruimen zien liggen en denken "die klote EA gasten hebben alleen maar nutteloze shit in dat boekje gezet" en wegflikkeren... Later denken, "shit.. de cdkeys staan erop". En ze staan tegenwoordig dus niet meer in je registry.. ze zijn gecodeerd..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmmm waarom raken jullie je boekjes kwijt?? Probeer een cd key van iemand die BF2 niet meer speelt? Dan moet alles goedkomen als het goed is.
Wie is Frank..quote:
Extra gratis bij de laatste patch... connection lost/server crash is haast standaard en crash to desktop schijnt dus ook weer terug te zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:40 schreef VeerMans het volgende:
graf battlefield.... 50% van de keren na t laden crashed dat ding
Morpheus maar die gaat straks alsnog spelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie is Frank..En weet hij een truukje of speelt hij niet meer?
Hoiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie is Frank..En weet hij een truukje of speelt hij niet meer?
replace user (of Prius)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tering BF2! Netjes BF2 geinstallerd, full 1.3 patch gedownload, wil ik die installeren crasht ie na een kwartiertje zonder enige reden
Sterf EA, BF2, Dice!
Ik hoorde het ja.. Zit je lekker voetbal te kijken op de bank loopt er iemand hardop te schelden in de kamer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:29 schreef staticdata het volgende:
nou nou de oude garde gisteren op de server. FJD, Liesje die henkus verrot liep te schelden
Vervelend he Jp??quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja.. Zit je lekker voetbal te kijken op de bank loopt er iemand hardop te schelden in de kamer.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vervelend he Jp??
Meestal is het andersom ... weet je ook es hoe dat voelt![]()
Fifa-noob!!!!!!!!!!!!!![]()
Denk en hoop ik ook ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 - 1 voor Oranje.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:36 schreef BattleLies het volgende:
Vervelend he Jp??
Meestal is het andersom ... weet je ook es hoe dat voelt![]()
Fifa-noob!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik hoop zo dat Nederland wint maar ik vrees het ergste. M'n geld staat dan ook op Argentinie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voorspelling 2-1 argentinië
En ik kan erbij zijn zaterdag, aangezien ik niet naar Hellendoorn ga. Nu maar hopen dat nederland wint vanavond dan kunnen we zaterdag voetbal kijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |