quote:Op maandag 19 juni 2006 20:33 schreef UnleashMitch het volgende:
JP vuile huisjesmelker !!!!!!!!!
mja moet natuurlijk werken :/quote:Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Huh? Wijk Antwerpen?
Ik zit meerdere malen per week in Brussel en ken er goed mijn weg maar ik heb echter nog nooit de wijk Antwerpen gezien.![]()
Maar dan kom je wel op de koffie zeker? Ben er op maandag en woensdag.. Kun je gelijk je Frans oefenen.
![]()
jedi
Wat is de toekomst van BoF????quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:31 schreef staticdata het volgende:
ach we kunnen een leuke stelling de groep ingooien
Ik kan wel een evaluatie workshop geven over BoF.quote:
Wat een ontroerend stukje!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
bla bla bla bla bla bla, enz.
Kevin heeft er ook een, nee dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef RudyCarell het volgende:
Ik wil een PSP kopen... Is dit cool en aan te raden?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef escape_nl het volgende:
Zit zelf ook te kijken naar en ander spel, jaja, ik ben niet de eeuwige bf2 speler.
Heb ook wel andere ideeen maar daar is het te vroeg voor
Je hebt het al een eeuw gespeeld!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef escape_nl het volgende:
Zit zelf ook te kijken naar en ander spel, jaja, ik ben niet de eeuwige bf2 speler.
Heb ook wel andere ideeen maar daar is het te vroeg voor
zelfde game wijze als bf2? dus overal inkunnen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
De nieuwe Medal of Honor komt in Q1 2007!
Volgens mij kan dat wel wat goedkoperquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:21 schreef escape_nl het volgende:
Infinity Primus HCS BE
Is dit wat?
Moet morgen de auto laten keuren en als dat goed uitpakt rij ik ff langs die importeur voor dat setje, kost 599 ¤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |