strandquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:11 schreef BattleLies het volgende:
Wie heeft deze enorme meur-dingen laten liggen?!
[afbeelding]
[..]
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Frank, heb je nog last van de knietjes?
Pure klassequote:
de laatste 2 weken heb ik niet meer dan 5 uur per dag geslapen, vaak zelfs minderquote:Op maandag 19 juni 2006 01:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo ook weer thuis van een feestje in Melick (onder Roermond). Heb nu meer dan 620km gereden dit weekend.
Over 5 uurtjes gaat me wekker alweer af![]()
Slaap is een overschat iets
Goed schema, alleen kan je volgens mij AF & EF gewoon combineren. heb je iets meer roulatie erin zitten.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef escape_nl het volgende:
Een voorlopige indeling BF2 weekends.
Verdere suggesties zijn welkom
Zaterdag 24 juni of Zondag 25 juni = Special Forces Day
Zaterdag 1 juli of Zondag 2 juli = Euro Foces Day
Zaterdag 8 juli of Zondag 9 juli = Armoured Fury Day
Zaterdag 15 juli of Zondag 16 juli = City map Day
Zaterdag 22 juli of Zondag 23 juli = Flight Day
Het wordt waarschijnlijk maar 1 dag per weekend om de andere leden die geen uitbreidingen hebben ook te laten gamen in het weekend.
Deze dagen zullen aangekondigd worden in de servermessages
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef escape_nl het volgende:
Een voorlopige indeling BF2 weekends.
Verdere suggesties zijn welkom
Zaterdag 24 juni of Zondag 25 juni = Special Forces Day
Zaterdag 1 juli of Zondag 2 juli = Euro Foces Day
Zaterdag 8 juli of Zondag 9 juli = Armoured Fury Day
Zaterdag 15 juli of Zondag 16 juli = City map Day
Zaterdag 22 juli of Zondag 23 juli = Flight Day
Het wordt waarschijnlijk maar 1 dag per weekend om de andere leden die geen uitbreidingen hebben ook te laten gamen in het weekend.
Deze dagen zullen aangekondigd worden in de servermessages
Die zijn er niet want we hadden heel goed gesmeerd.. er zijn wel twee verbrande voetjes maar daar zijn geen foto's vanquote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef staticdata het volgende:
waar blijven de foto's met de verbrande koppies erop
heb ik ook een keer op kreta gehad. helemaal goed ingesmeerd, zee ingegaan opnieuw ingesmeerd alleen niet de voetjes. aaaarggggggghhhhhhhhh!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Die zijn er niet want we hadden heel goed gesmeerd.. er zijn wel twee verbrande voetjes maar daar zijn geen foto's van![]()
Ja! Ook al staat er 'waterresistant' op het flesje, moet je toch weer smeren als je in het water bent geweest! Dat weten wij nu ookquote:Op maandag 19 juni 2006 10:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
heb ik ook een keer op kreta gehad. helemaal goed ingesmeerd, zee ingegaan opnieuw ingesmeerd alleen niet de voetjes. aaaarggggggghhhhhhhhh!!!
kan niet, moet wel...quote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
iedereen of niet wakker of hard aan het werk?
hard werk op een maandagkan gewoon niet
dagje vrij vandaag, morgen de hele week naar belgie, zaterdag pas terugquote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
Ook op maandag moeten er deadlines gehaald worden ... helaas ... kweenie wat voor werk jij hebt maar ook op maandag moet een gemiddelde nederlander hard werkenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
een goede nederlander weet het te verspreiden over de gehele weekquote:Op maandag 19 juni 2006 12:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ook op maandag moeten er deadlines gehaald worden ... helaas ... kweenie wat voor werk jij hebt maar ook op maandag moet een gemiddelde nederlander hard werken
geen idee eigenlijk lol. voordat ik bij breda zat zeiden ze ook dat ik oost brabant moest zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 14:36 schreef jpjedi het volgende:
Waar zit je inco en welk hotel?
Bij welke firma moet je zijn in het mooie Belgische land?
Sja ... maar ik maak schoolboeken enz. En nu ben ik dus bezig met examenbundels .. die zullen niet alleen aan het einde van de week nodig zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 14:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
een goede nederlander weet het te verspreiden over de gehele week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |