Onderhand weet je het adres toch wel!?quote:
Veel plezier trouwens vanavond mensen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Onderhand weet je het adres toch wel!?
Zo! Kevin is eral! En heeft al twee keer verloren met voetballen van JP![]()
Nou niet echt ziek meer maar ook nog niet echt beter ...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:20 schreef staticdata het volgende:
nog steeds ziek ?
Het gaat denk ik nog zeer spannend worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:34 schreef Suikermais het volgende:
Robben..stomme kutmongool !!!
Wat heeft JP voor shirt aan?? Het lijkt wel een portugees shirt met een finse vlag erop, dat blauw witte.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef BattleLies het volgende:
Eerste helft voorbij! 2-1 .... hopelijk wordt het 4-1 ofzo![]()
Maar de boffers kunnen er zelf ook wat van:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja is volgens mij het schirt van Portugal .. beetje vaag .. maar hij heeft zich netjes verkleed in het oranje voor de wedstrijd hoor!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat heeft JP voor shirt aan?? Het lijkt wel een portugees shirt met een finse vlag erop, dat blauw witte.![]()
Was gister erg leuk voetbal kijken op de beamer met jullie. En wij hadden nooit mogen verliezen met voetballenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:03 schreef BattleLies het volgende:
PoSTMaN hier
![]()
Ferdi zit nu achter de xbox en ik achter de pc. Zijn al een half uurtje wakker, we lagen met zijn 5en in een kamertje van 2x3![]()
Wel erg gezellig
De rest ligt er nog![]()
Klinkt goed, nieuwe map, minder spelers nodig en geen crashende servers. Nu nog maar hopen dat het ook allemaal weer gaat werken....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:50 schreef escape_nl het volgende:
verhaal
Owja... maar telt toen ook de blackhawk periode mee toen je steeds munitiepunten kreeg omdat al die andere granaten aan het gooien waren uit de BH? Nee toch, het telt alleen als je de driver/pilot bent?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Als je een medic bent en je zit in een voertuig en je healed dan iemand... = 1 driver special ability point. Zelfde voor supply en repair.. Vanuit een voertuig dus.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |