Ja hoor ik ben gewoon van de "party", voor het hele weekend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]pwnd by Lies
[..]
Ik hoop ook dat Nederland wint, maar als ze verliezen zal ik er vanavond niet minder (ook niet meer) op drinken![]()
Ga het volleybalseizoen afsluiten in de kroeg dus dat wordt gezellig of we nu winnen of verliezen![]()
Ik hoop zo dat Nederland wint maar ik vrees het ergste. M'n geld staat dan ook op Argentinie.
Ga je ook mee vliegeren Jorrit ?![]()
Als dat sarcasme was dan nodig ik je graag uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef RudyCarell het volgende:
Vliegeren is voor echte mannen....
en vrouwen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef RudyCarell het volgende:
Vliegeren is voor echte mannen....
Als je uitgaat van de brouwersdam (Ouddorp) staat er nu als verwachting:quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoe wordt het weer eigenlijk zaterdag?
Incassomedewerker??? en wat moet je dan PRECIES doen??quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net sollicitatie gehad bij Van Velzen gerechtsdeurwaarderskantoor voor de functie incassomedewerker.. Kwam thuis en gelijk gebeld dat ik per 1 juli kan en mag beginnen wat hun betreft. En dat ga ik ook doen.
De vraag is natuurlijk altijd of het wel bevalt! Ben benieuwd
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net sollicitatie gehad bij Van Velzen gerechtsdeurwaarderskantoor voor de functie incassomedewerker.. Kwam thuis en gelijk gebeld dat ik per 1 juli kan en mag beginnen wat hun betreft. En dat ga ik ook doen.
De vraag is natuurlijk altijd of het wel bevalt! Ben benieuwd
hahahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Idd... Wat je dan PRECIES moet doen?
Op de vacature staat het zo:
Het behandelen van dossiers, schriftelijk en telefonisch contact met debiteuren en crediteuren, clienten en derden. Invoeren van nieuwe zaken en het opvragen van informatie over debiteuren.
Gaat voornamelijk om brieven sturen naar debiteuren die nog een rekening moet betalen, zoals verkeersboetes. Kreeg ook een vraag: Als een bijstandsmoeder met 3 huilende kinderen op de stoep staat omdat ze geen geld meer heeft (schuld) en ze vraagt 50 euro om eten te kopen wat doe je dan...![]()
![]()
Haha ik antwoorde iets van; dat is dan zeer spijtig maar ze staat in de schuld en regels zijn regels. Het ging er in ieder geval om dat ik ook 'hard' durf te zijn, ook tegen mensen die komen zeuren als hun rekening is geblokkeerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:59 schreef staticdata het volgende:
wat zei je, daar heb je voedselbonnen voor
maar wat zou je doen dan? een betalingsregeling voorstellen?
Ze hebben aan jou ook de verkeerde vraag gesteld. De vraag had moeten zijn:quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Idd... Wat je dan PRECIES moet doen?
Op de vacature staat het zo:
Het behandelen van dossiers, schriftelijk en telefonisch contact met debiteuren en crediteuren, clienten en derden. Invoeren van nieuwe zaken en het opvragen van informatie over debiteuren.
Gaat voornamelijk om brieven sturen naar debiteuren die nog een rekening moet betalen, zoals verkeersboetes. Kreeg ook een vraag: Als een bijstandsmoeder met 3 huilende kinderen op de stoep staat omdat ze geen geld meer heeft (schuld) en ze vraagt 50 euro om eten te kopen wat doe je dan...![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze hebben aan jou ook de verkeerde vraag gesteld. De vraag had moeten zijn:
Wat als er een bloedmooie vrouw voor je staat en ze vraagt om 50 euro![]()
Wat doe jij voor werk dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat zou wel heel hard zijn als ze je zo'n strikvraag zouden stellen.
En verder, gewoon dokken, ik ken alle smoesjes zo langzamerhand ook wel.
Sarcastisch... Welnee... Ok zo was het wel bedoeld, maar ik begrijp wel dat het zwaar is... Maar als ik zeg dat ik op badminton heb gezeten... Kan je de reacties ook verwachten... Terwijl het een zwaarder sport is tennis...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als dat sarcasme was dan nodig ik je graag uit![]()
Deed een vriend van me ook "ach joh zo'n klote roze vlieger, wat is daar nou aan" We hebben nog nooit zo hard achter iemand aan moeten rennen
of gewoon zeggen, je komt vanavond maar langs, dan kan je 50 euro verdienenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze hebben aan jou ook de verkeerde vraag gesteld. De vraag had moeten zijn:
Wat als er een bloedmooie vrouw voor je staat en ze vraagt om 50 euro![]()
hehe probleem is vaak dat mensen het zien als spelen met zo'n klein deltavliegertje. Werkelijkheid is dat je met apparaten met een spanwijdte van enkele meters (+8m voor m'n grootste) speelt die je met het grootste gemak meters boven de grond uit tillenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Sarcastisch... Welnee... Ok zo was het wel bedoeld, maar ik begrijp wel dat het zwaar is... Maar als ik zeg dat ik op badminton heb gezeten... Kan je de reacties ook verwachten... Terwijl het een zwaarder sport is tennis...
Ik werk bij een autobedrijf, daar horen we ook wel eens wat incasso smoesjes.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat doe jij voor werk dan als ik vragen mag?
Ja alleen een wireless routertje nodig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Sarcastisch... Welnee... Ok zo was het wel bedoeld, maar ik begrijp wel dat het zwaar is... Maar als ik zeg dat ik op badminton heb gezeten... Kan je de reacties ook verwachten... Terwijl het een zwaarder sport is tennis...
O, ja ik heb nu een PSP, ben er blij mee. Nu moet ik nog een wireless network maken. Wat heb ik nodig. Heb nu een wired kabelmodem. Moet ik dan enkel een wireless router hebben? Of moet me PC ook draadloos zijn? Liever niet namelijk?
En waar kan ik leuke dingen vinden voor de PSP, wel legaal! Ik heb namelijk firmware 2.71 En die demo van Loco Roco Rulez!
Ik wil eigenlijk wel: zeker voor Pete Philly en The Streetsquote:
Ok enkel routertje dus, ik heb hem nieuw gehaald... 249 voor de giga pack, en Burnout (20eu) erbij gehaald, en ik denk dat ik nog Lemmings of Worms haal...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:21 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ja alleen een wireless routertje nodig.
Heb je em nieuw gehaald of ergens geritseld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |