abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38856001
je hoeft niet meer te reageren op um hij is al opgerot
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:08:47 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_38856021
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:08 schreef Riann het volgende:
je hoeft niet meer te reageren op um hij is al opgerot
Ja, maar ik had geen zin om eerst nog verder te lezen en dan pas te reageren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 18:10:33 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38856074
Ach, elk topic valt er wel zo eentje binnen en ze hebben allemaal de wijsheid in pacht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38856913
ik vind het wel vervelend elke keer hoor..
wij doen er toch tenminste wat aan?
wij weten waar het misgaat?
ik zou trots moeten wezen op wat ik heb bereikt, maar door zulke mensen heb ik de neiging om toch maar in een hoekje te kruipen en me te gaan schamen ofzo...

en ik ben blij dat ik dus net "even" ben gaan liggen en net pas weer wakker werd....

nu ga ik lekker mijn visdagschotel met zalm klaarmaken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38857305
Ach meid, moet je je niet druk om maken. Er is altijd wel iemand voor wie wat jij doet niet goed genoeg is. Als je zélf maar tevreden bent. Ok, dat ben je niet, en daarom moet je er wat aan doen, maar voor jezelf en op een manier waar jij je goed bij voelt. Je weet zelf wat je hebt bereikt en wat je nog moet doen. Als je van je schamen dunner werd zou ik het je van harte aanraden, maar anders heeft het weinig nut ;-)

Een kennis van me durfde niet eens bonbons voor haar moeder te kopen met moederdag, omdat ze te dik was en bang was dat mensen haar erop zouden aankijken. Dat is me zo bijgebleven. Ik vind dat zo droevig.

Soms kost het me ook wel moeite hoor, maar ik probeer altijd te leven zoals ik denk dat goed is. Als ik mezelf maar recht aan kijken in de spiegel is het goed. Veel mensen zullen me wel lelijk, onaardig of wat dan ook vinden, maar het zij zo. Die mensen gaan weer weg, en met jezelf zit je altijd 'opgescheept'.
Sanity is (not) statistical
pi_38857747
ok de kogel is door de kerk, ik ga het toch een keer vragen want ik wil het nu wel weten

wat stel maatje 40,38 en 36 nou precies voor want ik heb hier totaaaal geen idee van
pi_38857814
Emu, dat zijn kledingmaten van vrouwen..
Maatje 36/38 is schijnbaar de ideale kledingmaat, als je dat aankan, dan ben je slank.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38858257
Hoi, ik heb weer mijn eigen internetverbinding en dat gaat wat sneller

Ik heb eens nagedacht over dit soort terugkerende ongewenste discussies en heb een mogelijke oplossing verzonnen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Geheel volgens de nieuwe policy is alles ter beoordeling van de mods en gericht op respect voor elkaar en het vergroten van het plezier van het gros van de users. Van respect kan je vaak in dat soort reacties niet spreken en het vergalt absoluut jullie plezier. Omdat ik niet al dat soort reacties direct wil gaan wegëditten stel ik voor dat ik alles wat maar enigszins lijkt op een discussie over dik zijn ipv een ondersteuning bij het afvallen tussen spoilertags ga zetten. Ook verwacht ik dat de mensen die wèl op dat soort reacties willen ingaan hun reacties tussen spoilertags gaan zetten. Op die manier is er wel discussie mogelijk (al is het wat mij betreft hetzelfde als tegen een muur aanpraten, maar goed), maar worden mensen die het niet willen lezen er niet constant mee geconfronteerd.

Wat vinden jullie ervan? Of heeft iemand een beter idee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38858377
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef Queen_Minny het volgende:
*valt als volslagen vreemde binnen*

ik ben officieel 20 kilo afgevallen sinds vandaag, ik ben zo blij met dit nieuws dat ik het nodig vond om het even hier neer te zetten
Gefeliciteerd Wat goed zeg!! Lekker hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38858380
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef Queen_Minny het volgende:
*valt als volslagen vreemde binnen*

ik ben officieel 20 kilo afgevallen sinds vandaag, ik ben zo blij met dit nieuws dat ik het nodig vond om het even hier neer te zetten
Gefeliciteerd Wat goed zeg!! Lekker hoor
pi_38859370
Isabeau: het is leuk bedacht, maar ik ben er zelf niet voor en ik denk ook niet dat het gaat werken. Discussie over overgewicht en mensen met overgewicht hoort gewoon niet in de Dieetclub thuis maar in andere topics die bestemd zijn voor discussies. Verder is het lastig om te onderscheiden wat nog wel en wat niet kan, en sowieso denk ik dat iedereen die 'spoilers' (wat een adequate term ook) toch wel gaat lezen. ik zou het iig niet kunnen laten.
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:52:51 #112
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38859427
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik heb weer mijn eigen internetverbinding en dat gaat wat sneller

Ik heb eens nagedacht over dit soort terugkerende ongewenste discussies en heb een mogelijke oplossing verzonnen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Geheel volgens de nieuwe policy is alles ter beoordeling van de mods en gericht op respect voor elkaar en het vergroten van het plezier van het gros van de users. Van respect kan je vaak in dat soort reacties niet spreken en het vergalt absoluut jullie plezier. Omdat ik niet al dat soort reacties direct wil gaan wegëditten stel ik voor dat ik alles wat maar enigszins lijkt op een discussie over dik zijn ipv een ondersteuning bij het afvallen tussen spoilertags ga zetten. Ook verwacht ik dat de mensen die wèl op dat soort reacties willen ingaan hun reacties tussen spoilertags gaan zetten. Op die manier is er wel discussie mogelijk (al is het wat mij betreft hetzelfde als tegen een muur aanpraten, maar goed), maar worden mensen die het niet willen lezen er niet constant mee geconfronteerd.

Wat vinden jullie ervan? Of heeft iemand een beter idee.
Goed idee! En ik ga weer oefenen op mijn negeer-modus ooit moet het lukken... wanneer leer ik nu dat uitleggen en discussieren met dit soort users een " total waste of time" is.

Wel raar eigenlijk, ik heb me vanmiddag echt zitten opwinden. Ik voelde me echt enorm aangevallen, heb ik normaal eigenlijk nooit zo'n last van. Maar gelukkig was het ook snel weer over, op mijn fietsje op weg naar huis voelde ik me weer helemaal toppie! Ze kunnen m'n rug op (plek zat!).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38859972
Ach in dat dikke mensen topic vallen er nu een paar mensen door de mand. Dat vind ik dan wel weer grappig.

Maar ik ben het wel met Maeghan eens dat hier de discussie over hoe vies/vet/lui dikke mensen zijn hier gewoon echt niet op z'n plaats is in de dieetclub topics. Net als dat je in de 'stoppen met roken' topics ook niet gaat vermelden hoe vies/ongezond/ongedisciplineerd rokers wel niet zijn...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 20:27:00 #114
13151 crew  Rewimo
pi_38860680
En als we nu elke keer als iemand weer zo lekker binnen komt vallen een "Dikke mensen zijn lui, vreten zich vol en moeten gewoon gaan sporten en minder eten"-topic maken en daar alles heen verplaatsen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38861062
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:06 schreef octopussy het volgende:
Maar ik ben het wel met Maeghan eens dat hier de discussie over hoe vies/vet/lui dikke mensen zijn hier gewoon echt niet op z'n plaats is in de dieetclub topics. Net als dat je in de 'stoppen met roken' topics ook niet gaat vermelden hoe vies/ongezond/ongedisciplineerd rokers wel niet zijn...
Mooie vergelijking

En ik vind Rewimo's plannetje wicked en daarom echt súper!
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 juni 2006 @ 20:45:08 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38861442
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:27 schreef Rewimo het volgende:
En als we nu elke keer als iemand weer zo lekker binnen komt vallen een "Dikke mensen zijn lui, vreten zich vol en moeten gewoon gaan sporten en minder eten"-topic maken en daar alles heen verplaatsen?
Strak plan! Ik werk wel mee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_38861500
In welk subforum moet het "[Centraal] Dikke mensen zijn vies, lui en ongesdisciplineerd en dom"
dan komen?
pi_38861517
Even een calorie arme slagroom tip.

Soyatoo, sojaslagroom.

Ik had het spul al wel eens vaker in huis gehad, maar nog nooit goed de verpakking bekeken.
Maar het bevat maar 155 kcal per 100gram, dat is minder als de helft van gewone slagroom.
Erg fijn voor af en toe, zoals nu over de aardbeien
En het smaakt prima, wel iets anders als gewone slagroom, maar net zo lekker.
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 juni 2006 @ 20:52:32 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38861787
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef octopussy het volgende:
In welk subforum moet het "[Centraal] Dikke mensen zijn vies, lui en ongesdisciplineerd en dom"
dan komen?
ONZ
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:58:31 #120
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38862095
Dames, ik hoop dat jullie op je streefgewicht geraken en erop blijven, maar voor mij blijven jullie even lief.

Voor het overige zal ik me ook moeten aanleren niet meer op hersenlozen zoals Goed_Gek of zijn klonen te reageren.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_38862154
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dames, ik hoop dat jullie op je streefgewicht geraken en erop blijven, maar voor mij blijven jullie even lief.

Voor het overige zal ik me ook moeten aanleren niet meer op hersenlozen zoals Goed_Gek of zijn klonen te reageren.
pi_38862425
quote:
pi_38862438
quote:

Dank
  woensdag 14 juni 2006 @ 21:08:52 #124
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38862550
He, m'n eerste dubbelpost
***Levi was here***
  woensdag 14 juni 2006 @ 21:08:52 #125
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38862551
quote:

Ik vind jou wel heel slim... zoentjes verzamelen bij de dames... maar je methode is effectief:
Dank je voor je lieve woorden!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 21:11:26 #126
13151 crew  Rewimo
pi_38862658
quote:
Gelukkig heb ik een vriend die er net zo over denkt.

Dank je wel! (Kusjes heb je nu wel genoeg gescoord )
pi_38862732
quote:
Ach in dat dikke mensen topic vallen er nu een paar mensen door de mand. Dat vind ik dan wel weer grappig.

dank je
  woensdag 14 juni 2006 @ 21:13:38 #128
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38862748
Shit, ze hebben me door....

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 juni 2006 @ 21:21:58 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38863022
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Shit, ze hebben me door....

Maar toch
pi_38863231
nou vooruit: voor Daffodil31LE

(meiden, we zijn veel te makkelijk over te halen!)
pi_38863371
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 21:27 schreef Isabeau het volgende:
nou vooruit: voor Daffodil31LE

(meiden, we zijn veel te makkelijk over te halen!)
Dat komt omdat we zo ongedisciplineerd zijn
pi_38864058
Ja, maar joh, je doet het toch nooit goed. Als je 'm niet zoent ben je ws. te lui om het te doen =P
pi_38864197
En ik begrijp ze ook niet. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond (goh, wat een heerlijk standaard nonsens zinnetje) dat de belangrijkste pijlers voor succesvol afvallen zijn: goede voeding, meer bewegen en support. Dan willen ze dat de dikke nijlpaardjes zo snel mogelijk slank worden om hun straatbeeld niet te verpesten en dan zagen ze één van die belangrijkste pijlers de hele tijd om
pi_38864505
Laat ik dan ook maar even mee doen:

pi_38864582
ja, en zit je eens een keer op de fiets sportief te doen...gaan ze nog zeiken over dat dikken billen over het zadel hangen en dat het allemaal vies is en verboden zou moeten worden. Oh, en zweten is ook walgelijk. Hoe moet ik nu sporten zonder te zweten dan? Krijg je weer over je heen dat je niet intensief genoeg sport
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 22:04:30 #136
13151 crew  Rewimo
pi_38864689
Dunne mensen zweten niet als ze sporten

Kijk maar naar het WK
pi_38865005

Ik zag net op tv in een of ander sportprogramma een presentatrice die vond dat Ronaldo tien kilo te zwaar is.

Toen ik commentaar had dat die 10 kilo niet zo'n probleem zouden moeten zij n als hij gewoon blijft voetballen, zei Stefan: "het is wel een probleem omdat hij al een tijdje waardeloos speelt."

Dan ben je potverdorie een topsporter met internationale allure: wordt je nog te dik bevonden
pi_38865119
Hij heeft gewoon heel erg veel blessures door zijn gewicht. Alhoewel volgens mij àl die voetballers vaak blessures hebben, maar goed.
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:22:00 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_38865430
Mag ik Daffo nog even zoenen?

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38865434
mja ik kan eigenlijk niet zo goed geloven dat je spieren zich niet kunnen instellen op tien kilo extra als je zo veel traint als een topvoetballer. Ik denk dat die blessures niet zozeer door het extra gewicht komen maar meer door verkeerd gebruik van de spieren. Maar ja topvoetbal is net als alle topsporten toch niet echt goed voor het lichaam. Het lichaam wordt gewoon te ver gepushed, en dan komen de blessures.
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:51:20 #141
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38866900
Nog even terugkomend op de vraag of cola-light slecht voor je is:
Flimpje (Zie ook artikeltje op de FP)

In combinatie met Mentos dus inderdaad een no-no.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 22:53:45 #142
13151 crew  Rewimo
pi_38867046
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef octopussy het volgende:

Ik zag net op tv in een of ander sportprogramma een presentatrice die vond dat Ronaldo tien kilo te zwaar is.

Toen ik commentaar had dat die 10 kilo niet zo'n probleem zouden moeten zij n als hij gewoon blijft voetballen, zei Stefan: "het is wel een probleem omdat hij al een tijdje waardeloos speelt."

Dan ben je potverdorie een topsporter met internationale allure: wordt je nog te dik bevonden
Ehm, als ik heel eerlijk ben: toen ik hem gisteren zag dacht ik ook 'wat is hij dik geworden'. Dat wil niet zeggen dat ie te dik is natuurlijk, maar in vergelijking met vroeger vind ik het een heel verschil. En ik kan me zo voorstellen dat 10 kilo je als topsporter behoorlijk in de weg kunnen zitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 22:55:23 #143
13151 crew  Rewimo
pi_38867163
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef Levitation het volgende:
Nog even terugkomend op de vraag of cola-light slecht voor je is:
Flimpje (Zie ook artikeltje op de FP)

In combinatie met Mentos dus inderdaad een no-no.
Als het niet zo'n troep gaf, zou ik het graag eens uitproberen
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:59:46 #144
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38867419
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als het niet zo'n troep gaf, zou ik het graag eens uitproberen
[evil mode]
Misschien kunnen we bij de choco-meet een fles cola-light en een rol Mentos meesmokkelen, een soort van knal-afsluiting aan het eind van de workshop.
[/evil mode]

Ik wil het ook proberen, maar aan het filmpje te zien zou je wel eens ruzie met je buren kunnen krijgen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 23:22:44 #145
13151 crew  Rewimo
pi_38868469
Ik neem nog een slokje cola light Zonder mentos.

En dan maar weer eens naar bed
pi_38868787
Nou, cola light gemengd met baileys geeft trouwens een baksteen effect
Eh? Moeten we nog zoenen dan? Vooruit, ben helemaal moe gestreden met badminton, maar een voor Daffo kan er wel af
pi_38869619
Vult wel lekker dan
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:11:53 #148
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_38871919
quote:

Je komt wel erg in de buurt van de ideale man
Helaas bestaan die niet.

Ik moet het ook eens afleren om gelijk in die topics de duiken eigenlijk
pi_38874756
Goeiemorgend
pi_38874798
Goedemorgen, Emu
pi_38874813
goeiemorgen allemaal...

ik heb hier een afwas, en een hoop schone was liggen, maar ik heb eigenlijk geen zin om er wat aan te doen....
pi_38874943
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:30 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen allemaal...

ik heb hier een afwas, en een hoop schone was liggen, maar ik heb eigenlijk geen zin om er wat aan te doen....
Goeiemorgen dames en heren! Weer een nieuwe dag

Ik heb thuis ook vanalles liggen wat moet gebeuren, helaas zit ik tot 5 uur inpandig bij "de baas". Zucht, ben ik de enige die werken zonde van z'n tijd vind? (Misschien had ik gewoon een andere studie moeten doen )
***Levi was here***
pi_38875031
Hier ligt een berg met strijkwas met dat warme weer niets aan gedaan.
Ook moet ik de wc's en de badkamer eens goed onder handen gaan nemen.
En al met al, hier heb ik dus totaal geen zin in.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 09:51:31 #154
13151 crew  Rewimo
pi_38875264
Mijn werkster was er gisteravond

Het went al
pi_38875282
Nah, werken is geen zonde van mijn tijd, ik vind het erg leuk om te doen, maar de dag heeft gewoon te weinig uren, dat is het Weet je wat ik zonde van je tijd vind? Slapen. Ik slaap zo 8 uur per dag, dat is één-derde van je leven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 09:55:49 #156
13151 crew  Rewimo
pi_38875368
Ik hoop dat mijn B12-injectie binnenkort effect heeft zodat ik niet meer in slaap stort zodra ik een beetje makkelijk op de bank zit...
pi_38875371
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Nah, werken is geen zonde van mijn tijd, ik vind het erg leuk om te doen, maar de dag heeft gewoon te weinig uren, dat is het Weet je wat ik zonde van je tijd vind? Slapen. Ik slaap zo 8 uur per dag, dat is één-derde van je leven!
Is inderdaad ook zonde, zou willen dat ik met 4 uur slaap toekon. Mijn vader slaapt eigenlijk nooit meer dan een uur of 4. Ik heb aan 8 niet genoeg, ik voel me pas echt fit als ik 9-10 uur slaap. Als 15/16-jarige lag ik heerlijk om 21.00 in bed en sliep tot 7 uur, ik vond 't geweldig om zoveel te slapen... maar dat gaat wel echt ten kosten van je sociale leven.
***Levi was here***
pi_38875412
Nou op sommige gebieden heeft die Goed_Gek, wel enig gelijk, maar hij was wel erg betweterig enzo en das natuurlijk niet zo leuk.

Isabeau, ik vind slapen wel leuk hoor, in de week helaas maar 6 uur per nacht maar in het weekend lig ik lekker 9 uur te maffen op zondag verplicht ik me dat zo ie zo maar zaterdag niet altijd.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:02:23 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_38875527
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat mijn B12-injectie binnenkort effect heeft zodat ik niet meer in slaap stort zodra ik een beetje makkelijk op de bank zit...
Is het een tekort aan B12 wast ervoor zorgt dat je zo moe bent dan?

Dan zal die van mij ook wel te laag zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38875683
ik moet trouwens wel afwassen, we hebben geen schone borden en bestek meer...

maar de borden en het bestek zijn nu alweer gedaan, nu de pannen en bekers nog...
pi_38875738
Je bent toe aan flylady, teigan Zal ik een flyladyclubje opzetten op fok?
pi_38875802
Schoommaak politie

DIe mogen hier ook wel eens het hele huis doen. Niet dat het z'n zooitje is hoor. Maar het zou wel eens lekker zijn, je huis één keer grondig LATEN schoonmaken
pi_38875823
Iemand ooit gehoort van de citroenkuur of al geprobeert?

"Ik drink iedere dag twee liter water met vier citroenen er in uit geperst . Het zijn de krachtigste fatburners. Ze leveren nie alleen de vetverbrandende vit. C maar ook andere stoffen die uw immuunsysteem ten goede komt en bovendien voor zorgt dat eiwit (spieropbouw) , ijzer (zuurstoftransport) en calcium ( botopbouw) uit de voeding beter worden opgenome.

Citroenen helpen dus afslanken vooral door hun vit. C die ze bevatten. Zonder vit. C wordt geen vet verbrand. Vit.C verbindt het bindweefsel en maakt de huid glad. Dikkere mensen hebben vaak te weinig aan vit. C in hun bloed."
pi_38875932
Nonsens, Emu. Neem gewoon elke dag 1 sinaasappel, dan ben je klaar. Vitamine C verbrandt geen vet, er wordt daar van alles door elkaar gehaald in jouw stukje tekst.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:20:23 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_38875980
Gisteravond bij de C&A langsgeweest voor wat nieuwe kleren.

Ik trek op een gegeven moment een shirtje XL uit het rek, zou dat wel passen.
Uiteindelijk een L meegenomen naar huis

Oja, en drie rokken (zelfde model), maar op een of andere manier hebben die weer een andere pasvorm dan broeken, want hier had ik dus wel maat 48/50 nodig. Ik heb er dus 1 maat 50 voor nu en 2 keer maat 48 voor over een week of wat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38875990
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:13 schreef Emu het volgende:
Iemand ooit gehoort van de citroenkuur of al geprobeert?

"Ik drink iedere dag twee liter water met vier citroenen er in uit geperst . Het zijn de krachtigste fatburners. Ze leveren nie alleen de vetverbrandende vit. C maar ook andere stoffen die uw immuunsysteem ten goede komt en bovendien voor zorgt dat eiwit (spieropbouw) , ijzer (zuurstoftransport) en calcium ( botopbouw) uit de voeding beter worden opgenome.

Citroenen helpen dus afslanken vooral door hun vit. C die ze bevatten. Zonder vit. C wordt geen vet verbrand. Vit.C verbindt het bindweefsel en maakt de huid glad. Dikkere mensen hebben vaak te weinig aan vit. C in hun bloed."
Nee, ken het niet. Al heb ik wel eens gehoord dat je 's morgens een glas citroensap/water moet drinken tegen de trek, ozfo. Wat ik me wel afvraag bij dit verhaal is of je niet beter een vitamine C pil kunt slikken, lijkt mij effectiever.
***Levi was here***
pi_38876016
Ehm Emu, alle vitamine C die je teveel eet gaat er gelijk weer via je nieren uit..
dus ik denk dat dat weer zo'n "fabeltjeskrant" dieet is...

ennuh Isabeau, heb je een linkje??
pi_38876052
Ik hoor van verschillende mensen dat het het lichaam zou ontzouten enzo, volgens mij toch is het proberen waard, maar dan wel met de nodige groeten en fruit, want er niet bij eten kan gewoon niet gezond zijn lijkt me...

Dus Emu gaat binnenkort naar de winkel en haalt wat citroenen en appelseinen en drinkt elke morgen een glaasje sap mat koffie wil ok ook al langer stoppen of toch zeker minder drinken, daar ga ik ook eens werk van beginnen maken. Dus ipv 3 kopjes nu nog 2

Mijn fruit beperkt zich momenteel tot appels, peren en soms een banaantje weinig variatie eigenlijk.
pi_38876103
Geen zin om een linkje te gaan zoeken
Maar teigan heeft gelijk: alle overbodige vitamine C wordt gewoon door je nieren verwijderd.

En tegen de trek helpt citroensap omdat het zuur is. Je kan ook een scheutje azijn in een glas water doen Maar citroensap is waarschijnlijk lekkerder.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 10:25:04 #170
13151 crew  Rewimo
pi_38876115
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:02 schreef Troel het volgende:
Is het een tekort aan B12 wast ervoor zorgt dat je zo moe bent dan?

Dan zal die van mij ook wel te laag zijn
B12, hb en ijzer hangen allemaal samen voorzover ik het begrijp. Mijn B12 was altijd al laag, maar aangezien dat wordt opgenomen in de dunne darm d.m.v. een stofje dat in de maag wordt aangemaakt, snap je wel dat het nu helemaal niet goed meer wordt opgenomen. Vandaar de injecties. Gelukkig maar eens per 3 maanden.
pi_38876186
Je kan het beste een sinaasappel eten en geen sap ervan maken. Maar goed, dat verschil is minimaal, ik zou alleen de sinaasappel eten. Meer voldoening, meer vezels en je eet er dan tenminste maar 1. Als je sinaasappelsap gaat drinken heb je minder vezels, minder voldoening en pers je er eigenlijk altijd meer dan 1 uit = meer kcal. Het schijnt wel lichter verteerbaar te zijn, sap. Maar geen idee waarom je iets lichter verteerbaar wilt hebben als je sowieso al nooit last hebt van fruit.
pi_38876287
Nou ja, van sinaasappels dus eigenlijk wel vind het trouwens ook niet zo lekker, sap daarentegen wel. Als je 2 sinaasappels zou persen of 1 sinaasappel en een citroen heb je toch een klein glas sap denk ik, kcal zijn volgens mij te vergelijken met een boterham, dus dan maar 3 boterhammen meer ipv 4
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 10:33:28 #173
13151 crew  Rewimo
pi_38876338
Ik heb er een hekel aan om een sinaasappel zo te eten Ik pers ze liever uit.
pi_38876346
Sinaasappels eten vind ik zo jakkie.
Maar uitgeperst vind ik ze heerlijk.
Gek eigenlijk.
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2006 @ 10:34:24 #175
43556 miss_dynastie
pi_38876364
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef octopussy het volgende:
Ja, maar als topsporter verdien je je geld met je lijf. Dat kan ik toch niet helemaal zeggen
pi_38876375
En uitgeperste sinaasappels zijn natuurlijk vele malen beter dan geen sinaasappels
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 10:35:09 #177
13151 crew  Rewimo
pi_38876386
Weet jij iets meer over die B12? Vast wel
pi_38876399
Ik moet zo boodschappen doen.
Nu heb ik trek in vers geperste sinaasappelsap
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:36:41 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_38876424
Bij diverse winkels kan je gewoon uitgeperst citroensap in een glazen flesje kopen. Scheelt je zelf de citroenen persen (dus niet dat spul in zo'n citroenflesje voor op de appels!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38876509
Ja hoor, intrinsic factor koppelt aan vitamine, waarna je het opneemt in het terminale einde van je dunne darm, cobalamine is andere naam, foliumzuur nodig bij bepaalde omzettingen van vit B12, bij pernicieuze anemie heb je een tekort aan vit. B12 (vaak verworven probleem met de intrinsic factor aanmaak in je maag), zonder intrinsic factor neem je trouwens nog wel wat op, maar dat is echt minimaal en dus veel te weinig, je hebt vit. B12 nodig voor de DNA synthese en dus nodig in cellen die heel snel delen. Denk aan darmweefsel, huidcellen, bloedcellen (vandaar de bloedarmoede) en ook je tong heeft snel delende cellen en bij een vit b 12 tekort kan je een gladde tong zien. Bij een tekort aan dit voitamine krijg je ook zenuwstoringen omdat vit B 12 myeline helpt maken en dat is de isolering van je zenuwcellen.

Zo, uit m'n hoofd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 10:45:24 #181
13151 crew  Rewimo
pi_38876645
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, intrinsic factor koppelt aan vitamine, waarna je het opneemt in het terminale einde van je dunne darm, cobalamine is andere naam, foliumzuur nodig bij bepaalde omzettingen van vit B12, bij pernicieuze anemie heb je een tekort aan vit. B12 (vaak verworven probleem met de intrinsic factor aanmaak in je maag), zonder intrinsic factor neem je trouwens nog wel wat op, maar dat is echt minimaal en dus veel te weinig, je hebt vit. B12 nodig voor de DNA synthese en dus nodig in cellen die heel snel delen. Denk aan darmweefsel, huidcellen, bloedcellen (vandaar de bloedarmoede) en ook je tong heeft snel delende cellen en bij een vit b 12 tekort kan je een gladde tong zien. Bij een tekort aan dit voitamine krijg je ook zenuwstoringen omdat vit B 12 myeline helpt maken en dat is de isolering van je zenuwcellen.

Zo, uit m'n hoofd
Ah, mijn hele korte samenvatting klopt dus wel aardig Nou hopelijk merk ik het effect snel. Ik wil wel weer eens een hele voetbalwedstrijd zien
pi_38877080
Je slaapt voor het einde?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 11:03:18 #183
13151 crew  Rewimo
pi_38877114
Ja joh, zodra ik lekker zit zak ik weg
pi_38877151
Voetbal

Ik snap trouwens niet wat er zo leuk is aan sport kijken, dan doe ik het toch liever zelf
pi_38877499
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:04 schreef Emu het volgende:
Voetbal

Ik snap trouwens niet wat er zo leuk is aan sport kijken, dan doe ik het toch liever zelf
Ik heb als tiener gevoetbald en ik vind het nog altijd erg leuk om naar een wedstrijd te kijken. Al ben ik wel kieskeurig, ik vind het leuk als 't Nederlands elftal speelt en verder de "grote wedstrijden" in de NL competitie (wedstrijden tussen Ajax, Feyenoord en PSV) en Europacup als er een NL club speelt. Ajax blijft (ondanks dramatisch slechte resultaten) mijn favoriet, maar mijn moeder komt dan ook uit Amsterdam en mijn vader is ook Ajax-fan... erfelijk bepaald dus.

Maar aangezien ik 't altijd zo tref dat ik een vriend heb die niet van voetbal houdt (of er zelfs een hekel aan heeft), zie ik maar bar weinig wedstrijden. Maar nu met 't WK moet ik toch echt kijken, dat wil ik echt niet missen! Vriend gaat maar lekker een computerspel spelen ofzo... hebben we allebei een leuke avond.
***Levi was here***
pi_38877673
zo, de afwas is klaar, ik heb alles wat gestreken moest worden gestreken..

rest mij voorlopig alleen nog een wasmand met sokken en ondergoed wat nog even opgevouwen moet worden...
pi_38877697
Gaat hij Fifa spelen dan?
pi_38877965
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Emu het volgende:
Gaat hij Fifa spelen dan?
Haha, nee daar zou hij echt niets van bakken...

Nee, hij heeft een grote voorliefde voor GTA San Andreas, zeker nu hij zo ver is dat "CJ" een vriendinnetje heeft en ze samen lekker bezig zijn. Dus als je hem vraagt "Wat heb jij gedaan terwijl je vriendin voetbal keek?", dan kan dat antwoord zomaar zijn: "Auto's gejat, agenten neergeschoten, ouwe vrouwtjes in elkaar geslagen, rond gescheurd met een ambulance en ik heb een lekker ding aan de haak geslagen". Verder is het een hele lieve jongen...
Alleen mag hij van mij geen auto meer rijden als hij net gespeeld heeft, blijkbaar is het moeilijk loskomen uit zo'n spel.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 11:33:25 #189
13151 crew  Rewimo
pi_38878048
qltel geeft ook niks om voetbal, wat dat betreft voed ik Christan wel op
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 11:36:56 #190
13151 crew  Rewimo
pi_38878147
Zeker ook B12-gebrek Of gewoon die 10 kilo misschien?
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2006 @ 12:15:26 #191
43556 miss_dynastie
pi_38879332
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:30 schreef Levitation het volgende:
Nee, hij heeft een grote voorliefde voor GTA San Andreas, zeker nu hij zo ver is dat "CJ" een vriendinnetje heeft en ze samen lekker bezig zijn.
Ben jij mijn kloon?
Ik heb ook zo'n vent
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:16:25 #192
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38879355
Voetbal kan ik ook niet kijken, of het is met een boek erbij. Dan hoor ik af en toe wel roepen als ze scoren of juist niet.

Wat een gedoe weer hier met zo'n sfeerverpester. Dat aparte topic lijkt me wel handig. Het hoort hier gewoon niet. Nu ben ik wel weer emotioneel hysterisch, toen mijn bmi op 22 zat, had ik nog steeds broekmaat 40. Ik was nog te dik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_38879449
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:16 schreef YPPY het volgende:
Voetbal kan ik ook niet kijken, of het is met een boek erbij. Dan hoor ik af en toe wel roepen als ze scoren of juist niet.

Wat een gedoe weer hier met zo'n sfeerverpester. Dat aparte topic lijkt me wel handig. Het hoort hier gewoon niet. Nu ben ik wel weer emotioneel hysterisch, toen mijn bmi op 22 zat, had ik nog steeds broekmaat 40. Ik was nog te dik.
Kusje voor YPPY
Hij heeft een ban gekregen.

En verder gaan wij gewoon weer oefenen op onze negeer-modus. Ik moet echt nog leren om niet steeds in de verdediging te schieten.
***Levi was here***
pi_38879587
Ik voel me eigenlijk nooit echt aangesproken (dat scheelt al heel veel frustratie denk ik ), maar ik moet leren dat ik ook niet met al mijn kennis aan hoef te komen bij bepaalde personen: verspilde moeite. Ook al kom ik met 30 wetenschappelijke artikelen aan, dan nog is het zoals zij zeggen dat het is Dat is dus mijn fout, dat ik dan een poging waag ze tot ander inzicht te doen komen; maar dat helpt toch nooit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 12:35:49 #195
13151 crew  Rewimo
pi_38879937
Welnee joh, ze zijn gigantisch overtuigd van hun eigen gelijk. Gelukkig weten wij hier wel wat we aan elkaar hebben
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:39:34 #196
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38880046
Zo erg is het niet hoor Levitation, kijk maar naar het PI. Eigenlijk vind ik ze wel grappig, als het niet zo warm is, vind ik het zelfs leuk om de discussie aan te gaan en dan ze zichzelf dan vastkletsen. Maar daar is het nu te warm voor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_38880061
warm? Hier is het helemaaln iet zo warm... Het is hier bewolkt, en een beetje dreigend..
pi_38880123
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:39 schreef YPPY het volgende:
Zo erg is het niet hoor Levitation, kijk maar naar het PI. Eigenlijk vind ik ze wel grappig, als het niet zo warm is, vind ik het zelfs leuk om de discussie aan te gaan en dan ze zichzelf dan vastkletsen. Maar daar is het nu te warm voor.
Ik discussieer ook graag... maar gisteren begon ik me op te winden en dan moet ik er gewoon mee kappen.
Ik had de PI gezien, hoor...
***Levi was here***
pi_38880726
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ben jij mijn kloon?
Ik heb ook zo'n vent
Ik meld mij ook aan maar ik speel dan wel de oudere versie Vice City, San Andreas vind ik niet zo leuk. Ik vind het heerlijk om al die jonge slanke mannen neer te rjiden met de wagen
pi_38884258
blegh, ik ben zenuwachtig...
mijn bijlesleerlingen krijgt vandaag haar examenuitslag, ik heb nog niets gehoort, maar ik hoop zo dat ze geslaagd is..

en over een uurtje moet ik overleggen met de andere practicumassistenten, en dat is ook wel ff spannend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')