Gelukkig heb ik een vriend die er net zo over denkt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dames, ik hoop dat jullie op je streefgewicht geraken en erop blijven, maar voor mij blijven jullie even lief.
dank jequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:06 schreef octopussy het volgende:
Ach in dat dikke mensen topic vallen er nu een paar mensen door de mand. Dat vind ik dan wel weer grappig.
Maar ik ben het wel met Maeghan eens dat hier de discussie over hoe vies/vet/lui dikke mensen zijn hier gewoon echt niet op z'n plaats is in de dieetclub topics. Net als dat je in de 'stoppen met roken' topics ook niet gaat vermelden hoe vies/ongezond/ongedisciplineerd rokers wel niet zijn...
quote:
Dat komt omdat we zo ongedisciplineerd zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:27 schreef Isabeau het volgende:nou vooruit:
voor Daffodil31LE
(meiden, we zijn veel te makkelijk over te halen!)
Ehm, als ik heel eerlijk ben: toen ik hem gisteren zag dacht ik ook 'wat is hij dik geworden'. Dat wil niet zeggen dat ie te dik is natuurlijk, maar in vergelijking met vroeger vind ik het een heel verschil. En ik kan me zo voorstellen dat 10 kilo je als topsporter behoorlijk in de weg kunnen zitten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef octopussy het volgende:
![]()
Ik zag net op tv in een of ander sportprogramma een presentatrice die vond dat Ronaldo tien kilo te zwaar is.
Toen ik commentaar had dat die 10 kilo niet zo'n probleem zouden moeten zij n als hij gewoon blijft voetballen, zei Stefan: "het is wel een probleem omdat hij al een tijdje waardeloos speelt."
Dan ben je potverdorie een topsporter met internationale allure: wordt je nog te dik bevonden![]()
Als het niet zo'n troep gaf, zou ik het graag eens uitproberenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef Levitation het volgende:
Nog even terugkomend op de vraag of cola-light slecht voor je is:
Flimpje (Zie ook artikeltje op de FP)
In combinatie met Mentos dus inderdaad een no-no.![]()
[evil mode]quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als het niet zo'n troep gaf, zou ik het graag eens uitproberen
Je komt wel erg in de buurt van de ideale manquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dames, ik hoop dat jullie op je streefgewicht geraken en erop blijven, maar voor mij blijven jullie even lief.
Voor het overige zal ik me ook moeten aanleren niet meer op hersenlozen zoals Goed_Gek of zijn klonen te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |