Goeiemorgen dames en heren!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:30 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen allemaal...
ik heb hier een afwas, en een hoop schone was liggen, maar ik heb eigenlijk geen zin om er wat aan te doen....
Is inderdaad ook zonde, zou willen dat ik met 4 uur slaap toekon. Mijn vader slaapt eigenlijk nooit meer dan een uur of 4. Ik heb aan 8 niet genoeg, ik voel me pas echt fit als ik 9-10 uur slaap. Als 15/16-jarige lag ik heerlijk om 21.00 in bed en sliep tot 7 uur, ik vond 't geweldig om zoveel te slapen... maar dat gaat wel echt ten kosten van je sociale leven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Nah, werken is geen zonde van mijn tijd, ik vind het erg leuk om te doen, maar de dag heeft gewoon te weinig uren, dat is hetWeet je wat ik zonde van je tijd vind? Slapen. Ik slaap zo 8 uur per dag, dat is één-derde van je leven!
![]()
Is het een tekort aan B12 wast ervoor zorgt dat je zo moe bent dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat mijn B12-injectie binnenkort effect heeft zodat ik niet meer in slaap stort zodra ik een beetje makkelijk op de bank zit...
Nee, ken het niet. Al heb ik wel eens gehoord dat je 's morgens een glas citroensap/water moet drinken tegen de trek, ozfo. Wat ik me wel afvraag bij dit verhaal is of je niet beter een vitamine C pil kunt slikken, lijkt mij effectiever.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:13 schreef Emu het volgende:
Iemand ooit gehoort van de citroenkuur of al geprobeert?
"Ik drink iedere dag twee liter water met vier citroenen er in uit geperst . Het zijn de krachtigste fatburners. Ze leveren nie alleen de vetverbrandende vit. C maar ook andere stoffen die uw immuunsysteem ten goede komt en bovendien voor zorgt dat eiwit (spieropbouw) , ijzer (zuurstoftransport) en calcium ( botopbouw) uit de voeding beter worden opgenome.
Citroenen helpen dus afslanken vooral door hun vit. C die ze bevatten. Zonder vit. C wordt geen vet verbrand. Vit.C verbindt het bindweefsel en maakt de huid glad. Dikkere mensen hebben vaak te weinig aan vit. C in hun bloed."
B12, hb en ijzer hangen allemaal samen voorzover ik het begrijp. Mijn B12 was altijd al laag, maar aangezien dat wordt opgenomen in de dunne darm d.m.v. een stofje dat in de maag wordt aangemaakt, snap je wel dat het nu helemaal niet goed meer wordt opgenomen. Vandaar de injecties. Gelukkig maar eens per 3 maanden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:02 schreef Troel het volgende:
Is het een tekort aan B12 wast ervoor zorgt dat je zo moe bent dan?
Dan zal die van mij ook wel te laag zijn
Ja, maar als topsporter verdien je je geld met je lijf. Dat kan ik toch niet helemaal zeggenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef octopussy het volgende:
Dan ben je potverdorie een topsporter met internationale allure: wordt je nog te dik bevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |