abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38874813
goeiemorgen allemaal...

ik heb hier een afwas, en een hoop schone was liggen, maar ik heb eigenlijk geen zin om er wat aan te doen....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38874943
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:30 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen allemaal...

ik heb hier een afwas, en een hoop schone was liggen, maar ik heb eigenlijk geen zin om er wat aan te doen....
Goeiemorgen dames en heren! Weer een nieuwe dag

Ik heb thuis ook vanalles liggen wat moet gebeuren, helaas zit ik tot 5 uur inpandig bij "de baas". Zucht, ben ik de enige die werken zonde van z'n tijd vind? (Misschien had ik gewoon een andere studie moeten doen )
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38875031
Hier ligt een berg met strijkwas met dat warme weer niets aan gedaan.
Ook moet ik de wc's en de badkamer eens goed onder handen gaan nemen.
En al met al, hier heb ik dus totaal geen zin in.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 09:51:31 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38875264
Mijn werkster was er gisteravond

Het went al
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38875282
Nah, werken is geen zonde van mijn tijd, ik vind het erg leuk om te doen, maar de dag heeft gewoon te weinig uren, dat is het Weet je wat ik zonde van je tijd vind? Slapen. Ik slaap zo 8 uur per dag, dat is één-derde van je leven!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 09:55:49 #156
13151 crew  Rewimo
pi_38875368
Ik hoop dat mijn B12-injectie binnenkort effect heeft zodat ik niet meer in slaap stort zodra ik een beetje makkelijk op de bank zit...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38875371
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Nah, werken is geen zonde van mijn tijd, ik vind het erg leuk om te doen, maar de dag heeft gewoon te weinig uren, dat is het Weet je wat ik zonde van je tijd vind? Slapen. Ik slaap zo 8 uur per dag, dat is één-derde van je leven!
Is inderdaad ook zonde, zou willen dat ik met 4 uur slaap toekon. Mijn vader slaapt eigenlijk nooit meer dan een uur of 4. Ik heb aan 8 niet genoeg, ik voel me pas echt fit als ik 9-10 uur slaap. Als 15/16-jarige lag ik heerlijk om 21.00 in bed en sliep tot 7 uur, ik vond 't geweldig om zoveel te slapen... maar dat gaat wel echt ten kosten van je sociale leven.
***Levi was here***
pi_38875412
Nou op sommige gebieden heeft die Goed_Gek, wel enig gelijk, maar hij was wel erg betweterig enzo en das natuurlijk niet zo leuk.

Isabeau, ik vind slapen wel leuk hoor, in de week helaas maar 6 uur per nacht maar in het weekend lig ik lekker 9 uur te maffen op zondag verplicht ik me dat zo ie zo maar zaterdag niet altijd.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:02:23 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_38875527
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat mijn B12-injectie binnenkort effect heeft zodat ik niet meer in slaap stort zodra ik een beetje makkelijk op de bank zit...
Is het een tekort aan B12 wast ervoor zorgt dat je zo moe bent dan?

Dan zal die van mij ook wel te laag zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38875683
ik moet trouwens wel afwassen, we hebben geen schone borden en bestek meer...

maar de borden en het bestek zijn nu alweer gedaan, nu de pannen en bekers nog...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38875738
Je bent toe aan flylady, teigan Zal ik een flyladyclubje opzetten op fok?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38875802
Schoommaak politie

DIe mogen hier ook wel eens het hele huis doen. Niet dat het z'n zooitje is hoor. Maar het zou wel eens lekker zijn, je huis één keer grondig LATEN schoonmaken
pi_38875823
Iemand ooit gehoort van de citroenkuur of al geprobeert?

"Ik drink iedere dag twee liter water met vier citroenen er in uit geperst . Het zijn de krachtigste fatburners. Ze leveren nie alleen de vetverbrandende vit. C maar ook andere stoffen die uw immuunsysteem ten goede komt en bovendien voor zorgt dat eiwit (spieropbouw) , ijzer (zuurstoftransport) en calcium ( botopbouw) uit de voeding beter worden opgenome.

Citroenen helpen dus afslanken vooral door hun vit. C die ze bevatten. Zonder vit. C wordt geen vet verbrand. Vit.C verbindt het bindweefsel en maakt de huid glad. Dikkere mensen hebben vaak te weinig aan vit. C in hun bloed."
pi_38875932
Nonsens, Emu. Neem gewoon elke dag 1 sinaasappel, dan ben je klaar. Vitamine C verbrandt geen vet, er wordt daar van alles door elkaar gehaald in jouw stukje tekst.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:20:23 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_38875980
Gisteravond bij de C&A langsgeweest voor wat nieuwe kleren.

Ik trek op een gegeven moment een shirtje XL uit het rek, zou dat wel passen.
Uiteindelijk een L meegenomen naar huis

Oja, en drie rokken (zelfde model), maar op een of andere manier hebben die weer een andere pasvorm dan broeken, want hier had ik dus wel maat 48/50 nodig. Ik heb er dus 1 maat 50 voor nu en 2 keer maat 48 voor over een week of wat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38875990
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:13 schreef Emu het volgende:
Iemand ooit gehoort van de citroenkuur of al geprobeert?

"Ik drink iedere dag twee liter water met vier citroenen er in uit geperst . Het zijn de krachtigste fatburners. Ze leveren nie alleen de vetverbrandende vit. C maar ook andere stoffen die uw immuunsysteem ten goede komt en bovendien voor zorgt dat eiwit (spieropbouw) , ijzer (zuurstoftransport) en calcium ( botopbouw) uit de voeding beter worden opgenome.

Citroenen helpen dus afslanken vooral door hun vit. C die ze bevatten. Zonder vit. C wordt geen vet verbrand. Vit.C verbindt het bindweefsel en maakt de huid glad. Dikkere mensen hebben vaak te weinig aan vit. C in hun bloed."
Nee, ken het niet. Al heb ik wel eens gehoord dat je 's morgens een glas citroensap/water moet drinken tegen de trek, ozfo. Wat ik me wel afvraag bij dit verhaal is of je niet beter een vitamine C pil kunt slikken, lijkt mij effectiever.
***Levi was here***
pi_38876016
Ehm Emu, alle vitamine C die je teveel eet gaat er gelijk weer via je nieren uit..
dus ik denk dat dat weer zo'n "fabeltjeskrant" dieet is...

ennuh Isabeau, heb je een linkje??
pi_38876052
Ik hoor van verschillende mensen dat het het lichaam zou ontzouten enzo, volgens mij toch is het proberen waard, maar dan wel met de nodige groeten en fruit, want er niet bij eten kan gewoon niet gezond zijn lijkt me...

Dus Emu gaat binnenkort naar de winkel en haalt wat citroenen en appelseinen en drinkt elke morgen een glaasje sap mat koffie wil ok ook al langer stoppen of toch zeker minder drinken, daar ga ik ook eens werk van beginnen maken. Dus ipv 3 kopjes nu nog 2

Mijn fruit beperkt zich momenteel tot appels, peren en soms een banaantje weinig variatie eigenlijk.
pi_38876103
Geen zin om een linkje te gaan zoeken
Maar teigan heeft gelijk: alle overbodige vitamine C wordt gewoon door je nieren verwijderd.

En tegen de trek helpt citroensap omdat het zuur is. Je kan ook een scheutje azijn in een glas water doen Maar citroensap is waarschijnlijk lekkerder.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 10:25:04 #170
13151 crew  Rewimo
pi_38876115
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:02 schreef Troel het volgende:
Is het een tekort aan B12 wast ervoor zorgt dat je zo moe bent dan?

Dan zal die van mij ook wel te laag zijn
B12, hb en ijzer hangen allemaal samen voorzover ik het begrijp. Mijn B12 was altijd al laag, maar aangezien dat wordt opgenomen in de dunne darm d.m.v. een stofje dat in de maag wordt aangemaakt, snap je wel dat het nu helemaal niet goed meer wordt opgenomen. Vandaar de injecties. Gelukkig maar eens per 3 maanden.
pi_38876186
Je kan het beste een sinaasappel eten en geen sap ervan maken. Maar goed, dat verschil is minimaal, ik zou alleen de sinaasappel eten. Meer voldoening, meer vezels en je eet er dan tenminste maar 1. Als je sinaasappelsap gaat drinken heb je minder vezels, minder voldoening en pers je er eigenlijk altijd meer dan 1 uit = meer kcal. Het schijnt wel lichter verteerbaar te zijn, sap. Maar geen idee waarom je iets lichter verteerbaar wilt hebben als je sowieso al nooit last hebt van fruit.
pi_38876287
Nou ja, van sinaasappels dus eigenlijk wel vind het trouwens ook niet zo lekker, sap daarentegen wel. Als je 2 sinaasappels zou persen of 1 sinaasappel en een citroen heb je toch een klein glas sap denk ik, kcal zijn volgens mij te vergelijken met een boterham, dus dan maar 3 boterhammen meer ipv 4
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 10:33:28 #173
13151 crew  Rewimo
pi_38876338
Ik heb er een hekel aan om een sinaasappel zo te eten Ik pers ze liever uit.
pi_38876346
Sinaasappels eten vind ik zo jakkie.
Maar uitgeperst vind ik ze heerlijk.
Gek eigenlijk.
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2006 @ 10:34:24 #175
43556 miss_dynastie
pi_38876364
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef octopussy het volgende:
Dan ben je potverdorie een topsporter met internationale allure: wordt je nog te dik bevonden
Ja, maar als topsporter verdien je je geld met je lijf. Dat kan ik toch niet helemaal zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')