Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:51 schreef Koenz0r het volgende:
Ik ben zojuist wakker gebeld:
"Goede morgen Koen, Jacqueline Rutte hier van de PWA school"
"Uhhh, *droge strot van wakker worden* Goeiemorgen"
"Had ik je wakker gebeld??"
"Ja, maar dat maakt niet uit hoor"
"Mooi, want je bent geslaagd!!! Het was wel kantje boord, maar je bent er door!!"
"Toppie, geweldig, werkelijk tof!"
Dus, IK BEN GESLAAGD !!!!!!
voor 4 - VMBO TL
whehe das zo verrot he zo'n droge ochtendstemquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:51 schreef Koenz0r het volgende:
Ik ben zojuist wakker gebeld:
"Goede morgen Koen, Jacqueline Rutte hier van de PWA school"
"Uhhh, *droge strot van wakker worden* Goeiemorgen"
"Had ik je wakker gebeld??"
"Ja, maar dat maakt niet uit hoor"
"Mooi, want je bent geslaagd!!! Het was wel kantje boord, maar je bent er door!!"
"Toppie, geweldig, werkelijk tof!"
Dus, IK BEN GESLAAGD !!!!!!![]()
voor 4 - VMBO TL
Dankjewelquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerd!
iken
bij voorbaat aangezien ik morgen pas meer weet (vwo) en het alle kanten nog op kan voot mijn gevoel.
Ook bedanktquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:18 schreef -AnneX- het volgende:
feli koenz0r
euj! dit is jouw topic niet!quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Iken
bij voorbaat aangezien ik morgen pas meer weet (havo) en het alle kanten nog op kan voor mijn gevoel.
Wtf? Langskomen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:22 schreef Volvoman het volgende:
Bij mij komen ze langs, vanaf 14:30.
Ik woon dicht bij school, dus ik hoop dat ze bij mij als eerste zijn.
Ook feliquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:19 schreef Nashje het volgende:
Geslaagd![]()
.
Na 12 uur zouden ze eerst degene bellen die waren gezakt. Nou het was 5 over 12 ofzo, ik hoorde de telefoon. Mijn gedachten: "KUT KUT KUT KUT KUT". Ik best lang wachten met afpakken. Ik pak af, hoor niemand, dus verbinding afgebroken. Ik wacht op het 2e telefoontje. Ga effe naar de WC. Had de telefoon meegenomen. De telefoon gaat over. Blijkt het me moeder te zijn. Die was gebeld door me mentor: "Je bent geslaagd!!".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Hebben jullie zo weinig leerlingen, dat ze bij iedereen persoonlijk langs kunnen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef Volvoman het volgende:
[..]
JaBeetje doelloos, maar dan krijg ik ook meteen mijn cijferlijst. Die moet ik morgen inleveren.
Dus als er iemand gezakt is, krijgt meteen de hele school dat te horen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:29 schreef B_BOY het volgende:
ik moet naar school komen en dan alle havisten in de ene gymzaal alle vwo mensjes in de andere gymzaal en dan word er gezegd wie gezakt zijn en dan gaan die mee met mentor en decaan (om te kijke wat het beste traject voor ze is en ioedereeen krijgt dan punten mee naar huis en gaat zuipen.
Wij worden gebeld als je gezakt bent tussen 17 en 18uur morgen en dan moet je die avond naar school voor de herkansingsmogelijkheden of om te bespreken wat je gaat doen als je definitief gezakt bent en vanaf 18uur staan de geslaagden op internet. En voor 17uur gaan ze eerst de resultaten bespreken in een vergadering voor dat wij het wetenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:29 schreef B_BOY het volgende:
ik moet naar school komen en dan alle havisten in de ene gymzaal alle vwo mensjes in de andere gymzaal en dan word er gezegd wie gezakt zijn en dan gaan die mee met mentor en decaan (om te kijke wat het beste traject voor ze is en ioedereeen krijgt dan punten mee naar huis en gaat zuipen.
jeps.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus als er iemand gezakt is, krijgt meteen de hele school dat te horen?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hebben jullie zo weinig leerlingen, dat ze bij iedereen persoonlijk langs kunnen?
Hele school zo van: "Muahahahahaaahquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus als er iemand gezakt is, krijgt meteen de hele school dat te horen?
Maar misschien komen ze dan ook juist wel als laatste bij jou, omdat ze geen zin hebben om aan het eind van de middag nog zo ver weg te moeten. Denken ze: We beginnen ver weg en eindigen dichtbijquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:40 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Er zijn maar ongeveer 60 examenkandidaten, weinig ja.
Ik had het niet erg gevonden, maar misschien hadden labiele meisjes het liever even eerst voor zichzelf verwerkt ofzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hele school zo van: "Muahahahahaaah"
Ja maar anders komt er toch wel een lijst te hangen, dus het komt sowieso uit wie er precies gezakt zijn.
Ook al komt er geen lijst, uiteindelijk komt iedereen toch wel te weten wie geslaagd is en gezaktquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar anders komt er toch wel een lijst te hangen, dus het komt sowieso uit wie er precies gezakt zijn.
ik hoop dat ik morgen nadat ik de uitslag heb gekregen in de kroeg zit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik kom hier morgen na 13:00 nog even terug
Ik word om 1 uur gebeld, daarna moet ik me op school melden om 4 uur, daarna ga ik naar de kroegquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik hoop dat ik morgen nadat ik de uitslag heb gekregen in de kroeg zit.
Ik wil ook naar de kroeg als ik ben geslaagd, maar ik moet werkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik word om 1 uur gebeld, daarna moet ik me op school melden om 4 uur, daarna ga ik naar de kroeg
zeg wil je niet mijn zeldzame naam stelenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Ewaldus het volgende:
godverdomme ik heb het niet meerdat de telefoon gaat en dat mn mentor het is en zegt "ja Ewald, je bent gezakt" óf "ja Ewald, je bent geslaagd"
;(:{
Ik heb meer posts Ewaldquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:41 schreef DJMyst het volgende:
[..]
zeg wil je niet mijn zeldzame naam stelen![]()
niemand heet Ewald alleen ik![]()
ik pis in mn broek..quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:39 schreef Ewaldus het volgende:
Mijn decaan belde net of ik als wist wat ik volgend jaar ging doen als HBO studie... (ik weet dat nog niet, twijfel nog).
Maar kan hij al weten of ik geslaagd ben ?
Nee, daar de normering pas morgen bekend wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:23 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik pis in mn broek..
weten de scholen al wie er slaagt of zakt van HAVO?
zeker een onvoldoende voor nederlandsquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nee, daar de normering pas morgen bekend wordt.
Kun je mij vertellen wat er fout is aan die zin?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
zeker een onvoldoende voor nederlands
Hij is niet van de oude stempel en ken die zinsvorm nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:30 schreef Koewam het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen wat er fout is aan die zin?
LEER SPELLEN JONG NEGÂHquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is niet van de oude stempel en ken die zinsvorm niet.
Op het VWO is wiskunde A1 compex: 2,1quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.cito.nl/vo/ce/havovwo/omzet2006/eind_fr.htm
voor degene die de normen willen weten..
Wiskunde is so fucking close
Hoezo? Wat heb je slecht gemaakt dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:15 schreef 2Mini het volgende:
Ik moet nog worden gebeld, maar volgens mij ben ik gezakt..
Inderdaad. Ik krijg het morgen pas te horenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik pas tussen half 4 en half 5 en sommige morgen pas dus niet zeuren!
Ja dat lijkt me wel een goed ideequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef PekingDuck het volgende:
Ik zal even een nieuwsposter zoeken die vrijdag de namen op de frontpage wil zetten van iedereen die is geslaagd.
Grote God, Goeie Genadequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Don_Antoin het volgende:
Kreeg gister dus te horen dat ik geslaagd was, allemaal 8en en een 9![]()
![]()
Tof idee!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef PekingDuck het volgende:
Ik zal even een nieuwsposter zoeken die vrijdag de namen op de frontpage wil zetten van iedereen die is geslaagd.
ook nog even voor mij.,..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef Justonlye het volgende:
nog even!!!!!!!!!! spanning is echt een onbekende emotie voor mij:S
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Death_Angel_89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD
gefeliquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Death_Angel_89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD
tjuhp, heb ik ook last van.. maar komt wel goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef Justonlye het volgende:
nog even!!!!!!!!!! spanning is echt een onbekende emotie voor mij:S
Gefeliciteerd (en terryvorst ook nog trouwens)!quote:
Nice!!! valt zeker een last van je afquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef Justonlye het volgende:
Gefeliciteerd iedereen!! Ik ben ook geslaagd:D
Hier tussen 17 en 18uur als je niet geslaagd bent en anders als je geslaagd bent of vergeten te bellen bent pas na 18uurquote:
Die posten dat ook minder snel hea.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:33 schreef MmadviewW het volgende:
gefeliciteerd!
ik heb btw nog niemand gezien hier die gezakt is
Uploaden die hap als het hilarisch isquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:45 schreef -Mo- het volgende:
Ben ook geslaagd... Heb het gesprek dat ik gebeld werd ook opgenomen...Best hilarisch.
Uploadenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:45 schreef -Mo- het volgende:
Ben ook geslaagd... Heb het gesprek dat ik gebeld werd ook opgenomen...Best hilarisch.
Hier, voor mijn klasgenoten en ikzelf was het hilarisch, maar denk niet dat jullie het zo leuk vinden om te horen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:46 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Uploaden die hap als het hilarisch is![]()
Goed gedachtquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hier, voor mijn klasgenoten en ikzelf was het hilarisch, maar denk niet dat jullie het zo leuk vinden om te horen.
Ik heb echt geen zin in zo'n geforceerd gesprekje hoor. Gewoon "Ja bent geslaagd, gefeliciteerd" tuut-tuut-tuut lijkt me genoegquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hier, voor mijn klasgenoten en ikzelf was het hilarisch, maar denk niet dat jullie het zo leuk vinden om te horen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:54 schreef Zuen het volgende:
ik ben gezakt voor vmbo-b
ik ben gezakt op het bakken van een sneetje brood en het eten van een stuk brood
"Gefeliciteerd!"quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je diplomie, HOMIE.
Finally!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu kunnen we eindelijk de CTU-opleiding gaan volgen.
Hoe gaat het met je verbouwing?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je diplomie, HOMIE.
Neen, dat was het niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verrassend! Was zeker wel spannend nog of niet.
Succes dan maar!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Binnen 2 uur ongeveer geloof ik.
Vaag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef allardh het volgende:
Ik hoor het pas morgenochtend (vwo)...
tja, maar nederlands kan je nog wel oefenen, wat ik totaal niet had gedaan, en ik hoef maar een 5 te halen volgens mij... wiskunde is wat dat betreft ook klote omdat je daar heel veel voor moeten leren, en dan kan het nog een moeilijk toets zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
Ik zou wiskunde doen, dat kan je stampen en oefenen, Nederlands gaat gewoon goed of niet.
Sja. Een 5 voor Nederlands lijkt me niet onmogelijk nee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:33 schreef masterr112 het volgende:
[..]
tja, maar nederlands kan je nog wel oefenen, wat ik totaal niet had gedaan, en ik hoef maar een 5 te halen volgens mij... wiskunde is wat dat betreft ook klote omdat je daar heel veel voor moeten leren, en dan kan het nog een moeilijk toets zijn
Congrats,quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:42 schreef Originele_Naam het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Balen! Moge Sjek bij je zijn bij de herkansingquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het niet gehaald, moet economie herkansen. Kutzooi.
Ik las 1.5, maar daar slaag je niet mee natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:00 schreef Silentuz het volgende:
GESLAAAGD!
1 5 op mn lijst, voor nederlands, had een 3,4 voor mn CSE
Jammer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef Myers het volgende:
Herexamen![]()
Had voor GS en AK een 4.4, zou niet weten welke ik nu over moet gaan doen. Moet voor GS een 6 halen en voor AK een 5,5. Maar AK vond ik echt niet te doen. En GS is dan weer vet veel leerwerk, ben ook nooit echt goed geweest in GS.
Gefeli, dude.quote:
Gefeli, babe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
GESLAAGD
Pff, gelukkig. Toch nog iemand die ook een her moetquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef Myers het volgende:
Herexamen![]()
Had voor GS en AK een 4.4, zou niet weten welke ik nu over moet gaan doen. Moet voor GS een 6 halen en voor AK een 5,5. Maar AK vond ik echt niet te doen. En GS is dan weer vet veel leerwerk, ben ook nooit echt goed geweest in GS.
Haha, die man heeft een stem die lijkt op de stem van 'Sinterklaas'quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:07 schreef 2Mini het volgende:
Hoeretyfusteringzooi!
Gezakt... en hard ook..
al sla je me dood ik zou het niet weten.... morgen maar even cijfers ophalen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mijn held! Hoe krijg je dat voor elkaar, man?
Join the clubquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het niet gehaald, moet economie herkansen. Kutzooi.
nee mentor zegt van niet .. is volgesn mij ook niet zo.. Maar ikw as keihard genaaid met frans1,quote:
Bij mij is d'r maar 1 per klas met 25-30 leerlingen gezaktquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:23 schreef Jivis het volgende:
Btw, bij ons op school zijn er op havo 14 definitief gezakt en 33 moeten een herexamen maken. Da's veel, right![]()
Bij ons maar 1% gezakt op VWO vorig jaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:26 schreef Ewaldus het volgende:
Vorig jaar was het bij ons 30% gezakt.. Zal dit jaar ook wel zo zijn als zo'n slimme jongen als ik gezakt ben![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:21 schreef MarkNMGN het volgende:
nog steeds niet gebeld
nog steeds niet gebeld
TERINGSPANNING
8,7 gehaald, fucking n00bs.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef K33T het volgende:
Wat zeiken jullie? Als je het moeilijk vond, dan ben je het Havo-papiertje niet waardig.
Er wordt gewoon gelet op je redenatievermogen, atlas skillz yo, logica, enz.
Dat er nauwelijks van het boek in het examen stond, is alleen maar mooi meegenomen. Anders kon iedere VMBO'er wel met stug doorleren een VWO-papiertje halen, omdat ze slechts dingen in hun koppie hoeven opdreunen, zonder enige vaardigheid. Nogmaals, et gaat hier dus om je vaardigheden, en wel op Havo-niveau! Een hele terechte toets, lijkt me.
En gaan klagen... zegt toch wel eerder wat over jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |