Ik word om 1 uur gebeld, daarna moet ik me op school melden om 4 uur, daarna ga ik naar de kroegquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik hoop dat ik morgen nadat ik de uitslag heb gekregen in de kroeg zit.
Ik wil ook naar de kroeg als ik ben geslaagd, maar ik moet werkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik word om 1 uur gebeld, daarna moet ik me op school melden om 4 uur, daarna ga ik naar de kroeg
zeg wil je niet mijn zeldzame naam stelenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Ewaldus het volgende:
godverdomme ik heb het niet meerdat de telefoon gaat en dat mn mentor het is en zegt "ja Ewald, je bent gezakt" óf "ja Ewald, je bent geslaagd"
;(:{
Ik heb meer posts Ewaldquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:41 schreef DJMyst het volgende:
[..]
zeg wil je niet mijn zeldzame naam stelen![]()
niemand heet Ewald alleen ik![]()
ik pis in mn broek..quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:39 schreef Ewaldus het volgende:
Mijn decaan belde net of ik als wist wat ik volgend jaar ging doen als HBO studie... (ik weet dat nog niet, twijfel nog).
Maar kan hij al weten of ik geslaagd ben ?
Nee, daar de normering pas morgen bekend wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:23 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik pis in mn broek..
weten de scholen al wie er slaagt of zakt van HAVO?
zeker een onvoldoende voor nederlandsquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nee, daar de normering pas morgen bekend wordt.
Kun je mij vertellen wat er fout is aan die zin?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
zeker een onvoldoende voor nederlands
Hij is niet van de oude stempel en ken die zinsvorm nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:30 schreef Koewam het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen wat er fout is aan die zin?
LEER SPELLEN JONG NEGÂHquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is niet van de oude stempel en ken die zinsvorm niet.
Op het VWO is wiskunde A1 compex: 2,1quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.cito.nl/vo/ce/havovwo/omzet2006/eind_fr.htm
voor degene die de normen willen weten..
Wiskunde is so fucking close
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |