Balen! Moge Sjek bij je zijn bij de herkansingquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het niet gehaald, moet economie herkansen. Kutzooi.
Ik las 1.5, maar daar slaag je niet mee natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:00 schreef Silentuz het volgende:
GESLAAAGD!
1 5 op mn lijst, voor nederlands, had een 3,4 voor mn CSE
Jammer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef Myers het volgende:
Herexamen![]()
Had voor GS en AK een 4.4, zou niet weten welke ik nu over moet gaan doen. Moet voor GS een 6 halen en voor AK een 5,5. Maar AK vond ik echt niet te doen. En GS is dan weer vet veel leerwerk, ben ook nooit echt goed geweest in GS.
Gefeli, dude.quote:
Gefeli, babe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
GESLAAGD
Pff, gelukkig. Toch nog iemand die ook een her moetquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef Myers het volgende:
Herexamen![]()
Had voor GS en AK een 4.4, zou niet weten welke ik nu over moet gaan doen. Moet voor GS een 6 halen en voor AK een 5,5. Maar AK vond ik echt niet te doen. En GS is dan weer vet veel leerwerk, ben ook nooit echt goed geweest in GS.
Haha, die man heeft een stem die lijkt op de stem van 'Sinterklaas'quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hier, voor mijn klasgenoten en ikzelf was het hilarisch, maar denk niet dat jullie het zo leuk vinden om te horen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:07 schreef 2Mini het volgende:
Hoeretyfusteringzooi!
Gezakt... en hard ook..
al sla je me dood ik zou het niet weten.... morgen maar even cijfers ophalen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mijn held! Hoe krijg je dat voor elkaar, man?
Join the clubquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het niet gehaald, moet economie herkansen. Kutzooi.
nee mentor zegt van niet .. is volgesn mij ook niet zo.. Maar ikw as keihard genaaid met frans1,quote:
Bij mij is d'r maar 1 per klas met 25-30 leerlingen gezaktquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:23 schreef Jivis het volgende:
Btw, bij ons op school zijn er op havo 14 definitief gezakt en 33 moeten een herexamen maken. Da's veel, right![]()
Bij ons maar 1% gezakt op VWO vorig jaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:26 schreef Ewaldus het volgende:
Vorig jaar was het bij ons 30% gezakt.. Zal dit jaar ook wel zo zijn als zo'n slimme jongen als ik gezakt ben![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:21 schreef MarkNMGN het volgende:
nog steeds niet gebeld
nog steeds niet gebeld
TERINGSPANNING
8,7 gehaald, fucking n00bs.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef K33T het volgende:
Wat zeiken jullie? Als je het moeilijk vond, dan ben je het Havo-papiertje niet waardig.
Er wordt gewoon gelet op je redenatievermogen, atlas skillz yo, logica, enz.
Dat er nauwelijks van het boek in het examen stond, is alleen maar mooi meegenomen. Anders kon iedere VMBO'er wel met stug doorleren een VWO-papiertje halen, omdat ze slechts dingen in hun koppie hoeven opdreunen, zonder enige vaardigheid. Nogmaals, et gaat hier dus om je vaardigheden, en wel op Havo-niveau! Een hele terechte toets, lijkt me.
En gaan klagen... zegt toch wel eerder wat over jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |