Hoezo? Wat heb je slecht gemaakt dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:15 schreef 2Mini het volgende:
Ik moet nog worden gebeld, maar volgens mij ben ik gezakt..
Inderdaad. Ik krijg het morgen pas te horenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik pas tussen half 4 en half 5 en sommige morgen pas dus niet zeuren!
Ja dat lijkt me wel een goed ideequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef PekingDuck het volgende:
Ik zal even een nieuwsposter zoeken die vrijdag de namen op de frontpage wil zetten van iedereen die is geslaagd.
Grote God, Goeie Genadequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Don_Antoin het volgende:
Kreeg gister dus te horen dat ik geslaagd was, allemaal 8en en een 9![]()
![]()
Tof idee!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef PekingDuck het volgende:
Ik zal even een nieuwsposter zoeken die vrijdag de namen op de frontpage wil zetten van iedereen die is geslaagd.
ook nog even voor mij.,..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef Justonlye het volgende:
nog even!!!!!!!!!! spanning is echt een onbekende emotie voor mij:S
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Death_Angel_89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD
gefeliquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Death_Angel_89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD
tjuhp, heb ik ook last van.. maar komt wel goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef Justonlye het volgende:
nog even!!!!!!!!!! spanning is echt een onbekende emotie voor mij:S
Gefeliciteerd (en terryvorst ook nog trouwens)!quote:
Nice!!! valt zeker een last van je afquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef Justonlye het volgende:
Gefeliciteerd iedereen!! Ik ben ook geslaagd:D
Hier tussen 17 en 18uur als je niet geslaagd bent en anders als je geslaagd bent of vergeten te bellen bent pas na 18uurquote:
Die posten dat ook minder snel hea.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:33 schreef MmadviewW het volgende:
gefeliciteerd!
ik heb btw nog niemand gezien hier die gezakt is
Uploaden die hap als het hilarisch isquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:45 schreef -Mo- het volgende:
Ben ook geslaagd... Heb het gesprek dat ik gebeld werd ook opgenomen...Best hilarisch.
Uploadenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:45 schreef -Mo- het volgende:
Ben ook geslaagd... Heb het gesprek dat ik gebeld werd ook opgenomen...Best hilarisch.
Hier, voor mijn klasgenoten en ikzelf was het hilarisch, maar denk niet dat jullie het zo leuk vinden om te horen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:46 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Uploaden die hap als het hilarisch is![]()
Goed gedachtquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hier, voor mijn klasgenoten en ikzelf was het hilarisch, maar denk niet dat jullie het zo leuk vinden om te horen.
Ik heb echt geen zin in zo'n geforceerd gesprekje hoor. Gewoon "Ja bent geslaagd, gefeliciteerd" tuut-tuut-tuut lijkt me genoegquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hier, voor mijn klasgenoten en ikzelf was het hilarisch, maar denk niet dat jullie het zo leuk vinden om te horen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:54 schreef Zuen het volgende:
ik ben gezakt voor vmbo-b
ik ben gezakt op het bakken van een sneetje brood en het eten van een stuk brood
"Gefeliciteerd!"quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je diplomie, HOMIE.
Finally!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu kunnen we eindelijk de CTU-opleiding gaan volgen.
Hoe gaat het met je verbouwing?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je diplomie, HOMIE.
Neen, dat was het niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verrassend! Was zeker wel spannend nog of niet.
Succes dan maar!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Binnen 2 uur ongeveer geloof ik.
Vaag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef allardh het volgende:
Ik hoor het pas morgenochtend (vwo)...
tja, maar nederlands kan je nog wel oefenen, wat ik totaal niet had gedaan, en ik hoef maar een 5 te halen volgens mij... wiskunde is wat dat betreft ook klote omdat je daar heel veel voor moeten leren, en dan kan het nog een moeilijk toets zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
Ik zou wiskunde doen, dat kan je stampen en oefenen, Nederlands gaat gewoon goed of niet.
Sja. Een 5 voor Nederlands lijkt me niet onmogelijk nee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:33 schreef masterr112 het volgende:
[..]
tja, maar nederlands kan je nog wel oefenen, wat ik totaal niet had gedaan, en ik hoef maar een 5 te halen volgens mij... wiskunde is wat dat betreft ook klote omdat je daar heel veel voor moeten leren, en dan kan het nog een moeilijk toets zijn
Congrats,quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:42 schreef Originele_Naam het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |