Hoezo? Wat heb je slecht gemaakt dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:15 schreef 2Mini het volgende:
Ik moet nog worden gebeld, maar volgens mij ben ik gezakt..
Inderdaad. Ik krijg het morgen pas te horenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik pas tussen half 4 en half 5 en sommige morgen pas dus niet zeuren!
Ja dat lijkt me wel een goed ideequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef PekingDuck het volgende:
Ik zal even een nieuwsposter zoeken die vrijdag de namen op de frontpage wil zetten van iedereen die is geslaagd.
Grote God, Goeie Genadequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Don_Antoin het volgende:
Kreeg gister dus te horen dat ik geslaagd was, allemaal 8en en een 9![]()
![]()
Tof idee!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef PekingDuck het volgende:
Ik zal even een nieuwsposter zoeken die vrijdag de namen op de frontpage wil zetten van iedereen die is geslaagd.
ook nog even voor mij.,..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef Justonlye het volgende:
nog even!!!!!!!!!! spanning is echt een onbekende emotie voor mij:S
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Death_Angel_89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD
gefeliquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Death_Angel_89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAALD
tjuhp, heb ik ook last van.. maar komt wel goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef Justonlye het volgende:
nog even!!!!!!!!!! spanning is echt een onbekende emotie voor mij:S
Gefeliciteerd (en terryvorst ook nog trouwens)!quote:
Nice!!! valt zeker een last van je afquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef Justonlye het volgende:
Gefeliciteerd iedereen!! Ik ben ook geslaagd:D
Hier tussen 17 en 18uur als je niet geslaagd bent en anders als je geslaagd bent of vergeten te bellen bent pas na 18uurquote:
Die posten dat ook minder snel hea.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:33 schreef MmadviewW het volgende:
gefeliciteerd!
ik heb btw nog niemand gezien hier die gezakt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |