dankequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik verwacht een saaie wedstrijd met de Duitsers als winnaar
Borisz chapeau dat je iedere keer de topics opent..
Ik denk dat de Polen in de vorige wedstrijd Ecuador toch een beetje onderschat heeft. Tegen Duitsland zal dat hopelijk niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:15 schreef Ricard0j het volgende:
TT ziet er mooi uit
Hmm k verwacht zelf ook wel dat Duitsland wint, vooral als Polen speelt zoals tegen Ecuador
Dat kan ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
1-1
Nee, het beste is om thuis te blijven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:53 schreef Lanvin het volgende:
nou ben ik een echte voetbal-leek en was ik van plan om de wedstrijden van Brazilie, Duitsland en Engeland in het bijzonder te gaan volgen. Maar aangezien Brazilie al tegen viel, hoe zit het met Duitsland? Is het waard thuis te blijven voor deze wedstrijd, zit er aktie in waarschijnlijk? Of word het net zoals net mij Saoedie arabie
Jop is ziek? En ik ben benieuwd of Jelen mag beginnen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Zou hij Kosowski durven opstellen, vriend Janas?
En zet hij die clown van een Jop op de bank?
En kan Magic Zurawski nu wel imponeren, tegen de matige Duitse defensie?
Duitsland moet zich nog laten zien, vanwaar die optimisme?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:21 schreef snellejelle het volgende:
Duitsland plaatst zich vanavond voor de tweede ronde (officieus dan)
wel jammer.
Inderdaad! Als Costa Rica al 2x door de Duitse defensie komt, hoe vaak moet Polen dan wel niet scoren vanavond?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef Solidius het volgende:
[..]
Duitsland moet zich nog laten zien, vanwaar die optimisme?
Omdat de Polen echt slecht zijn, denk ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef Solidius het volgende:
[..]
Duitsland moet zich nog laten zien, vanwaar die optimisme?
0 keer want de Polen waren een van de slechtste ploegen tot nu toequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad! Als Costa Rica al 2x door de Duitse defensie komt, hoe vaak moet Polen dan wel niet scoren vanavond?![]()
Eerlijk gezegd vond ik dat nog wel meevallen. Ik was eerder verbaasd dat Ecuador in de vorige wedstrijd veel beter was dan ik verwacht had.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
0 keer want de Polen waren een van de slechtste ploegen tot nu toe
Underdog Polen onderschat dus? Vanuit een neutraal standpunt zijn het 2 kwalitatief sterke ploegen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Omdat de Polen echt slecht zijn, denk ik
Heerlijk.quote:
heb jij vorige week wel gekekenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef Solidius het volgende:
[..]
Underdog Polen onderschat dus? Vanuit een neutraal standpunt zijn het 2 kwalitatief sterke ploegen...
...We gaan het meemaken
Hij heet eigenlijk Heinoquote:
Polen wordt inderdaad overschat. Ik zie ze echt geen 2e worden in de poule.quote:
Neemt niet weg dat ze dit WK kwalitatief toch echt tekort komen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef Jane het volgende:
Mensen, vergeet niet dat de Polen ook wel beseffen dat ze vanavond echt móeten winnen, he?
Duitsland ook.quote:
en dat het in de selectie rommelt tussen spelers en coach en ook het publiek en de pers superkritisch zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze dit WK kwalitatief toch echt tekort komen.
Wordt Duitsland overschat? Iedereen vindt juist dat ze een kutteam hebben dit jaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Duitsland ook.
Polen gaat winnen vanavond.
Als Polen al niet van Ecuador kan winnen... Ballack is ook terug.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Duitsland ook.
Polen gaat winnen vanavond.
Ik geloof niet dat Duitsland sterker is dan Polen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Corksterr het volgende:
ook al zou Duitsland worden overschat, dan nóg zijn ze sterker dan dit Polen.
precies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Polen al niet van Ecuador kan winnen... Ballack is ook terug.
Polen moet strijden om 3e te worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Duitsland sterker is dan Polen.
we zullen zien vanavond.
Nou da's ook pas sinds deze eeuw hoor, dat het daar een beetje loopt... maar ik ben wel een grote fan van Ecuadorquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
Ecuador is altijd een prima voetballand geweest.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
Kwartiertjequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
hoelang nog?
Polen werd op het WK-74 derde en speelde met Boniek op het WK-86 geweldig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
Polen gaat straks naar huis, einde WK.
Dat klopt ook wel weer. En wel uit 2 kansjes. Ik verander m'n pool toch maar in 2-1quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Volgens mij laten sommige mensen zich een beetje verblinden door het feit dat Duitsland 4x heeft weten te scoren tegen f*ing Costa Rica. Leuk, maar dat Costa Rica 2 tegendoelpunten wist te scoren zegt nmm nog veel meer.
Dus?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Polen werd op het WK-74 derde en speelde met Boniek op het WK-86 geweldig.
Kluivert was een held in '95.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Polen werd op het WK-74 derde en speelde met Boniek op het WK-86 geweldig.
En dat Polen werd weggespeeld door Ecuador is doodnormaal voor een zogenaamde topploegquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Volgens mij laten sommige mensen zich een beetje verblinden door het feit dat Duitsland 4x heeft weten te scoren tegen f*ing Costa Rica. Leuk, maar dat Costa Rica 2 tegendoelpunten wist te scoren zegt nmm nog veel meer.
Dat het een groter voetballand is dan Equador anders dan dat Popolon beweerde.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Wanchope speelt niet bij Polenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Ik ken weinig mensen die de 4-2 van Duitsland als een prestatie zien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Ik zei 'prima' niet 'groter'.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het een groter voetballand is dan Equador anders dan dat Popolon beweerde.
Alleen voor de pooltjes waar ik in speel, d_h!quote:
Ik ga ff verder met werkenquote:
Typisch wel dat gastlanden vaak ver komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef popolon het volgende:
Duitsland als eerste land door, prachtig.
Hou jij ff je mond dicht... Amerikaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef popolon het volgende:
Nogal jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
alleen jammer van Evert
dit is wedstrijd 17 en al de 5e keer dat ik Evert hoor... waarom in vredesnaam zo vaakquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
alleen jammer van Evert
bezuinigingen hequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dit is wedstrijd 17 en al de 5e keer dat ik Evert hoor... waarom in vredesnaam zo vaak
Ik schakel eigenlijk altijd pas over op een Duitse zender als Die Mannschaft achter staat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:52 schreef golfer het volgende:
Even een buitenlandse zender opzoeken dus.
iddquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
Het Duitse volkslied is wel vet.
Wat Beckenbauer kan, kan Evert ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dit is wedstrijd 17 en al de 5e keer dat ik Evert hoor... waarom in vredesnaam zo vaak
Elke F1 fan kent dat inmiddelsquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
Klinkt vreemd, maar is eigenlijk wel waarquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
BBC: "We don't mention the war. We are a bit like Basil Falty"![]()
Knap als je als 1e begint. Dan komt dat snel voor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef popolon het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Inderdaad, en inmiddels zit het Spaanse volkslied er ook wel aardig inquote:
Jjjjjjaaa ik lag in een deukquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat ze tussendoor gaan switchen ook...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch wel opvallend dat de 2 beste Polen met Duitsland de match aanvatten eigenlijk.
Geld op Duitsland gezet, BHFH?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Deutschland, Deutschland über alles...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Deutschland, Deutschland über alles...
wist ik niequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Klose en Podolski spelen tegen hun geboorteland
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, en inmiddels zit het Spaanse volkslied er ook wel aardig in.
Met 13 tegen 9 is ook leukquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze tussendoor gaan switchen ook...
Hij gaat niet winnen nee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond vliegt met Janas de eerste WK-bondscoach de laan uit
Als Klose maar niet scoort, want dat is slecht voor me in een van m'n pooltjes.quote:
Iets over de oorlogquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:00 schreef paultjuhhh het volgende:
wat zingen ze nou
Op de bank heb je nog Neuville die is eigenlijk een Zwitser,quote:
Ach soquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op de bank heb je nog Neuville die is eigenlijk een Zwitser,
Asamoah was geloof ik Ghanees.
Geen echte Duitse spits daar
* Linc_The_Sink stondquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:02 schreef paultjuhhh het volgende:
en nu sta op als je voor holland bent
In ieder geval succes morgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ach so![]()
Ik leer hier meer dan in me boeken ,die ik hier niet aan het lezen ben, terwijl ik morgen tentamen heb![]()
Het is eigenlijk ook ; Evert von Apelquote:
buiten het stadion nog wat gebeurd ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe meer kaarten hoe meer vreugd , het liefst ok vechtpartijen!
nog 10 te gaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef paultjuhhh het volgende:
" laat maar liggen hij is dood"
Ja waar blijven de rellenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
buiten het stadion nog wat gebeurd ?
Evert is altijd voor de beste ploeg. Lekker makkelijk.quote:
Ik heb mijn joker op poule A gezetquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:09 schreef JeroenV het volgende:
voor mijn poule moet Duitsland winnen. Al heb ik 1-0 gezegd, ik voel wel dat dit hem in ieder geval niet gaat worden.
Homoquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Corksterr het volgende:
Klose blijft een lekkere spits, Duitser of niet.
een nep poolquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Corksterr het volgende:
Na Ballack beste speler van Duitslandquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Corksterr het volgende:
ze zijn in ieder geval wakker nu, dat is al ietsquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Stuart het volgende:
Polen speelt vandaag beter dan tegen Equador
Dat maakt de wedstrijd in ieder geval best leukquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze zijn in ieder geval wakker nu, dat is al iets
Sneijder wintquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou leuk zijn als sneijder tegen schneider speelt lolzzzz eins !!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:12 schreef pekel het volgende:
De Poolse mensen kennen het liedje "Schop die moffen neer" blijkbaar ook![]()
Sneijder is slapquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sneijder wint![]()
![]()
![]()
* Linc_The_Sink voor ajax is![]()
Evert is liefquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef TheVulture het volgende:
schei eens uit over die glijpartijen Zevert
altijdquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:15 schreef mcyodogg het volgende:
Veel man achter de bal zeg bij Polen
Momenteel nog nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:16 schreef Jane het volgende:
Nou sorry, maar ik vind Duitsland er ook nog niet veel van bakken...
*klopt af
Duitsers krijgen gelijk roodquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:18 schreef Corksterr het volgende:
Tja, je geeft natuurlijk niet geel aan een Duitser zo vroeg in de partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |