0 keer want de Polen waren een van de slechtste ploegen tot nu toequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad! Als Costa Rica al 2x door de Duitse defensie komt, hoe vaak moet Polen dan wel niet scoren vanavond?![]()
Eerlijk gezegd vond ik dat nog wel meevallen. Ik was eerder verbaasd dat Ecuador in de vorige wedstrijd veel beter was dan ik verwacht had.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
0 keer want de Polen waren een van de slechtste ploegen tot nu toe
Underdog Polen onderschat dus? Vanuit een neutraal standpunt zijn het 2 kwalitatief sterke ploegen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Omdat de Polen echt slecht zijn, denk ik
Heerlijk.quote:
heb jij vorige week wel gekekenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef Solidius het volgende:
[..]
Underdog Polen onderschat dus? Vanuit een neutraal standpunt zijn het 2 kwalitatief sterke ploegen...
...We gaan het meemaken
Hij heet eigenlijk Heinoquote:
Polen wordt inderdaad overschat. Ik zie ze echt geen 2e worden in de poule.quote:
Neemt niet weg dat ze dit WK kwalitatief toch echt tekort komen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef Jane het volgende:
Mensen, vergeet niet dat de Polen ook wel beseffen dat ze vanavond echt móeten winnen, he?
Duitsland ook.quote:
en dat het in de selectie rommelt tussen spelers en coach en ook het publiek en de pers superkritisch zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze dit WK kwalitatief toch echt tekort komen.
Wordt Duitsland overschat? Iedereen vindt juist dat ze een kutteam hebben dit jaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Duitsland ook.
Polen gaat winnen vanavond.
Als Polen al niet van Ecuador kan winnen... Ballack is ook terug.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Duitsland ook.
Polen gaat winnen vanavond.
Ik geloof niet dat Duitsland sterker is dan Polen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Corksterr het volgende:
ook al zou Duitsland worden overschat, dan nóg zijn ze sterker dan dit Polen.
precies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Polen al niet van Ecuador kan winnen... Ballack is ook terug.
Polen moet strijden om 3e te worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Duitsland sterker is dan Polen.
we zullen zien vanavond.
Nou da's ook pas sinds deze eeuw hoor, dat het daar een beetje loopt... maar ik ben wel een grote fan van Ecuadorquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
Ecuador is altijd een prima voetballand geweest.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
Kwartiertjequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
hoelang nog?
Polen werd op het WK-74 derde en speelde met Boniek op het WK-86 geweldig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
Polen gaat straks naar huis, einde WK.
Dat klopt ook wel weer. En wel uit 2 kansjes. Ik verander m'n pool toch maar in 2-1quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Volgens mij laten sommige mensen zich een beetje verblinden door het feit dat Duitsland 4x heeft weten te scoren tegen f*ing Costa Rica. Leuk, maar dat Costa Rica 2 tegendoelpunten wist te scoren zegt nmm nog veel meer.
Dus?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Polen werd op het WK-74 derde en speelde met Boniek op het WK-86 geweldig.
Kluivert was een held in '95.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Polen werd op het WK-74 derde en speelde met Boniek op het WK-86 geweldig.
En dat Polen werd weggespeeld door Ecuador is doodnormaal voor een zogenaamde topploegquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Volgens mij laten sommige mensen zich een beetje verblinden door het feit dat Duitsland 4x heeft weten te scoren tegen f*ing Costa Rica. Leuk, maar dat Costa Rica 2 tegendoelpunten wist te scoren zegt nmm nog veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |